@bloem29,
Ik werk zelf in een reisbureau, ik zou makkelijk een ander persoon kunnen omboeken of ik doe een deelannulering. Ik weet het echt nog niet pffff.
Dit valt helaas niet onder de verzekering…
Liesblits ik zit in Antalya… In Konyaalti als ik het goed zeg… Direct aan het strand.
porto bello ressort en spa.
wauw, net gelunched, a la carte kun je hier in de poolbar gewoon een 3 gangenlunch krijgen… Salade/pasta’s of gegrilde zalm iod/toet if een fruitschotel met een bolletje ijs… Hier kan ik verslaafd aan raken. Gelukkig vind mijn maagje een salade al veel lol!
@Bloem, ja klopt dat ik mijn verhaal toen op een ander forum had geplaatst voor tips ed… klein wereldje die fora ![]()
Hier ergens had ik toen ook wat tips gevraagd.
@beppie, klinkt goed!! ![]()
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer
@liesblits
Welkom!
Mmmmh vriendje is naar de turkse winkel geweest en heeft zelf köftes gemaakt jamjam. Nu alleen buikpijn: te veel gegeten.
Beps,hoezo verhuizen was jullie kamer niet goed?
Liesblits,hier ook als ik in turkije landt komt er een soort rust over me heen…
Cyn,hahaha goed excuus.
Dssr,lekker alleen gaan… Aanspraak heb je zo.
@Wendy: Mocht je hier nog lezen…hele fijne vakantie met je gezinnetje gewenst op Jamaica. Geniet van alles weer en van elkaar. Goeie reis. :vak01:
@Bloem: Ohhhhh…dus nu moet je het bekopen. Hahahahaha. Is soms ook zo lekker he!!!
@TRL: Dat had ik eerder altijd als ik Spanje aankwam. Een gevoel dat ik er vroeger gewoond heb ofzo. Ik voel(de) me thuis daar. Is nu wat minder, omdat ik er niet meer zo vaak kom. Turkije vind ik mooi en leuk, maar heb er verder helemaal niets mee, maar ik kan me voorstellen dat sommigen en vooral jij, dat wel hebben. Vind het gewoon een fijn land om op vakantie te gaan en omdat het (nog) goedkoper is dan elders, maar verder niet!
Oh ja…mocht je er morgenochtend aan denken. Raak mag naar onderen bij de verjaardagen en dan …:topic:
Fijne avond all.
Okidoki Roanna,zal eraan proberen te denken ![]()
@wendy fijne vakantie en goede reis!!
Ik had dat normaal ook in turkije. Thuiskomen. Op je plek voelen. Onthaasten en jezelf zijn. Denk dat het de all inn formule ook wel is. Nergens aan denken. Geen beslissingen nemen. Alle dagelijkse karweitjes zijn weg. Geen boodschappen doen. Geen handdoeken opvouwen etc
Deze vakantie was voor mij wel anders. Had niet het idee in turkije te zijn. Of t kwam doordat mn lief er nu bij was en hij het allemaal anders ervaarde etc. heb wel weer de kriebels om weer meer van turkije te gaan zien. Hahaha. Wie weet…
Goedemorgen
Viva : welkom terug meissie, heb je een fijne vakantie gehad ?
Roanna : ook ik heb wel sterk het thuiskomen gevoel zodra ik in Turkije ben, J zegt altijd : jij bent in een vorig leven vast daar geboren haha
Bloem : lekker gegeten en ook wel kriebels om meer te ontdekken van Turkije dan de ai
Wendy : fijne vakantie voor jullie
:NETHERLANCyn: 14 September: Weekendje Utrecht:NETHERLAN
**
Bloem29: 20 September: Weekendje Trier
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
***13/12 Trl
********[FONT=Georgia]**29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE][/FONT]
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
**
:dag:
TRL: ja mooi excuus he ![]()
moet een week wachten op de uitslag van mijn uitstrijkje. Had al een tijdje beetje bloed tijdens/na het vrijen. Dokter zei dat ik niet meteen het ergste moest denken want dat hoeft niet zo te zijn, maar het zag er ook niet ok uit. Het was niet iets onschuldigs zoals een scheurtje of een wondje. Uitrijkje wordt opgestuurd en ik kan wachten. Zal wel loslopen hou ik mezelf voor maar ben nie helemaal happy ermee. ![]()
Goedenmiddag.
@Viva: Welkom terug en de rest had ik vanmorgen al via FB vernomen. Toch geprobeerd en een weet voor de volgende keer/reis.
@Bloem: Och meid, nu dat weer. Nee, dat hoort normaal gesproken ook niet, maar goed dat je het op tijd laat nakijken en het hoeft natuurlijk ook niet meteen iets ernstigs te zijn, maar wel het zekere voor het onzekere nemen. Alleen altijd dat wachten…Pffff…Sterkte er mee.
Verder weer weinig te melden van deze kant. Raar weer buiten. De en keer volop zon en daarnet hoosde het. Maar het is niet koud, want ben al buiten geweest voor de schapjes halen.
Fijne dag all. :dag:
Bloem,jeetje zeg en hoelang moet je op de uitslag wachten?
Roanna,idd als de zon schijnt is het zeker lekker buiten
Jeetje bloem… Hopelijk loopt t los…
TRL: hotel was vol dus een nacht in een suite geslapen. Mochten we niet blijven helaad…
@ trl 1 week.
@ roanna. Om eerlijk te zijn liep ik er al langer mee. Ook hiervoor had ik vaak last van bloeden. Maar ja, zo sporadisch sex dus besteedde er weinig aandacht aan. Nu mag ik natuurlijk veel vaker met mn lief vrijen en begint het wel een beetje lastig te worden. Na een hele week geen sex gehad te hebben op de boot, dacht ik: die rust zal vast goed zijn, herstellen enzo. Maar dus niet. Daarom maar een afspraak gemaakt. Knijp em wel een beetje. Niet per se voor het ergste ofzo maar elke behandeling daar is toch erg vervelend, pijnlijk etc. dankzijndie eendenbek van vannochtend bloed ik al heel de dag en heb behoorlijk veel pijn. Niet fijn. Maar weer niet sporten denk ik…
Weer een nieuwe dag: Vrijdag dus bijna weekend! Ben ik ZOOO aan toe :beef:…
het is nog steeds zalig! Gister een avond vroeg naar bed,…
Het lijkt elke dag warmer te worden ipv iets minder…
tja moeten we zo weer ontbijten…pffff leven is zwaar…
:backpack::backpack: