Turkisch Tea Time 2013 deel 4

@trl
Wat een nachtmerrie om mee te maken. Ik wens jullie morgen heel veel sterkte, dat het een mooi afscheid mag worden!

:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi:RUSSIA:
**
Cyn: 14 t/m 16 februari Londen
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Beps: 12 t/m 26 Juni: GU Alanya
Roanna: 23 t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
Viva: 3 t/m 22 augustus GU Alanya
Cyn: 30 augustus t/m 13 september Turgutreis

**
**En de verja****ardagen nog …

22/01 Roanna****
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
*[/SIZE]****
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**********10/01 Cyn

@TRL: Vandaag is de dag van afscheid. Ik wens jou, C en je familie extra veel sterkte vandaag, maar ook de komende tijd. Ik denk aan je.

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kaarsen/sterkte5.gif

TRL: heel veel sterkte vandaag met het afscheid van je lieve paps! :kus:

@Viva: Graag gedaan hoor en gelijk heb. Geniet er maar van.

@Cyn: Oh, heerlijk zo nog even een weekendje Londen pakken. Super !

Ja super leuk toch! We zijn echt maar 1 volle dag in Londen hoor… We gaan met de boot… hahaha

TRL, nu is het echt… Hopelijk was t een waardevolle dag… Knufff

Pppff vakantiebeurs wordt steeds minder. Ik hoef er volgend jaar echt niet meer heen.

@trl sterkte

Via Wereldwijzer app

Bedankt voor jullie lieve woorden en medeleven.Het was een zware dag. In het uitvaartcentrum wilde C op wel zien,hij had opa niet meer gezien. Dus van een afstandje C opgetild zodat hij kon kijken ook zag hij dat zijn tekening bij opa lag. Daarna gingen we naar buiten en werd de kist gesloten. Op het crematorium is de kist nog opengegaan zodat de genodigden nog afscheid konden nemen ,wij konden daarna ook nog een keer kijken en afscheid nemen,maar dat hebben we niet meer gedaan. Wel hebben wel, me moeder,me broer en zijn vrienden en de 3 kinderen van me broer en C en ik de deksel van de kist dichtgedraaid. C mocht nog een kaars aansteken en naast de foto van opa op de kist zetten. Het was een mooie dienst. Na het laatste nr werd het nr nog een keer gedraaid en konden de genodigden nog een keer langs de kist lopen. Daarna zijn die naar de koffieruimte gegaan en konden wij nog even als gezin afscheid nemen. C heeft nog dag gezegd en zag dat hij het moeilijk dus gezegd dat hij best mocht huilen eerst wilde hij niet en toen begon hij toch … Zo sneu… Daarna naar de koffiekamer en met z’n allen een broodje gegeten en het even laten bezinken,ook nog leuke verhalen gehoord. Helaas kon mijn oma er niet bij zijn dat zou veel te vermoeiend zijn. We gaan nu wachten op de dvd en dan gaan we gelijk naar me oma zodat ze het ook nog kan zien…

**

**

22/01 Roanna****
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
*[/SIZE]****
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**********10/01 Cyn

Klinkt als een mooi afscheid trl, al blijft het heel verdrietig. Hoe voel je je nu? Kun je een beetje slapen?

Via Wereldwijzer app

TRL: :kus: Klinkt als een waardig afscheid!

Bloem: oeh nee ik kom ook al jaren niet meer op de vakantiebeurs, wordt elk jaar minder.

Hier alles goed, gisteravond een leuke avond gehad, sushi gegeten met vrienden en daarna een spelletje gedaan… Keezen… weet niet of jullie dat kennen. :slight_smile:

Vanavond naar zijn vrienden… dus weer lekker vol dit weekend :wink:

Klinkt heel mooi TRL, ik zie er met angst en beven tegen op zeg maar… Vreselijk zwaar…

Trl : klinkt heel mooi en echt zoals jullie het gewild hebben, nu het verdriet proberen een plaatsje te geven xx
Bloem : nee, jammer he het was zo’n gezellige beurs tot een jaar of 5 geleden. Komt denk ik wel door internet, alles heb je nu zelf al bekeken thuis op je computer en dan heb je ook nog eens veel mooie reisprogramma’s op de tv
Cyn : klinkt als een gezellig weekendje, nee hier doen ze rikken en toepen dat zal jij weer niet kennen :slight_smile:
Beps : ja en het rare is je kunt je er nooit op voorbereiden, komt toch altijd nog onverwachts en steeds ervaar je het ook weer anders

Goeden avond.

@TRL: Zo te lezen een heel mooi en waardig afscheid geweest en nu inderdaad wat Raak ook al zei… proberen een plaatsje te geven. Gelukkig heb je goede herinneringen aan je vader, voor zover wij weleens mee mochten kijken op je leuke foto’s op FB als jullie weer een dagje uit waren geweest. In ieder geval ook nog heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd, want het zal best nog weleens moeilijk zijn.

@Bloem: Ik wilde eigenlijk ook nog wel gaan, maar hoorde van meer mensen, dat er niet veel aan was en kokkie zei tegen mij…waarom moet je daarheen. Je hebt toch al geboekt, maar daar gaat het mij niet om. Ik vond het ook altijd wel leuk en gezellig om er heen te gaan. En idd…we hebben er weleens een leuke uren doorgebracht met Toos en meerdere bekenden en zo. Afspreken op de beurs en dan blijven hangen bij de cocktailbar van Martinair. Mooie tijd.

@Cyn: Nouja, maar je bent er dan toch even uit. Die bootreis op zich is ook al leuk toch!

@Beps: Dat is het zeker. Heel moeilijk kun je het ermee hebben en toch komt ooit die dag. (normaal gesproken) Ik moest zelfs binnen 3 maanden 2x naar hetzelfde crematorium en reken maar, dat vergeet je niet gauw.

Verder van hieruit niet veel te melden. Alles zien gangetje. Fijne avond nog. :dag:

Heb het er nog heel moeilijk mee,klinkt gek maar voel een leegte in me. Gisteravond moeilijk in slaap kunnen komen en vanmorgen om half 5 alweer wakker. Vooral s’morgens vind ik het moeilijk. Vandaag de politieman die ook ter plaatse was een appje gestuurd of hij nog wat gehoord had van de 2 meisjes die me pa als eerste hebben zien liggen en 112 hebben gebeld. Was een politieman die we kennen. Hij was vorige week zondag bij de meisjes aan de deur geweest die hadden zich heel schuldig gevoeld, dat ze niks gedaan hadden 1 kon reanimeren maar durfde het niet. Ze waren ook nog maar hooguit 17. Maar schuldig hoeven ze zich niet te voelen ze hebben gelijk 112 gebeld. Morgen zal ook wel weer ff een rotdagje worden. me paps kwam tussen half 11 en 11 vaak ff een bakkie doen en morgenmiddag gaan we naar me oma .
Verder moet ik veel aan C denken die nu helemaal geen vaderfiguur heeft …:frowning: Het is nog niet makkelijk allemaal. Het was een man van weinig woorden maar we wisten wat we aan elkaar hadden…

• Updated - - -

Bloem,jammer dat vk tegenviel

Cyn,lekker naar london leuk hoor…is weer het voordeel van een vriend dichtbij he :slight_smile: Keezen heb ik wel eens van gehoord,maar hier gebruiken ze dat ook wel voor wat anders :wink:

roanna,ik ben nu ook bang dat me mams iets overkomt …

@TRL: Ik kan me dat voorstellen dat je die angst nu hebt, maar in mijn geval was het al een beetje voorspelbaar. Mijn vader (ook een man van weinig woorden) was al jaren ziekelijk door hart en vaatziekten. Mijn moeder heeft hem altijd verzorgd, al kon hij best zelf nog wel veel, maar zij kreeg 3 jaar voor mijn vader overleed longkanker en moest onmiddellijk stoppen met roken, wat ze ook deed en na 1 jaar chemo en bestralingen was ze er zo goed als bovenop, maar bleef toch wel zwak. Die dag dat mijn vader gecremeerd werd, werd ze plotseling ook weer erg ziek. Hoesten met bloed opgeven, dokter erbij… en echt… die zei tegen haar en ons…dat ze hooguit nog 2 maanden had. Dat werden er dus 3, maar vraag niet hoe. Hier wil ik eigenlijk mee zeggen, dat we dit wel aan zagen komen, maar wat iemand hier al zei… het komt toch nog onverwacht.

Als jou moeder verder nog gezond is, zou ik me niet al teveel zorgen maken, maarja…we zijn allemaal mensen van de dag. Hopelijk mag je nog heel lang van haar genieten in goede gezondheid.

Ik wens jou en C. de rust die jullie ook nodig hebben. Morgen naar je oma. Weer een naar moment. Sterkte ermee.

@Cyn: Oh ja…hier is keezen ook hetzelfde wat TRL al zei. (vooral chinezen kunnen k…n) Als spelletje…had ik er nog nooit van gehoord.

Dat andere kezen ken ik ook hoor… :wink:

**

**

22/01 Roanna****
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
*[/SIZE]****
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**********10/01 Cyn

Goedemorgen meiden.

Tlr. klinkt als een waardig afscheid, en je erop voorbereiden kan je nooit, moet wel zeggen dat het op een gegeven moment, niet meer de hele dag je gedachten vasthoud, maar daar gaat even overheen, je moet het een plekje geven en dat stuk wat uit je hart is gerukt dat voel je nog een hele tijd, maar waar nu tranen zijn komt met de loop der tijd een glimlach…en ik kan het weten.

Bloem geen vk beurs meer voor jou…en nog verder plannen wat betreft een huis???

Cyn toepen keezen ect ik heb er van gehoord maar het kaartspelletje ken ik niet…en waar blijft jou foto…met vriend hahahaha

Wij heerlijk bij geboekt…bijna 3 weken op 2 dagen na…kan niet wachten maar het duurt allemaal nog ff…eerst de winter door.