Zo alweer zondag…
Raki: Beterschap!
Cyn: Gewoon lekker doen, saampjes een nieuw verleden opbouwen ;)!!!
Ik… druk aan het werk haha
Zo alweer zondag…
Raki: Beterschap!
Cyn: Gewoon lekker doen, saampjes een nieuw verleden opbouwen ;)!!!
Ik… druk aan het werk haha
:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi:RUSSIA:
**
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Beps: 12 t/m 26 Juni: GU Alanya
Roanna: 23 t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
Viva: 3 t/m 17 augustus GU
Cyn: 30 augustus t/m 13 september Turgutreis
**
**En de verja****ardagen nog …
***10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
Zie na bijna zeven jaar nog steeds veel bekenden :dag:
**
**
***10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
Ladies wat is het hier stil!
Het is hier nog geen 2014 ?
Haha Antonie… Leuk je te “zien”
We gaan niet meer zo snel. Volgende deel zal onder 2014 gaan vallen
Hoi Beppie,
alles goed hier .?
Heb het een beetje Turks druk gehad de laatste 6 a 7 jaar :biggrin:
Hihi… Hier is t stiller… Veel gebeurt, ons Toos overleden, nieuwe mensen, oude komen niet meer…
de hardcore kern loopt nog wel mee
Goede avond.
Hoi Antonieq. Dat is even leuk binnen komen hier. Ik moest eerst goed nadenken, wie was dat ook alweer? Je bent nog uit de tijd met Hans enzo toch? Nou, die is hier allang niet meer, maar voor de rest zijn het veelal dezelfde mensen, op Toos* na, die ons helaas zo’n 3 geleden ontvallen is.
Wat deed jou weer besluiten om ons weer eens te bezoeken? En wat heb je in de tussentijd gedaan, behalve Turks druk zijn dan?
Het loopt inderdaad niet meer zo als vroeger, maar zo nu en dan vertellen we elkaar nog wel het een en ander wat je bv niet op FB zet.
Misschien komt er weer wat leven in de brouwerij als jij weer mee komt kletsen. ![]()
Verder alles goed hier meiden? Ik meld me wel weer.
Hoi Roanna,
even heel snel .
Ben getrouwd , met een Turkse vrouw, en we hebben een dochter die in Juli 5 wordt.
Vanwege de aanhoudende crisis in Nederland en de toestanden in Turkije zijn we ons aan het orienteren
om naar een land te gaan waar voor beiden veel werk is.
Toen bedacht ik me dat ik ooit wel regelmatig op een landenforum kwam en na wat zoeken kwam ik weer achter het adres van hier.
Erg om te horen dat Toos er niet meer is.
Weet alleen even niet zeker meer of ze er ook bij was toen we met een aantal mensen van hier uit eten geweest waren.
Ik zal proberen wat vaker hier te komen.
Bijlezen zal niet meevallen naar zoveel berichten, ik zie veel mensen met 20000 posts achter hun naam
Kon niet op de site. Wie gaat er trouwens naar de vakantiebeurs? Ik had meegedaan aan dat panel dus had 2 kaartjes gekregen. Ff kijken wanneer we gaan.
Via Wereldwijzer app
**
**
***10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
:dag:
Zojuist mijn boeking bevestigd, de prijzen liggen inmiddels hoger dus zal vast niet meer gaan zakken denk ik…
Ben vrijwel elke dag/nacht in Zaandam haha… Is echt erg… Voelt bijna alsof we gewoon samen wonen. Gaat echt super goed tussen ons en heb soms echt wel een beetje het gevoel dat dit hem is… ![]()
Verder niet veel nieuws, vrijdagavond gaan we uit eten met de familie en zaterdag ben ik lekker vrij en komen s’avonds mijn vriendin L en haar vriend en mijn ouders. Niet te veel mensen dus, gewoon gezellig! ![]()
Nu weer aan het werk, het drukke seizoen is weer begonnen, als ik weer iets voor iemand na kan kijken… Let me know ![]()
:kus:
Goedemorgen.
@Cyn: Nou, gelijk heb je. Jij als geen ander weet dat gedoe met die fluctuerende prijzen, dus het goede moment kiezen en dan meteen vastzetten.Leuk voor jullie hoor!
Ook fijn voor je dat het zo klikt tussen jullie en dat het al bijna voelt…alsof. :wub:
Btw, hier zit ook het Toerko** reisbureau, maar zei gisteren nog tegen kokkie, dat het er een paar jaar geleden toch echt anders uit zag. Drukte om deze tijd zo na de kerst, maar voor zover ik er bijna dagelijks langs kom, zit er nooit iemand. Kan natuurlijk wel dat sommigen via hun en dan via internet boeken en de rest dan op het kantoor komen afhandelen. Ik zie er vaak ook alleen maar 1 persoon zitten, die er al jaren werkt. Maargoed, ik weet natuurlijk niet wie en of er nog velen telefonisch dan wel via internet boeken. Misschien hebben ze nu wel veel van zulke klanten.
@Antonie: Oke, we zijn weer een beetje bij. Volgens mij was Toos* er toen wel bij, bij dat etentje. Volgens mij zijn er nog ergens foto’s van.
@Bloem: Leuk dat jij al vrijkaarten hebt voor de VB. Ik weet nog niet of wij gaan. Kan wel met kortingkaarten er naar toe, maar als we gaan, waarschijnlijk door de weeks. Niet zo druk.
Roanna: Je merkt ook wel dat het rustiger is, maar wij hebben gelukkig heel veel vaste klanten die het ons ook echt gewoon gunnen. Daarnaast veel complexe reizen en dan bieden wij daarin wel echt de meerwaarde naar de klant.
@Roanna,
dacht dat o.a Bloem toen foto’s gemaakt had ja.
Meen dat er een aantal hier ergens op WW staan.
@Cyn , heb jij een reisbureau ?
Ja, dat geloof ik graag. Die mensen zul je gelukkig altijd wel houden en dat is misschien bij hen ook wel het geval. Vroeger waren wij ook vaste klant bij hen. Maar nu doe ik het zoals je wel weet merendeels zelf.
Werkse nog vandaag.
Antonieq: nee geen eigen reisburo, wel werkzaam bij een reisburo ![]()
Cyn
ik las paar dagen geleden op een nieuwssite dat je vanaf April alleen nog maar een visum voor Turkije online kunt kopen en alleen maar via credit-card kunt betalen.
Dus niet meer de “postzegel” op het vliegveld kopen.
Prijs was trouwens ook verhoogd, twee jaar geleden was het nog €15 p.p. , nu nog €20 en vanaf April €40.
Op die nieuwssite stonden veel berichten van mensen die niet naar Turkije op vakantie gaan vanwege de visumtoestanden,
veel die normaal zouden gaan hebben al voor andere plaatsen geboekt.