Turkisch Tea Time 2013 deel 4

Viva: groot gelijk! Heerlijk lang weg! :slight_smile:

Die foto is er nog niet haha… Hij vindt foto’s vreselijk… :wink: Had je nog geen foto van hem alleen gezien dan?

Viva,lekker bijna 3 weken… En idd het heeft tijd nodig en het moet een plekje krijgen. Zal ook vast wel goed komen alleen de vraag wanneer? Maar denk dat daar geen tijd voor staat.

@cyn
Wij hebben ook een keez bord. Zal dus vast uit NH komen.

@viva
Extra lang naar GU, heerlijk hoor.

@trl
Het gevoel zal nog wel even blijven, maar het wordt langzaam minder. Mijn vader is nu 15 jaar weg. Af en toe heb ik nu nog zo’n dag dat ik er de hele dag bij stilsta.

Sent from my GT-S7710 using Wereldwijzer

Nog 3 weken. Hopelijk is mijn visum snel rond! Spannend.

@viev. Ik koop meteen een huis… Als ik het vind. Kijk elke dag maar weinig nieuws. Zoek wel iets specifieks. Volgens mijn moeder wordt het tweede helft dit jaar. Ben benieuwd. Afwachten.

Via Wereldwijzer app

Nou dames daar ben ik.
Wat is er gebeurt?

Gistermorgen na m’n banaantje kreeg ik pijn. Leek gal maar kon ook m’n maag zijn. Dus tukkie gedaan en alles zakte wel iets.

Toch nog gespuugt ondanks dat dat eigenlijk niet zou moeten kunnen.

In de middag ern klein stukje brood en hup daar was de pijn weer. Kronkelen over de vloer. Uiteindelijk toch maar de eerste hulp gebeld en ik moest komen.

Gisteravond nog een contrastdrankje moeten drinken en dat kwam er feestelijk uit … Met t broodje dat allang verteerd had moeten zijn

Ik heb dus voor 99% een afsluiting in de darm.

Vandaag CT en een echo van de gal en dan volgt de planning vd OK!

Ik laat t jullie weten. Xxx

Goedemorgen.

@Beps: Zo hee…dat klinkt heel heftig, maar toch goed dat je er meteen werk van hebt gemaakt en zie hier. Er wordt meteen werk van gemaakt en nu maar hopen, dat als ze wat vinden je er zo snel mogelijk mee kunnen helpen, want die pijnen zijn hels. Heel veel sterkte vandaag en fijn dat je ons op de hoogte houd. Sterkte en heel veel beterschap. :kus:

Beps : sterkte en veel beterschap xxx

:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi:RUSSIA:
**
Cyn: 14 t/m 16 februari Londen
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Beps: 12 t/m 26 Juni: GU Alanya
Roanna: 23 t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
Viva: 3 t/m 22 augustus GU Alanya
Cyn: 30 augustus t/m 13 september Turgutreis

**
**En de verja****ardagen nog …

22/01 Roanna****
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
*[/SIZE]****
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**********10/01 Cyn

• Updated - - -

Beps,sterkte

Beps: sterkte ook namens mij!

TRL: :kus: Het moet slijten meis, en dat is voor iedereen anders… Staat inderdaad geen tijd voor!

Hier verder alles goed, vanavond examen en ik ben bang dat ik het zo ontzettend ga verkloten! :frowning:

Morgen om 12 uur ong is de operatie. Gal eruit darm nazien op lidtekenweefsel/breuken en dan klaar hoop ik.

Nu nog lekker koffie en dan slapen

@Beps: Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Ik wens je heel veel sterkte…toi, toi, toi en ik denk morgen aan je. Hopelijk is dat het en mag je snel weer naar huis om te herstellen. Hou je haaks en voor zo welterusten.

All: Welterusten.

Roanna : gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dagBeps : sterkte vandaag met de operatie, hoop dat alles opgelost wordtViva : gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter

1 like

:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi:RUSSIA:
**
Cyn: 14 t/m 16 februari Londen
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Beps: 12 t/m 26 Juni: GU Alanya
Roanna: 23 t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
Viva: 3 t/m 22 augustus GU Alanya
Cyn: 30 augustus t/m 13 september Turgutreis

**
**En de verja****ardagen nog …

22/01 Roanna****
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
*[/SIZE]****
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
****13/12 Trl
******29/12 MK & Bloem
**********10/01 Cyn

• Updated - - -

**Roanna,van harte gefeliciteerd en een fijne dag !!

**Beps,sterkte

Beps: sterkte vandaag!

Roanna: ook nogmaals hier, gefeliciteerd!!

Viva: jij gefeliciteerd met je dochter!

Wij gaan vanavond naar de bekerwedstrijd, super veel zin in! :slight_smile:

1 like

Roanna en Damber gefeliciteerd vandaag!!!
Viva gefeliciteerd met de meisje

Ik ben er klaar voor. Rond 12 uur ben ik aan de beurt.

1 like

Goedemorgen meiden. Dank voor de felicitaties ja mijn kleine meisje 29 jaar…pfff ik wordt oud.

Beps sterkte en hou je taai hopelijk valt alles een beetje mee

Cynnie nee geen foto van je vriend gezien dus voor mij een raadsel hoe hij eruit ziet hahahha…en is het een nederlander of een medelander ook niets van meegekregen hihihihihi.

Roanna jij ook van harte en ik mag dan blond zijn maar ik krijg hier dus echt geen plaatje meer op he…takkesite…weet niet wie de webdisigner is van www maar die mag ff terug naar school wat een butpagina is het toch, of ik kom er niet op of het gaat tergend langzaam en plaatjes krijg ik alleen de link van te zien…dus dat bosje bloemen moet je maar van me tegoed houden…:bier::cheer2:

Viva: 100% NL… :wink: Ik zal je zo even appen… :stuck_out_tongue:

Viva,jij ook gefeliciteerd met je dochter.

Cyn,succes vanavond

1 like

Roanna van harte gefeliciteerd en een mooie verjaardag! Ik hoop dat je lekker wat aanloopt hebt voor de koffie enzo

@viev. Gefeliciteerd met Damber

Via Wereldwijzer app

Goedemiddag.

Bedankt dames voor de felicitaties.

@Viva: Jij ook gefeliciteerd met Damber. Wat deze site betreft, ik kan er alleen mee werken via chrome, anders loopt de boel ook vast en heel traag. Ik kopieer dan gewoon een plaatje van annimaatjes en plak 'm hier, maar dan wel op de gewone pc of laptop van kokkie. Dat lukt, maar op de tablet en phone zou ik ook niet weten hoe dat werkt.

Tja mensen…65 alweer. Van kokkie mooie bloemen en geld gekregen en vanavond gaan met ons vijven wokken in Beekbergen voor mijn verjaardag. Nee, niet met de kleinkids erbij, want die wonen in het hoge noorden en moeten naar school, dus kunnen hier niet zijn, maar dat halen we in een weekend wel weer in bij de Mac. :eten:

@Beps: Ik denk aan je!