Turkisch Tea Time deel 6!!

@Lindalight
Moet geweldig geweest zijn voor jullie, die stralende gezichten van je opa en oma!!!
Je zit wel dik in de feestjes deze week

@Cyn
MMMMMMMMMMMMMMMM Grieks lekker…is na Turks mijn favoriet!!!

@Beppie
Fijn dat je er toch nog tussenuit kon met de motor!!!

Hebben jullie lekker gebabbeld samen zeg. En ik maar zweten in de sportschool. Ging echt lekker vandaag. Begin gelukkig weer wat energie te krijgen. Werd ook tijd want had niet echt veel puf de laatste weken.

hahahaha Ja hoor sev… Waar heb je dat nou vandaag??

Ik weet er nog 1 :

TUINBOON!!

:finger:

Ja heerlijk hoor Grieks… Enne doe maar fanatiek de sportschool!! Ik ga deze week niet meer… Heb volgende week genoeg beweging ;):beef:

hier in belgie zeggen ze tegen lange boontjes: prinsessenboontjes ! vraag het aan Jill ! En als zij het niet weet dan is het iets typisch W-Vl !

Ooh sorry… Echt? Dat wist ik niet hoor! Dacht echt dat je een geintje maakte!!:beef: :stuck_out_tongue:

x

Moehahahahahaha :unibrow:

Meiden, hebben jullie al onder mn naam gekeken wat voor bijnaam er bijstaat ? :smiley:

WW is snel aan het veranderen, vinden jullie ook niet ?

Wat is dat nu weer, wie is er hier turkije-fan, jij ??? NEEE WIJ!!!
:retard:

IK ! Hihihihi

Hoe kom je eraan ? Wel, je moet meer dan 3000 posts hebben en dan krijg je ook die naam :wasted:

T- bone… Wat leuk die nieuwe smilies. :thumbsup:

:wink: Groetjes Roanna

@Sev: Nou me rot-posten dan maar!!! En bij 2000 ben je niets?? XANDER??? Eerst al mn ebuks afpakken( en ik maar sparen en sparen voor iets heeeel duurs!!) en nu krijg ik geen extra naam!!! NIET EERLIJK

@Beps: en in jouw geval moet je nog lief wezen ook ! Anders niets te turkije-fannen !

He hallo allemaal,

het is officieel ik kan jullie niet meer bijhouden.
1 dagje werken en ik mag weer 6 tot 10 pagina’s bijlezen.
Dat is al een dag taak.
Maar goed het weekend nog effies werken en dan ben ik 2 dagen vrij en de 2de dag ben ik jarig!!! hihihihihi.

Maar goed ik kom af en toe eens langs maar maandag zal ik alles eventjes goed bijhouden.

Groet jac

@Sev: Gaat bij mij dus niet lukken…ikke en vriendelijk NOT!!!

@Jac: Dus moet ik zondag op de koffie komen na de kerk!!! Ff pb waar hihihi!

@Beps: beps en vriendelijk zijn past idd niet samen ! :wink: zou het aan de koffie liggen ? :smiley:

@Jac: pas op als beps op de koffie komt ! Ziet ze je niet meer staan, zij en haar bakkie zijn 1 :wink:

hahahahahahahaha

Even geduld Bep. Volgens de nieuwsbrief die ik vanmiddag kreeg,komt dat wel weer terug.:nod:

R

Blijf posten Bep, zit je zo aan de 5000.

haha beps jouw handtekening ! Echt grappig, alleen het onderste deel niet, zelfs héél gemeen boeheoeohoehoehoe :crybaby: