Turkisch Tea Time 2013 deel 4

Beps, we hebben medelijden met je!
Bloem, inderdaad niet fijn, goed dat je er naar laat kijken.

Ik weer volop aan het leren, moet ook weer gebeuren.
Straks eerst een paar uur werken en dan reis ik weer af naar Brabant, dit keer met alle collega’s en vanavond gewoon weer thuis.

Mogguh

@mk dat is wel zo fijn. Lekker in je eigen bedje

@beps het klinkt heerlijk. Las idd dat het weer erg warm was. Hoe gaat het met eten daar?

Ikke weinig zin om uit bed te komen. Ligt nog zo lekker en alles lekker zacht en warm. Mmmhhh. Maar ja duty calls. Weer naar t werk.

Bloem : dat is dan goed dat je er naar laat kijken maar blijven vervelende onderzoeken he en een week wachten is ook lang. Wat dat betreft kunnen ze nog veel leren van Belgie, voor 11 uur getest, bloed- urine of wat ook, wordt 's avonds tussen 6 en 7 de uitslag doorgebeld. Succes vandaag met werken
Beps : klinkt allemaal errug vervelend daar en dan ook nog warm pfffff, zou terugkomen, hier wordt het heerlijk 14 graden :)))))
MK : jij druk aan de studie en vanmorgen eerst werken, daarna naar Brabant, dan zal je wel een tijdje onderweg zijn, vrijdagmiddag veel verkeer altijd maar vanavond wel weer lekker thuis slapen
Hier ook niet veel te melden, wilden vandaag naar Appelpop met zoon en vriendin, leuke line up w.o. Golden earring en Blof maar denk dat ik het weer helemaal nix ga vinden

Eten is zalig!! Div soorten yoghurt, 8 soorten fruit, een broodrooster(geroosterd brood kan ik wel eten nl…) en alle soorten ei die je wilt… Middag een 5* lunch-a la carte. Gisteren een graved lacks en een Cesar salade gegeten en met Rupsje een fruitje-plate gedeeld… Ben echt bang dat ik aankom deze vakantie…

Goedemorgen.

@Beps: Nee, zou ook niks voor mij zijn. Die hitte, dat lekkere eten en weet ik al niet meer. :sliepuit: Ik hoor net dat het vandaag nog 18 a 19 graden gaat worden, maar voor de rest houdt het niet over, dus lekker daar blijven Beps. Momenteel schijnt hier ook het zonnetje, maar dat is zo’n vals zonnetje weet je wel. Eerst even zon en dan…wil jij niet weten, dus geniet nog lekker daar.

@Raak: Toch maar niet? Is dat buiten dan? Jammer wel eigenlijk, want toevallig zijn dat wel 2 heule goeie bandjes.

@MK: Weer helemaal in je oude ritme thuis en op het werk, met uitzondering van die werk uitstapjes dan. Succes weer.

@Bloem: Ik heb in het verleden ook wel eens zoiets gehad, maar minder erg en bij mij bleken er wat poliepjes bij de ingang te zitten, zeg maar en dat was ook pijnlijk en gaf ook wat bloed nadien. Ben toen ook naar de HA gegaan en heeft ze zelf toen weggebrand of geknipt, dat weet ik al niet meer, ook opgestuurd, maar was verder gelukkig onschuldig en heb er nadien ook geen last meer van gehad. Dus goed dat jij ook meteen naar je HA bent gegaan. Komt goed.

@Viva: Ook alles alweer aan kant thuis? Gelukkig is het niet zo warm. Kun je je werk goed doen thuis. Hihihihihi.

Zo, straks ff aan de rituelen. Loopt er nu al een om heen te zuigen hier en ik zag dat hij ook de emmer had gepakt, dus krijg straks weer een mooie vloer.:koffie: Thats me! :biggrin: Maarja…heb al wel gestoft hier! Hahahaha. Fijne dag all.

:NETHERLANCyn: 14 September: Weekendje Utrecht:NETHERLAN
**
Bloem29: 20 September: Weekendje Trier
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia

**
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai

**
**En de verjaardagen nog …

***13/12 Trl
********[FONT=Georgia]**29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna

[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
[/SIZE]
[/FONT]
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
**

Bloem,een week wachten pfff best wel lang.

Mk,aan de studie maar nu gezellig met collega’s

Ik gisteren een mail van *rke vliegtijd heen is verandert van 5 uur s’morgens naar kwart over 4 s’middags,krijg ter compensatie nu 15 euro pp terug op de reissom… Nog nooit meegemaakt…
De terugtijd ook verandert van kwart over 10 smorgens naar half 10 s’avonds,maar dat is ons voordeel dus geen compensatie voor

TRL: pff zij zijn ook weer lekker bezig… Gelukkig ook de terugreis dan veranderd… Irritant van ze!

Ik aan t wachten op de tosti van Cor…al een uur…

Waar ga je een klacht over indienen dan?

Cyn,ja maar ach scheelt me weer een nachtritje of overnachting op schiphol :wink:

Over t feit dat ze ons hier ‘gedumpt’ hebben zonder dat we een hostess gezien hebben. En dit dus nu ook… Maar ben er klaar mee, wordt een uitgebreide klacht :wink:

@Beps: Wij hadden precies hetzelfde. Kregen in de bus een enveloppe met bezoektijd voor de volgende dag 16.30 uur, zit ik een kwartier voor die tijd al daar te wachten. Blijf nog een half uurtje daar zitten… niemand, nada. Loop ik naar de dame van de receptie om het een en ander te vragen, bleek die PIPO om half twee al te zijn geweest. Nu had ik op dat moment geen klachten, maar weet altijd graag wel even met wie ik van doen heb. Liep later in de week wel toevallig een hostess van Corri tegen het lijf, maar toen had ik ze niet meer nodig. In GU kwam de hostt zelfs langs het zwembad om zijn klanten te zoeken en dat vond ik eigenlijk zeer netjes, want dat hoeven ze natuurlijk niet te doen.

@TRL: Jij gaat toch niet met Cor, omdat Cyn zegt, ze zijn weer lekker bezig? Nouja…volgens mij heb jij er weinig hinder van. :muziek:

Net klaar met poetsen en nu moet ik mezelf nog poetsen. :bad:

Roanna,Nee ga niet met Cor,maar misschien heeft Cyn,klachten over *rke ontvangen…

beps,heb je een hostess nodig dan?? Ik zie nooit een hostess en mocht ik ze nodig hebben bel ik ze wel :wink:

Nee geen klachten hier, maar heel veel schemawijzigingen! :wink:

Beps: aankomst zonder hostess is tegenwoordig heel normaal! :wink: Belachelijk dat ze nu gewoon niet komen opdagen.

Hoi allen! Uit nieuwsgierigheid zat ik hier eens mee te lezen, en ik las zojuist iets over een klacht over “Cor …”. Nu is het zo dat ik deze zomer ook met Cor naar Turkije ben geweest, naar Marmaris. Alles prima geregeld, maar toen ik de hostess nodig had, kwam ze ook niet opdagen op de dag waarop ze er zou moeten zijn. Erg herkenbaar dus.

We hebben geen hostes nodig en ook geen bijeenkomst… Maar er geen gezien hebben, geen enveloppe geen toelichting NIETS!!! En vervolgens komt de dame ook niet… Echt slechte zaak

Kijk, ook ik zit niet meer op die bijeenkomsten te wachten, omdat als je al vaak bent geweest, alles wel zo’n beetje weet en het anders in het grote boek kunt opzoeken. Tot zover mee eens, maar ik vind het altijd wel prettig te weten wie de hostt(es) is, maar heeft voor mij z’n reden.

In het laatste hotel waar wij zijn geweest, waren wij ook de 2 enigen voor het hotel. De rest was voor elders, maar hebben wel een enveloppe met brief met tijden van het bezoek gehad in de transferbus. Wij zijn verder ook niet begeleid, maar dat zijn we onderhand wel gewent. In Monart City was op een gegeven moment een welkomtparty van een hele grote groep, ik dacht russen, en toen dacht ik nog wel… dat is voor ons lang geleden. De laatste keer voor ons was met Sunniweb in ADR, omdat er toen ook best een grote groep aankwam.

Maar dit is niet netjes Beps.

Soort gelijke ervaring, alleen met de Cor Side hostess hier. De dag dat ze er wel was wilde ze nog de hoofdprijs voor tours en transfers ook. Gelukkig hadden we dat allemaal al zelf geregeld, beter dan de (volgens mij) prijsafspraak die zij had gemaakt.

:smiley:

Bij ons was ze er alleen toen we aankwamen. Normaal heb ik eigenlijk niets met een hostess, maar dit keer had ik d’r wel nodig. :slight_smile: