Turkisch Tea Time 2013 deel 4

Als ik thuis kom is de boeuf bourguignon klaar… Lang leve de slowcoocker…

Raki Wat een schrik!!!

@beps:gefeliciteerd met je goeden phone!
@raak:dat is schrikken zeg
@bloem: nog steeds druk met de studie
@ viva: zou ik ook lekker vinden een weekje vakantie

Iedereen fijne zondag :kus:

Goedeavond.

Zo, ben ik ook nog even. Bijna de hele dag de hort op geweest naar de achterhoek om verlate verjaardagen te vieren en ook wel omdat er familie van kokkie uit Friesland er helemaal voor over waren gekomen, die we niet zo vaak zien.

@Beps: Maar dan heb je ook wat. Zo hee… een mooi foontje dan.

@Raak: Oh meid, dat was zeker schrikken dan. En 60 jaar. Is toch nog veuls te jong!!! Bah, wat een nare dingen hoor je toch en dan ook nog zo plots. Sterkte !!

@Jac: Hoe is bij jullie thuis? Alles rustig momenteel?

@Cyn: Gelukkig heb je die extra dagen en uren erop zitten. Was vast wel leuk om te doen of niet dan? Heeft het ook nog wat opgeleverd qua verkoop reizen?

Fijne avond nog verder en voor zo alvast weltrusten. Wat een storm trouwens he en morgen nog erger. Pfff… ben ik blij dat ik niet hoef te fietsen of zo iets, maarja…sommigen moeten er toch door, zo ook mijn dochter naar haar werk. Best sneu.
:dag:

Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire:hihi::aruba:[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**

Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia

**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
[COLOR=#0000cd][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai

**
**En de verjaardagen nog …

******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna

[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
[/SIZE]

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Goedemorgen meiden, ik naar mijn werk gewaaid, moet eerlijk zeggen het valt me nog mee.

Raak gecondoleerd meid, altijd schrikken he. 60 jaar is veeeeeeel te jong.
Beps hahahaha ja dan moet je het ook niet zeggen he…idd aanslag van heb ik jou daar maar wel een mooie foon.
Hier al voor week nummer tig geen ene kl*****ten te doen bah bah bah.
xxx voor iedereen.

Raak,gecondoleerd.

Collega terug van een rondreis met f*x door oost Turkije,is er goed over te spreken en zeer mooie foto’s gezien…

Mogguh

Leuk trl. Lijkt me een machtig mooie reis. Hoe is het nu met de jeuk en met je papa?

@raak gecondoleerd

Ikke morgen de portfolio presenteren. Vannochtend wezen kijken bij een huis wat ik in gedachten al gekocht had. Maar helaaa. Er mankeert echt te veel aan dus ga het niet doen. Doet echt pijn want was er echt verliefd op. Al weken slapeloze nachten erdoor. Zucht. Jammer

Wel goed gesprek gehad met de baas dus toekomst geeft weer vertrouwen.

Bloem,hij is er ook vol lof over. De jeuk is er nog steeds maar niet zo heftig meer,uitslag is gelukkig wel weg. Met mijn vader gaat het nog niet zo goed… Vrijdag weer bloed bij het plassen,ziekenhuis gebeld maar de zegt veel water drinken. Zaterdag ging het redelijk,maar gisteren had hij koorts en heeft ook bijna de hele dag op bed gelegen,vanmorgen weer het ziekenhuis gebeld en daar is hij nu ( moest er om 12 uur zijn) 1 bal is nu ook ineens dik.Dus afwachten.

Thanks meiden, ja is echt veel te jong he
Viva : jij naar je werk gewaaid :frowning: hier valt het op zich ook wel mee, heel veel blad en takken op de straat, maar ga lekker de deur niet uit
Roanna : gezellig op visite geweest met veel familie, altijd leuk toch
Bloem : dat is dan wel spijtig he als je je er zo op verheugd had, fijn gevoel dat je weer vertrouwen hebt in de toekomst op je werk
Trl : denk ook dat het daar erg mooi is, maar de situatie is niet zo stabiel, je ziet toch wel dicht bij de oorlogsgebieden
Beps : las op FB dat je de schrik van je leven had net, pfffff echt mazzel gehad hoor

Raak,hij heeft er weinig tot niks van gemerkt wel vluchtelingenkampen gezien,maar voor de rest niks

:ninja:

Zo dan… hele gevel van mijn flat af… :open_mouth:

@raak
Schrikken, 60 jaar, dan mag het nog niet!! Gecondoleerd en sterkte voor de famillie daar.

@trl
Schiet niet echt op met je vader…

@beps
Nachtelijk reisjes voor een telefoon, veel plezier ermee.

@bloem
Toch geen huis, jammer! Met wel een onderkomen voor de OS!

@cyn
Hele gevel eraf, wat ging het tekeer he.

Hier geen schade gelukkig, op kantoor wel een stuk logo van de gevel. Je zal er maar net lopen…

Pfff Cyn… Wat een ravage!

hier idd het prieel over de schutting… Das nog niet het ergste… Ik heb eraan gehangen terwijl Rupsje t dak eraf haalde. En de wind bleef beuken. Ze tilde het prieel met mij eraan op… Klap na klap. Het heeft mijn whiplash geen goed gedaan… Pijn in mijn hoofd duizelig misselijk… Gewone oude klachten… Jaren weg en daar zijn ze weer… Hopelijk voor kort…

benieuwd hoe t vandaag is in de wereld

Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire:hihi::aruba:[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]**

Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia

**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
[COLOR=#0000cd][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai

**
**En de verjaardagen nog …

******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna

[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos

01/08 Linda
[/SIZE]

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak

Goedemorgen.

Idd, wat een woei en wat een storm gister he. Voor zover ik hier heb gezien en gehoord, valt het allemaal nog wel mee, maar ik heb foto’s en filmpjes gezien. Nou, nou, net als bij jou Cyn. Pffff…wat erg.

@Beps: Nou en bij jou was het zeker wel raak. Zo hee. Nou, hopelijk hou je er verder niets aan over, dan gister die ongemakken. Beterschap.

@TRL: He, wat vervelend nu weer voor je vader. Schiet ook niet echt op voor hem he! Ik kan me best voorstellen, dat hij zich erover ongerust maakt.

@Raak: Was het nog de bedoeling dat jullie naar de begrafenis gaan, of is dat inmiddels al gebeurd? Vaak gaat het daar wat sneller als hier he!

@Viva: Op jou werk is dan ook vaak alles of niets he!! Maarja…heb je mooi weer tijd om alles uit te zoeken, al is er momenteel weinig tot nog niks geen aanbod. Hehehehehe.

@MK: Gelukkig bij jullie ook niet al teveel schade, dan alleen de gevel van het kantoor.

Voor de liefhebbers…:wink: hebben jullie gezien dat je bij de MM ook al heel voordelig vliegtickets naar Spanje kunt kopen? Ik heb gekeken, of er wat voor ons tussen zat, maar de actie loopt tot eind April, dat is mij veel te vroeg. Maar misschien voor een leuke midweek/weekend zo tussendoor als stedentrip?

Brrr…ik heb koud binnen. Ik denk dat ik zo de verwarming maar weer eens aan doe. Fijne dag all !!! :dag:

Cyn : oeps dat is dan ook schrikken zeg
MK : bij jullie gelukkig maar een deel van het logo weg
Beps : wordt de pijn bij jou al minder, goed in de gaten houden hoor
Trl : gelukkig dat zij er op vakantie niet veel van gemerkt hebben
Roanna : nee, zijn niet geweest, is meteen de volgende dag al he moet daar supersnel

Roanna: wat is de MM?

beps,ik denk de mdia mrkt

O … Dat had ik nog niet gezien dus… En omdat je daar geen reizen zoekt had ik die link niet gelegd lol

Hoipiepeloi

@trl was vervelend dat je vader zo blijft kwakkelen. Ziekenhuis in ziekenhuis uit. Erg onzeker allemaal. Hopelijk knapt hij snel weer op

@raak zo snel dan. Dan kun je niets meer doen dan iets sturen. Verdrietig

@roanna owh zo ja joh. Denk ook niet aan reizen bij de mm maar leuke deal als je die kant op wilt

@beps ff fb gecheckt maar dat is nog al wat. Hopelijk trekt het snel weg en hou je er geen laat meer van. Ff rust dus

Hier heftige wind nog steeds. Hopelijk rijden de treinen want vandaag mn opleiding afronden. Ben benieuwd

@cyn zo das schrikken!! Bij jou thuis alles in orde dan?

@mk deel van het logo eraf. Hopelijk kunnen ze het makkelijk herstellen. Alles goed verder bij jullie?

@jac hoe gaat het nu? Kun je even een update geven? Ben zo slecht met onthouden. Wanneer moest je moeder weer voor een scan? Hoe voelt ze zich? Hoe gaat het met jou?

@linda heb jij nog nieuws? Iets wat je wilt delen?

Ikke baal wel van het huis. Was er zooo verliefd op. Zo uniek. Maar ja. Nu weer verder zoeken en hopen op wat moois. Eerst afstuderen.