Turkisch Tea Time deel 6!!

@Cyn: Wow zal je zoveel geduld hebben om je askim te zien ? Hihi, nou, ik zou erop af stormen ! :wink: Ben je zeker dat je juist HEM voor de roomservice zal krijgen ? Mag hij zomaar in je kamer blijven slapen omdat hij daar werkt ? Super !!!

Haha nee was het maar zo… hij slaapt helemaal niet in dat hotel… Maar hij zal wel weer een hotel regelen voor ons tweeën… Dat deed hij in Juni ook… Vraag maar aan Beps haha… Liep ik s’morgen door het hotel heen in mijn spijkerbroek bij 35 graden haha!!! En van die roomservice weet ik ook nog niet zeker… Maar goed we zien het allemaal wel…

:nod: Zo meiden, heb het er ff van genomen! Ben op de motor gestapt en lekker ff naar Amsterdam(mn ouders bakkie doen) gegaan!:nod: Lekker getoerd, voor het eerst een heeeel lang stuk snelweg, is ook saai, zonder muziek, alleen de wind ZALIG!!! ECHT!!!

Nou, jullie hebben behoorlijk bijgekletst dus, moest er echt ff voor gaan zitten!

@Cyn: Lekker hoor, een vrije dag en dan paps die gaat zeuren. Nog ff en je bent er ff af. En wat de vakantie betreft, ach jij bent bij Yas en daar gaat het om en :finger: derest :hihi:

@Marion: Lekker gereden dus…was nog net ff lekker weer, geen regen, Hubbie zei dat ik gewoon moest gaan en dat het wel goed kwam. Wilde eigenlijk vandaag het huis doen, maar dat doen we straks samen zei hij(de schat!)

@llemaal: Denk aan iedereen ben het ff kwijt hahahahaha!
Ben ik mooi mn zwaai-poppetje kwijt, nou dan ga ik deze maar nemen in de toekomt haha past wel bij mij jaaa
:retard:

@Cyn: Ondertussen gewoon doorkletsen mis ik nog vanalles!! Ja Sev, Askim is een liefje wat dat regelen betreft, hij doet dat wel de schat!!

@Cyn: Ja, moest ik vorig jaar ook doen, had ik savonds een spijkerbroek aan om te gaan stappen, bleef ik bij mijn askim slapen, bracht hij me smorgens terug naar het hotel (werkte hij ook en moest er ook heen) liep ik door de receptie bij dat warme weer met spijkerbroek ! Nou ja, moesten ze niet meer vragen waarom denk ik … Daarom heb ik hem deze keer bij me geboekt op de kamer, zijn we beiden meer op ons gemak !

Waaaaaahahahahaha beps, leuke zwaaipopdingvervanger heb je gevonden ! Komen we echt vrolijk van :finger:

Is er dan echt geen zwaaiertje meer ? neen dus… behalve eentje die er wat van mee heeft : :finger: moehahahahaha

@sev haha ja prachtig he… En die mensen allemaal kijken van waarom heb je je spijkerbroek aan???

Beps, dacht jij dat niet trouwens… want ik liep langs jou toen ik dat aanhad haha… Maar jij zat met een bak koffie op je stoeltje!!

x

@Cyn: het is me niet opgevallen, ik weet het maar meer van jou vertellen dan dat ik het bewust heb gezien!! Ach ik verbaas me nergens over denk ik, jij een spijkerbroek 's morgens, ja het zal wss wel :hihi:

@Cyn: en als beps haar koffie heeft dan is ze een met haar bakkie ¨troost
Nou ja, ik was wel een beetje :redface: toen ik langs de receptie kwam in spijkerbroek. De turkse meiden keken me héél boos aan en de mannen zo van :wink: en toen ging ik me snel omkleden in een wat meer ochtendstijl om te gaan ontbijten, kwam ik mn vriend tegen omdat hij voorbij kwam om naar de fitness te gaan en deed ik echt zoooo raar ! :smiley: Zegt hij: hééé niemand kan het zien dat je bij me hebt geslapen, alleen als je je ernaar gedraagt hihihihi :smiley: Nou ja ook waar, heb ik een half jaar erna moeten doorstaan vooraleer hij uitgelachen was met mijn oerstomme Haai hihi die ik die ochtend heb gezegd tegen hem :smiley: nou ja :smiley: is het wss ondertussen vergeten (gelukkig) !

hahaha… dat is waar… Die schat uit Zaandam stuurt me nu heerlijk nummers (turkse) zodat ik al helemaal in de mood kan komen :smiley:

x
:finger:

Héérlijk Die nummers ! Ik ben bezig al voor de tweede keer deze namiddag mn Kurdische cd te beluisteren die mn vriend heeft gemaakt voor me !

@Cyn(Sev ook een btje): Kijk Sev heeft het door, als ik koffie heb zie ik niets hihihi
:retard: met koffie :hihi:

Hahahahahahahaha die koffie hé !

Dan heeft ze geen dollartekens in haar ogen, maar koffiebonen haha

x

hehehehehehe :beef: :dope: :beef: :dope:

Lekkere bonen, wist niet dat er zoveel zijn, elke dag een andere boon, vandaag een rare snijboon

koffieboon, snijboon, cacaoboon, bepboon :wink:

sperzieboon

prinsessenboon