@TRL: Welkom terug. Heb je het verder wel leuk gehad? Wat schrikken voor je vader en natuurlijk ook je moeder. Gelukkig niet al te ernstig.
@Beps: Wij doen ongeveer een uur over circa 5 km en dan in een normaal wandel tempo. Dat noemen we dat het volle rondje Maten. (ringweg) Soms, ook weleens een half rondje, dan breken we 'm af door het park terug en dat is ongeveer 3 km en dat in 35 minuten. Momenteel loop ik met kokkie en vanaf vrijdag weer met een buuf.
Succes morgen in het ZH en natuurlijk zal je hartje het nu ook beter doen.
Verder sluit ik me even bij de mooie update van Jac aan.
Hallo meiDen ja het is waardeloos op de de site te komen kan alleen via de telefoon. Roanna lekker genoten. Beps weer beter en heeft nu een nieuwe foon. Bloem he gets onderzoeken ect maar gelukkig niets ernstig maar zwaar irritant. Mk g. Dus straks 2 diplomas vlak achter elkaar. Jac spannend met mams sterkte. Tlr waardeloos van het hotel en schrikken met paps. Cyn jij alweer aftellen voor weer een reisje. Raak veel thuis en niets te melden. Nou hier . Eigenlijk hetzelfde nog steeds met project tuin bezig. Zal allemaal wel mooi worden hoor maar voorlopig een grote bende en je gaat gewoon failliet eraan. 80 euro hier 60 euro daar we hadden er heerlijk van op vakantie gekunt van wat het kost maar ja het is h. Zijn ding dus laat hem maar lekker rommelen. Ik een week vrij geweest wil nog wel een weekje erbij.
@Viva: He, eindelijk weer eens even hier op de thee. Toch vreemd hoor dat je niet op een normale wijze op de site kunt komen. Gelukkig zien we elkaar nog regelmatig op FB. smkiek Hihihi.
@Bloem: Het is ook alles of niks bij jou he!! Is het niet op je werk, dan wel van school. Hopelijk kom je eruit!
@Beps: Oh, ie bun ook nie wies he. Maar wel een mooi foontje gescoord nu. Yes. Klopt het dat je ze nu in alle kleuren kunt krijgen/kopen?
Iedereen…:dag: fijne avond en een goed weekend gewenst.
mogguh
Beps : jij hebt je gouden phone
Roanna : ja er is sinds gisteren een nieuwe goedkope versie op de markt met allemaal verschillende kleurtjes : de 5C
Viva : jij zou nog wel een extra weekje vakantie willen, de tuin komt vast helemaal goed, in het voorjaar zit je heerlijk in je nieuwe tuin in het zonnetje
Trl : ben jij alweer helemaal gewend aan je gewone dagelijkse ritme ?
Bloem : druk druk druk met de studie, veel succes, you can do it !
Ff een stukje verduidelijken hahahaha… Ik had normaal NOOIT!!! gaan zitten voor die foon…
Logeerpuber wilde m voor me halen. Toen hij op donderdag geld kwam halen vroeg ik of ik echt niet mee hoefde…(hij zegt ALTIJD: Nee joh, ik regel dat…) HELAAS… gezellig zei hij… dan laat ik me niet kennen dus…
Ben VERROT!!! TOTAAL naar de Kl*te…
morgen eerst ‘uitslapen’ en mn energie ophogen…hahahaha
Ik had het al een paar keer gevraagd, maar steeds zei hij: Nee joh, alleen als ik meer opdrachten krijg is dat een optie… Het bleef bij 2 foons dus…
Maar idd ik laat me niet kennen. Was rete-gezellig, rare vogels gezien en zeker ook gehoord haha…
Jammer altijd alleen dat dan je energie totaal weg is(door mijn ‘lichamelijke situatie’ start ik tegenwoordig maar met 50% dus dit is dan echt een aanslag…)…
Nu nog een paar uurtjes, dan lekker chillen en niets doen…
Ppff uurtje extra heeft me goed gedaan. Lekker schaatsen kijken en chillen. Proberen niet te veel te denken aan de dingen die er allemaal gaande zien. Lekker herfst
Beps : you go girl hahaha, nu gewoon ff bijtanken van dat nachie
Bloem : heerlijk uitgeslapen en nu lekker aan het genieten, even je gedachten verzetten
Hier ook echt herfst, ga de deur niet uit, net sudderlappen opgezet, ruikt nu heerlijk hier
van de week erg geschrokken, F uit Turkije belde dat zijn moeder plots was overleden, 60 jaar en wij
gingen altijd overal met ze naartoe, ben met haar ook naar Cappadocie geweest