@viev hoe gaat het met de tuin dan? Hoe moet het uiteindelijk worden?
Bloem,huis??? heb ik wat gemist?
Bloem: ja hoor met mijn appartement niks aan de hand… Gelukkig maar! ![]()
Verder niet veel te melden ladies, ik ben trouwens sinds 1 oktober office-manager (plaatsvervangend) omdat de huidige office-manager langdurig in de ziektewet zal zijn… Was dus een heel mooi compliment om te krijgen! ![]()
Cyn : proficiat !
Bloem : succes vandaag !
Gefeliciteerd Cyn…
@Cyn: Nou, dat vind ik best een compliment waard. Succes.
@Bloem: Kijk, dat heb ik dus ook. Zo slecht in onthouden, want iedere keer wilde ik al zeggen…wat jammer van dat huisje.
@Beps: Nee, dat zou ik ook niet zo snel bij de MM (Medi* Mar*t) zoeken, maar het stond nu eenmaal heel groot op de allerlaaste (achterkant) van de wekelijkse folder die we altijd in de brievenbus krijgen en daar zag ik het en ik dacht…mmmm…misschien alvast voor ons voor volgend jaar, maar niet dus. Kan maar tot eind april reizen en dat is me veuls te vroeg.
Cyn: Dat zijn de betere berichten, nu nog ‘het salaris’ en dan is het helemaal top ;)!!!
Roanna: Ik kan er niets over vinden op hun site… hebbie een linkje ofzo??
-
-
- Updated - - -
-
Jammer Bloemmie: maar dan was het niet voor jou!!! op naar de volgende, MET de juiste dingen :)!!!
Heb wel al iets extra’s erbij hoor… ![]()
Dont worrie! ![]()
[INDENT]Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire:hihi:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
[COLOR=#0000cd][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/INDENT]
@Beps: Als je naar hun website gaat, staat links bij inhoud, ga naar de flyer en dan op pagina 4 staat die aanbieding met een link naar de details.
Verderop, zelfde pagina, staat ook nog een leuk roze fototoestelletje en daar heb ik heb zin aan om te kopen, maar dat even terzijde. ![]()
Btw: Goedemorgen all.
Ik net terug van de schoonheidsdame, lijntjes langs m’n ogen bijgewerkt! Ging weer simpel. Volgende week m’n wenkbrauwen.
straks komen J&H eten…
iedereen een knufffff
Beps jij weer bijgeverfd hahahah…tja moet ook gebeuren he, hoe gaat het met de oude klachten …hopelijk was het maar tijdelijk
Tlr. getsie wil echt niet he met paps…pffff heel veel sterkte.
Bloemmie snel vergeten dat huis als er zoveel aan mankeert wordt het een nagel aan je doodskist, er komt wel weer een ander huis.
Mk logo half foetsie, nou ja het kan erger.
Ik morgen vrij, krijg de woningbouw, voor 1 de dakkapel die lekt al 2 jaar maar ja vestia deed niks nu dus staedion en die maakt dus gelijk korte metten. Ook een boegstuk (dat is een plaat die bij de overkapping zit) wordt morgen vervangen, en het ergste ook nog de beschoeiing bij de sloot, h. is natuurlijk bezig daar en we hebben het terras bij het water al 3 opgehoogd maar steeds liep het zand weg, nu de halve tuin open ligt voor de renovatie van h. heeft hij alles weggegraven op het terras en toen zagen we dus dat de beschoeiing op instorten staat, dus de gemeente gebeld, nou die verwijst weer naar de woningbouw, dus de opzichter die er gisteren was, heeft een speciaal bedrijf ingehuurd om het te maken en dat gaat morgen gebeuren…gelukkig was hij erg schappelijk hij zei…ik betwijfel of het bij de woningbouw hoort, maar als u al heen en weer wordt gestuurd van de gemeente naar ons, ga ik daar niet moeilijk over doen u heeft geen boodschap eraan van wie die beschoeiing nu is, feit is dat hij op instorten staat omdat het gewoon niet goed gedaan is is niet aan uw adres dus ik laat het gewoon maken…zie dat u een half vermogen in deze tuin heeft gestoken dus moet het gewoon goed zijn…pfffff…gelukkig dat h. naar mij geluisterd heeft want die wilde eerst het terras bij het water als eerste doen…gelukkig is dit nu dus het laatste…
Viev: klachten zijn er nog maar worden zachter… Minder heftig aanwezig, toestand met Vestia altijd(hadden wij op t werk ook last van haha) nu hopelijk beter! En alles straks gemaakt
[INDENT][INDENT]Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire:hihi:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
[COLOR=#0000cd][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/INDENT]
[/INDENT]
-
-
- Updated - - -
-
Zo hehe eindelijk na veel pogingen op de site geraakt… Pfff
De app is vernieuwd wel weer wennen zeg
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Wij een dagje eruit geweest,… Nu op D bank, lekker bakkie koffie en nietsen
Ik merk geen verschil??!
Vriendjelief gisteren bos rode rozen meegebracht voor mij omdat ik mn opleiding afgerond heb. Awhhhh liefffff. Hij komt vanaf zaterdag een weekje logeren om te kijken hoe dat gaat. Ben benieuwd.
Ik zwaai ff. Zo druk met alles. Werk. Gezondheid. Huis. Werk. Schaatsrn etc
Bloem,meer rood en afbeelding van de app is ook anders
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer Reisforums mobile app
Goedeavond.
Ik kon vanmorgen ook niet op deze site komen. Zowel met IE als met Chrome. Dacht al wel dat ze met iets bezig waren.
@Viva: Een heel technisch verhaal over je huis en tuin en zo te zien en te lezen op FB zijn ze geweest . Alles weer in orde of moeten ze er nog voor terug komen?
@Beps: Heerlijk toch zo ff een dagje weg. Alles goed met je ouders btw?
@Bloem en TRL: Ik heb de app niet, dus weet ook niet wat er veranderd is. De site via de pc ziet er nog gewoon hetzelfde uit en eerlijk gezegd, mijn mening, het wordt steeds rommeliger. Het is, dat ik alleen nog voor en om jullie hier kom, maar verder heb ik hier niets meer te zoeken. Zijn veel prettiger sites voor. Maargoed… Daarbij…zo reislustig ben ik nu ook weer niet, dat ik hier mijn info vandaan moet halen. Hahahaha.
Ga Geer en Goor kijken. Fijne avond all. :dag:
@trl ik zit alleen nog maar op de app tegenwoordig maar ik zie geen verschil. Misschien komt t nog of is de android app anders dan de apple app? Geen idee!