Dames we zijn geen klaagforum, maar een kletsforum! Ik mopperde even een “een gewillig oor”…
ze was er eergisteren vertelde andere gasten… Oké…
zalig aan t genieten, TRL gaat ook weer…
Viev: al weer aan de koude gewent???
Dames we zijn geen klaagforum, maar een kletsforum! Ik mopperde even een “een gewillig oor”…
ze was er eergisteren vertelde andere gasten… Oké…
zalig aan t genieten, TRL gaat ook weer…
Viev: al weer aan de koude gewent???
Mogguh
Beps : het is geen klaagforum, maarre wat een k.tweer hier hahahaha. Geniet jij daaro nog maar ff lekker hoor
:NETHERLANCyn: 14 September: Weekendje Utrecht:NETHERLAN
**
Bloem29: 20 September: Weekendje Trier
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
idd K weer en volgens mij blijft dat zo vandaag.
Goedemorgen.
Daar wil ik nog wel even aan toevoegen, dat het ook zeer zeker niet mijn pretentie is/was om Cor zwart te maken of zo. Integendeel, want we hebben zo’n 5 of 6 x met hen vakantie gevierd en dat is allemaal goed geregeld geweest. Maar als het dan wel een keer mis gaat, moet dat ook gezegd kunnen worden en klagen doe ik wel elders.
Per slot van rekening hoef je het er ook niet bij te laten zitten. Zo !!
@Beps; Idd…blijf lekker genieten. Het is hier grijs en het hoost en dat zou de hele dag zou blijven, dus aub nog een vrolijk fotootje via FB. Genieten we toch even mee.
@Raak: Ik klaag even met je mee. Here the same!!!
@Cyn: Mocht je nog meelezen…heel fijn weekend in Utrecht. Gelukkig dat ze daar HC hebben. Hoef je je niet nat te laten regenen. Veel plezier. :dag:
Iedereen een heel fijn weekend.
Mogguh. Vanavond de start van de 80km. Hopelijk dan droog. Moet ook nog aan mn opdracht voor school werken dus eens zien hoe dat tussendoor gedaan kan worden.
:GERMANY:Bloem29: 20 September: Weekendje Trier:GERMANY:
**
**
**2014
**
**
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Hier de zon nu…
C gisteren de avond van zijn leven gehad,mocht dus op het doel schieten in de Arena,hij vond het super
.Hij speelde richting de F-s*de waar oma zat,helaas zat ik zelf op Noord,dus lastig foto’s maken. Na de rust wel naar ons eigen vak gegaan. Toen we naar huis gingen liep er een jongetje achter ons op de trap die zegt tegen zijn vader… Papa weet je wat ik het leukste vond… Dat kleine jongetje(C was de kleinste) in de rust en dat we gewonnen hebben haha
Mogge
Trl : dat zal dan wel een leuke ervaring geweest zijn voor C he
Wij een drukke ochtend gehad.
Eerst t aquarium. Was mooi maar ben naar mooiere geweest zeker gezien de prijs(€26,50 pp)
Daarna naar t museum. Mooie indrukwekkende artefacten gezien!!!(Bloemmie net als in Selcuck waren alle mooie dingen van Perge en Aspendos daar!)
Nu weer op t hotel. Hapje eten en bijkomen…
Bloemmie: heeft Lief t gered??
Hey ladies
@trl klinkt super leuk zeg!!! Iemand heeft vast wel de video ervan. Wat zal ie trots zijn
Jaja mijn lief heeft het gehaald. Was om 12.40 binnen. Dus dik 16,5 uur gelopen. 2x half uurtje pauze. Ik ben ook heel de nacht op geweest. Toch telkens langs de route staan. Aanmoedigen. Ppfff 80km. Mensen zijn niet goed wijs. Echt veels te lang. Lief is moe en heeft wat pijntjes maar ach dat is te verwachten.
Helaas is dan wel het weekend weer om
veels te snel. Bah. Gelukkig vrijdag lekker op pad en zijn we heel het weekend met zn twee
Zo een nieuwe week… Mijn laatste vakantieweek… Nu gaan we 2 dgn niets doen. Morgen is om de hoek een markt daar nog even kijken, meer ook niet… Snel gegaan, maar het is genoeg. We genieten, en hebben genoten.
Viev: sterkte vandaag.
:GERMANY:Bloem29: 20 September: Weekendje Trier:GERMANY:
**
**
**2014
**
**
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Bloem : wat een prestatie zeg, 80 km maar ben met je eens : teveel is teveel
en het is weer zo de 20e toch
Beps : geniet van je laatste vakantieweekje
Goedemorgen.
@Bloem: Zeker een hele prestatie. :kampioen:
@TRL: Daar kan en en mag je zeker trots op zijn. Geweldig hoor. Kan niet iedereen zeggen en je heb nog leuke beelden ook voor later.
@Beps: Geniet nog even van je laatste week.
@Viva: Werkse weer en op naar de volgende vakantie’s. Zo moet je maar denken.
@Jac: Nog een beetje goeie week in Duitsland gehad?
@Raak: Nog lekker wezen eten na het drakenbootfestijn? Het zag er heel gezellig uit daar.
Ik heb verder niks te melden. Even zien dat ik van de week naar de tandarts kom en dan was het wel. Niks spannends dus.
Fijne dag all. :dag:
Bloem: wat knap!
TRL: gisteravond eindelijk de filmpjes kunnen zien, echt mega schattig!!! ![]()
Verder eigenlijk niet zoveel nieuws, deze week gewoon weer werken… In Mexico is het ook een zooitje pestpokkeweer, maar wat nu valt… valt over 2 weken niet
![]()
Fijne dag all! :dag:
Hopelijk zal er over 14 dgn niets vallen Cyn!
pffff t is warm lol
@bloem: je lief is een toppertje!!! ![]()
@beps: is heerlijk aan het genieten! En het hotel klinkt goed ![]()
@viva: succes vandaag weer op het werk
@TRL: super dat C dit heeft mogen meemaken! Hij heeft veel te vertellen op school ![]()
@Roanna: heerlijk weekje gehad in duitsland. Niemand die vroeg naar de ziekte van mijn moeder dus ze heeft lekker kunnen bijtanken van de chemo.
Maandag krijgt ze haar volgende kuur, hopelijk gaat deze wel goed. Echter we moeten eerst naar de arts toe voordat ze de chemo krijgt.
Wel spannend weer. Krijgen waarschijnlijk de uitslag van de scan van haar hoofd en longen. Die van de longen was om te kijken hoe de uitzaaiingen zich hebben ontwikkeld.
Ik nu nog een weekje thuis. Zit lekker met een dikke trui aan.
Misschien als het weer het toelaat woensdag naar dolfinarium met mijn nichtje.
Iedereen een fijne maandag!
Jac : fijn om te lezen dat je moeder toch heeft kunnen bijtanken, ze zal het nodig hebben ! Zijn weer spannende uitslagen, duim voor jullie!
Viva : en, hoe is de eerste morgen bevallen ?
Roanna : dan heb jij iig toch ook nog een leuk uitje in het vooruitzicht deze week
we hebben snel een hapje gegeten en zijn toen naar huis gegaan want het regende inmiddels en liep snel leeg
Trl : C zal best vandaag weer in het middelpunt gestaan hebben met al zijn verhalen, leuk toch
Ik duim voor jullie Jac!!
@jac fijn dat ze even rust had. En dan vandaag meteen weer rondje zkh. Niet fijn maar hopelijk een beetje goed nieuws. Hou je ons op de hoogte?