>>>Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios[SIZE=4]>>>
**
****Cyn: 14 September: Weekendje Utrecht
Bloem29: 20 September: Weekendje Trier
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/SIZE]
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
****10/09 Raak
****13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
**10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]*04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda
**[/SIZE]22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Ik merk dat ik steeds vaker hier ff kom kijken… Probeer wat mee te lezen, maar heb volgens mij heeeeel veel bij te lezen?
Volgens mij is het hier een erg gezellig sfeertje, heel anders dan andere fora waar ik wel eens langs ga met vragen en waar iedereen elkaar zo zwart mogelijk probeert te maken.
Tuurlijk komen mensen hier natuurlijk met een gemeenschappelijke interesse, dus misschien scheelt dat al een stuk.
Is het besloten, of zijn nieuwe mensen nog welkom? Is het raar er midden in te vallen, kent iedereen elkaar al jaaaaren? Veel vragen, maar beter stel je vragen dan er mee te blijven zitten heb ik altijd geleerd
Welkom hier! Het is zeker niet besloten en nieuwe mensen zijn altijd welkom! Wij kennen elkaar inderdaad al jaren maar dat wil niet zeggen dat niemand er tussen kan komen
Mogguh all, welkom in het nieuwe deeltje,
Trl : zie je in het lijstje staan dus ga ff snel het oude deel terugkijken :), leuk hoor
Liesblits : welkom hier enne als je alles bij wilt lezen ben je wel even bezig hoor hahaha. Maar als je al even meeleest heb je misschien wel al een idee wie wie is en de gemeenschappelijke interesse Turkije hebben we ook, dus rol je er vast wel in hoor
Ook vanuit Turkije: welkom Liesblits!! We komen hier inderdaad al jaren en kennen elkaar onderhand ook allemaal persoonlijk(soms zou eea anders raar kunnen overkomen voor nieuwe mensen) Hierdoor gaan we ook anders met elkaar om denk ik. Niet besloten dus gezellig dat je op de thee komt!!
TRL: lekkerrrrrr. Wij hadden ook gekeken om die kant op te gaan.
Ohhh hier aan r eind(of begin hihi) van de weg zit een heeeeeel groot aquarium. En dat vind ik zoooooooo mooi… Dus daar gaan we zeker heen. Ontbijt en avondeten was perfect… Ik ga zo eerst eens lekker de zon in
>>>Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios>>>
**
****Cyn: 14 September: Weekendje Utrecht
Bloem29: 20 September: Weekendje Trier
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
****10/09 Raak
****13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
**10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]*04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda
**[/SIZE]22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Raak,staat niet veel van in hoor in het oude deel tis dat er een nieuw deel geopend werd anders had ik mezelf er nu pas tussen gezet.
Liesblits,welkom hier,het is gewoon open hier,lekker babbelen of van alles hoogte-en dieptepunten… Hoe kom je hier zo verzeild heb je ook wat met Turkije?
Dank jullie voor zo’n warm welkom!
Ik zal me eens even kort voorstellen.
Ik ben Lies, 33 jaar en wonend in provincie Groningen.
Ik ben afgelopen april voor het eerst van mijn leven op vakantie geweest en dat was, jullie raden het al, naar Turkije Doordat het allemaal nogal speciaal, spannend en nieuw was, heb ik het hele internet uitgeplozen voor informatie over Turkije en speciaal over Side waar ik heen zou gaan.
En toen kwam ik hier uit!
Ik vond Turkije heerlijk, en nadat ik terug was wilde ik alles op alles zetten om in oktober/november nog eens te gaan. Ik was erachter gekomen dat het allemaal niet zo heel duur hoeft te zijn… dus ik ga 28 oktober weer naar Side voor 11 dagen
Het iets vertellen is natuurlijk weer langer geworden dan de bedoeling, maar goed… hier ben ik!
Gefeliciteerd met het alweer nieuwe deel. Alleen ons Toosje moet er nog bij, maar dat doet Beps wel weer als ze terug komt, want ik weet niet hoe dat moet en mochten anderen het wel weten, graag even.
@Beps: Klinkt al goed. Oh, dat was wat voor kokkie zo’n groot aquarium. Veel plezier vandaag…en stuur een beetje zon deze kant op.
@TRL: Waarvoor? Voor het meedenken/zoeken? Je hebt toch maar weer mooi zelf gevonden en ik ben weer blij voor je.
@Liesblits: Van harte welkom en wat anderen al zeiden, lees lekker en praat lekker mee op onze theepagina. Zoals gezegd, is het niet besloten maar in mijn geval weten velen van familie en vrienden niet af van deze site en dat wil ik zo houden. Wij zijn al heel lang een groep, maar nieuwelingen zijn altijd welkom. We zijn zelfs een keer met de meesten van de groep op vakantie geweest naar ADR in Turgutreis, dus kennen al onze mannen/partners elkaar ook.
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Roanna (Anky) de oudste van de groep ( we hebben alle leeftijden). Ik ben 64 jaar en dat loopt zo naar beneden af. Hihihi. We hebben werkelijk goeie en slechte tijden hier gehad, maar juist door dit forum, sleepten we elkaar er vaak doorheen. Ik zou zeggen, probeer het gewoon een tijdje met ons. :biggrin:
@Raak: Nog lekker verwent geweest gisteren?
Nou ladies, verder weinig of niets te melden. Krijg straks ff koffievisite. Iedereen weer een hele fijne dag. :dag:
Roanna : ja was een rustige maar gezellige dag, vandaag komen zoon en dochter en 6 oktober iedereen
Ik heb ook geen idee hoe je de vlinders hier moet plaatsen
Trl : lijkt me een superieur hotel
Beps : fijn om te horen dat het hotel tot nu toe goed bevalt enne idd gewoon weer claimen
Liesblits : leuk dat je allereerste vakantie zo goed bevallen is dat je nu al snel weer teruggaat
Claimen zeker… Maar het heeft voor mij geen stempel gedrukt hoor!!
Ja nieuwe kamer is prima!! Alles uitgepakt en nu lekker aan t zwembad. Ik ga straks proberen ons Tooske te verhuizen… We hadden t vanmorgen nog over haar… Viva weer terug vandaag(dacht ik),…
Ik vrees dat ik idd al een beetje verslaafd ben aan TUrkije. Ik voelde me zo goed daar!
Hoop ook zeker dat ik nog vaak die kant op kan. Heb de smaak van vakanties nu goed te pakken.
Maar 2x per jaar gaat zeker geen gewoonte worden helaas. De eerste in April was een bijzondere, daar had ik een beurs voor gewonnen en heeft me alleen wat zakgeld gekost.
Dus in mei maar vakantiegeld achteruit gezet, en met nog een toeslag via uitkering kan ik toch onverwachts nog een keer. Ook wilde ik graag nog een keer, omdat de eerste keer alles zo vreselijk onwerkelijk was en nu ga ik dus een stukje relaxter die kant op.
Beppie, geniet ook ff voor ons bij dat zwembad, hier komt de regen weer met bakken uit de hemel! Blij dat je het naar je zin hebt daar. Ik zal er vast over heen gelezen hebben, maar waar zit je in Turkije?
Zo te lezen zijn jullie vaste Turkije gangers… nu heb ik een vraagje ik ben opzicht al vaak genoeg naar Turkije gweest. Alleen ik zou dus in september (21e) op vakantie gaan met een vriendin alles mooi geregeld leuk app. in Marmaris … alleeeeen nu kan ze niet meer de vader van der kindje doet moeilijk en gaat niet oppassen :(. Nu zit ik erg te twijfelen om alleen te gaan… hebben jullie hier ervaringen mee?
Doen!!
Ik ben afgelopen April voor het eerst op vakantie gegaan, en gelijk alleen.
Tuurlijk had ik soms wat moeilijke momenten, maar dan ging ik ff appen met vriendin of skypen en dan ging het vaak wel weer.
Je mist af en toe gewoon iemand om je verhalen mee te delen…
Maar ik heb een paar excursies gedaan, en verder gewoon relaxen.
Het is mij zelfs zo goed bevallen dat ik in Oktober weer ga, en heb er weer voor gekozen om alleen te gaan.
Liesblits: welkom. Kan t zijn dat je jouw verhaal ook op een ander forum hebt gepost. Verhaal van 1e vakantie en gewonnen komt me bekend voor. Leuk hoor.
@alleen gaan, heb je gedacht aan de verzekering? Als je al geboekt hebt, dan kun de andere persoon niet zomaar annuleren. Igg niet zonder gred kwijt te zijn als je al betaald hebt.