Turkisch Tea Time 2013 deel 4

beste wensen voor iedereen !

Goede avond.

IEDEREEN DE BESTE WENSEN VOOR 2014.

@Cyn: Joh, leuk. Welk hotel ga je? Die hele nieuwe? :cheer2:

@Viva: Gelukkig is je blaasontsteking weer over. Jullie nieuwe jaar dus niet zo mooi begonnen met mensen die je kent moet missen. Nooit leuk!

Verder heb ik zoals gewoonlijk niets te melden, dan dat ik vandaag voor het eerst weer naar buiten ben geweest om boodschappen te doen, samen met kokkie. Moest daarna wel even een dutje doen, maar ben al wat langer op. Poe hee, wat heb ik het te pakken gehad. Dit had ik allang niet meer meegemaakt. Zo ziek !!! Maargoed, het gaat nu weer de betere kant op, al voel ik aan alles, dat ik nog niet ben.

Fijne avond all. :dag:

Roanna: nee… De buren van ADR :smiley: Blij dat je je weer wat beter voelt!

Naar L. B. dus!!! Nou, die lijkt me ook mooi. Vond het altijd al een mooi hotel zo van buiten te zien. Heb er ook best veel foto’s van, gewoon omdat het zo’n mooie uitstraling heeft. Hoop voor jullie dat het doorgaat.

Hihi… Cyn, hebben we ook naar zitten kijken… Leuk!

hier ook niets nieuws…
iedereen beterschap, volgens mij hebben we behoefte aan vorst(om alle ziektekiemen om te brengen hihi) en dan snel zon!!!

Viev wat een rotbegin… Sterkte met het definitieve afscheid…

:RUSSIA:Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi:RUSSIA:
**
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
Beps: 12 t/m 26 Juni: GU Alanya
Roanna: 23 t/m 30 Juni Magaluf/Palma Nova, Mallorca
Cyn: 30 augustus t/m 12 september Turgutreis

**
**En de verja****ardagen nog …

***10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
[/SIZE]

**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem

Roanna: ja LB inderdaad :slight_smile:

Beps: oh echt? haha grappig!

Vind hem wel vrij duur, maar het verschil tussen all-in in Gumbet en deze in Turgut is 200 eu p.p… En dan zitten we gewoon zeker goed en lekker! Dus nou ja… dan die maar haha :wink:

Cyn : leuk hoor, hebben jullie iets om naar uit te kijken
Viva : sterkte met het afscheid
Roanna : nog steeds niet helemaal opgeknapt maar wel al naar buiten geweest
Beps : nix nieuws te vertellen :slight_smile:
Ik ben ook al sinds oudejaarsavond ziek :frowning: zaten met z’n 6en in een hotel op de veluwe, was wel jammer. Ben nu wel op en het gaat iets beter, zal
straks even proberen naar buiten te gaan. Een voordeel wel, ben 4.5 kg afgevallen dus de vakantiekilo’s zijn er alweer ruim af

@raak
jij ook al ziek. Vervelend, zeker als je dan niet thuis bent. Beterschap!!

Jaaaaa geboekt tlr mag ik in het lijstje

3 augustus tot en met 17 augustus grand uysal voor de 6e keer
lang zitten dubben wilde naar obatime maar op de een of andere manier toch steeds twijfel gisteren gu in de aanv
bieding dus hubs hakte de knoop door.

Groot gelijk Viva! Ik denk dat wij hem volgende week ook gaan bevestigen! :slight_smile:

**
Viva: 3 t/m 17 augustus GU
Cyn: 30 augustus t/m 12 september Turgutreis

**

***10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
[/SIZE]

**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem

Lieve TRL, ik ga t/m 13 september :wink:

**
Viva: 3 t/m 17 augustus GU
Cyn: 30 augustus t/m 13 september Turgutreis

**

***10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
[/SIZE]

**22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem

1 like

Thanks meis!

En zo wordt het lijstje weer voller.

Viva,leuk ook weer geboekt ook weer wat om naar uit te kijken.

Ik ook al een beetje aan het kijken. Maar pfff wat een bedragen zeg… Als ik een caravan wil huren ben ik voor 2 weken net zoveel kwijt als 2 weken all in in Turkije … Huur ik een bungalowtent is het wat goedkoper maar komt er ook nog benzine,tol,eten en drinken en misschien nog wel een overnachting bij dus kom je ook duurder uit. C wil wel weer naar bat*han die heeft daar de laatste keer toen we gingen kijken het golfbaantje en het grote schaakbord gezien hahaha… Heb zelf ook op mallorca en lanzarote gekeken en ook wel wat gezien…

Goedemiddag.

@Viva: Top meis en dat weer naar GU. Leuk hoor en tja…wel vervelend dat je nu echt alleen met de schoolvakantie mag. Maar goed, jullie gaan en dat telt.

@TRL: Waar ik heen ga op Mallorca, is een Nederlande kidsclub bij in de vakantie maanden. Niet dat ik daar nu op zit te wachten, want zeg heel eerlijk, dan ben ik blij dat ik nog in het voorseizoen zit en het (hopelijk) nog niet zo druk is. Maar voor de mensen met kids… mooi toch.
Idd, wat jij allemaal opnoemt is ook allemaal prijzig en je moet nog zelf rijden ook. Zou ook niks voor mij zijn, of je moet met een grote groep vrienden zijn.

@Cyn: Van jou staat nu ook vast dus!

@Raak: Jij dus ook al ziek geweest. Ik was ook afgevallen, maar dat kwam omdat ik geen zin in eten had en bijna niks at en nu nog niet eigenlijk. Ik had er geen buikgriep bij, want dan ben je ook snel je kilo’s kwijt. Maar goed, zo langzamerhand krabbel ik weer wat op. Hoe is nu met jou dan?

Roanna: nee nog niet helemaal definitief vast… Zal volgende week wel worden… Maar heb het natuurlijk wel gewoon al in optie natuurlijk :wink:

TRL: klinkt leuk!

Ohhh heerlijk al dat geboek… Ik tel al af haha

Roanna : jij gelukkig stap voor stap iets beter, ik ben vandaag de hele dag al op en heb zojuist voor het eerst wat gegeten, hoop dat het binnen blijft nu, voel me net een slappe vaatdoek haha
Lekker hoor al die zonnige vakantieplannen