beetje winterdip maar afgezien daarvan kan ik nu niet meer mobiel forummen. app doet t niet meer… balen. vind de site helemaal nix. app is lekker makkelijk. beetje een slechte dag dus ik ga lekker chillen. adios
Ik denk ook…idd… een beetje in een winterdip en daar mag ik mezelf ook toe rekenen, maar komt goed.
Vandaag naar de verjaardag van R. z’n vriendins jongste zoon, waar ook onze dochter met de kids komen en als er tijd over blijft misschien weer even naar de stad. Gisteren ook een poosje in de stad geweest, want er was/is Pasr Bantu in de Oranjerie en dat is altijd zo gezellig.
@Beps: You look great on FB. Fijne uurtjes in de kerk en voor straks werkse.
Wij wezen shoppen. Nieuwe sportschoenen gekocht voor 2 tientjes en een nieuwe winterjas voor 6 tientjes. Was wel geslaagd. Blij mee. Wij weer lekker gekookt en gegeten. Gezellig saampjes.
Mogguh
Beps : succes bij de cardioloog
Bloem : gezellig hoor zo’n proefweekje samen, goed geslaagd met shoppen
Roanna : was het gezellig geweest gisteren ?
Trl : jij ook leuk weekend gehad ?
Fijne week all, morgen onze tweeling jarig, 41 alweer haha
@Beps: Succes en hopen en duimen op goede berichten. Dat zou helemaal mooi zijn. Kan in ieder geval nooit slechter zijn, denk ik.
@Bloem: Oh, gezellie. Nou, wie weet waar het toe leidt. Geniet van elkaar. :wub:
@Raak: Ja, was zeker wel weer even gezellig. Al onze kids weer gezien en gezellig samen gegeten bij onze nieuwe schoondochter. Zo’n lieve meid. Hebben we echt mee geboft en natuurlijk zo ook onze zoon.
En bij jou ook alweer jarigen. En wat een leeftijd he !! Wat gaat de tijd toch snel.
@TRL: Mijn idee, dat het met de pc makkelijk is hier te lezen. Op mijn vorige foon had ik 'm wel, maar was toen gratis en vond het toen al niks, maar dat zal echt aan mezelf liggen. Hahahaha.
Enneh…een keer weer meeten…mijn idee, maar dan wel een beetje centraal. (omdat deze trien, met de trein moet) Ik hoor het wel. Pas me easy aan.