Liesblits, vaak zijn die shopjes daar ook wel maar over het algemeen wat minder in de toeristische plaatsen. Mijn ex woont in Soke en daar had je veel van die shopjes. Maar ik vond ze over het algemeen wel duur…
Beter hier te doen Liesblits!!!
Hier niets nieuws!!! Nog 3 uuurrrrrrrr PFFFF MOE!!!
Jammer dat het daar niet goedkoper is. Hou mijn ogen open als ik er ben, en anders kijken of er nog zakgeld over is en dan hier maar doen. Thnx!
En werkse nog ff Beppie!
Sent from my GT-I9300 using Wereldwijzer
Zooo nog 15 min en dan WEEKEND!!!
Goedemorgen!!
Goedemorgen.
@Beps: Prettig weekend.
@Cyn: Geniet.
Verder iedereen druk, druk, druk?
Niemand heeft wat te melden? Ik ook niet, dus…iedereen weer een fijne dag. :dag:
[INDENT][INDENT]:SPAIN:Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar:SPAIN:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/INDENT]
[/INDENT]
Mijn paps maandag geopereerd aan zijn prostaat,maar het gaat niet zo best. Tijdens operatie veel bloed verloren en niet goed geworden,gistermorgen werd hij ook weer niet goed en kon weer niet plassen. Vannacht heeft hij gedacht dat hij de dag niet zou halen,ze gaan nu onderzoeken doen en hij krijgt antibiotica.
@TRL: He, wat een vervelend bericht. Hopelijk vinden ze hoe het komt, dat hij zich iedere keer niet goed voelt. Kan natuurlijk ook door het teveel verliezen van bloed. (bloedarmoede) Heel veel sterkte en beterschap voor je vader. Dat het ook maar weer goed komt met zijn prostaat. Dat hoor je toch wel veel als de mannen wat ouder worden. Ik zie en hoor het hier in de buurt ook om me heen.
Roanna,ja schijnt oude mannen kwaal te zijn. ![]()
Ik vanmorgen zelf ook bij ha geweest,heb overal zo’n jeuk,nu zalf en pillen gekregen,maandag bloed laten prikken voor suiker .
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer
Hier ook weinig te vertellen. Erg druk
@trl dat zijn geen fijne berichten. Hopelijk knapt hij snel weer op!
@trl: Hoop dat je vader snel weer opknapt!
Ik zit hier al in de pre vakantiestress
en heb nog weer eens een vraag. Hmm, lijkt wel alsof ik hier alleen maar kom voor vraagjes…
Mijn zakcentjes voor de vakantie komen waarschijnlijk pas op de 2e vakantiedag, en nu vroeg ik mij als onervaren vakantieganger af hoe pinnen in Turkije gaat.
Ik weet dat je gewoon euro’s uit de muur kunt halen, maar krijg is het dan zo dat je de wisselkoers (lira-euro) krijgt of gewoon 1=1 euro??
Volgens mij betaal ik met mijn pas wel kosten, dat heb ik dan wel weer uit de website van ING kunnen halen, maar verder raak ik er niet heel veel wijzer van.
Pfff voel me een onwetend ding af en toe op dit soort momenten… Hoop dat jullie me kunnen helpen, en dat het niet heel vervelend is dat ik alleen nog maar met vragen kom ipv gezellig meekletsen.
Ik trek euro’s uit de muur, wissel ze tegen lira’s. Bij sommige banken betaal je kosten bij opname buitenland en euro’s pinnen is gratis hihi…
ik ik weer thuis, dagje op visite geweest bij kennis, wat geshopt. Straks met collega sushi eten! Zij wolde me graag trakteren omdat ik zo “dapper” was om zo af te vallen… Ik zeg geen nee hihi
Ooooh! Dan is die stress ook weer weg! Ik was bang dat je dan 50 euro pint, en dat je dan ook nog es ff die wisselkoers van Lira-Euro krijgt… Maar als ik 50 euro pin, mis ik dus ook echt 50 euro van mijn rekening ![]()
Op naar de volgende vakantiestress dingen dan maar! ![]()
@Bep: Eet smakelijk en veel plezier natuurlijk. Als ik het goed heb gelezen, ben je idd héél dapper geweest en heel veel afgevallen. Goed bezig!! Dat mag best gevierd worden.
Trl : wat een naar bericht, beterschap voor je vader. Jij dan ook nog naar de dokter, zijn ze snel achter hoor of het suiker is. Bij J 3 weken terug ook geconstateerd, nu veel controles en tabletten, sterkte met alles
Roanna : nee hier ook nix te melden en druk met eigenlijk nix en alles hier wat grieperig
Liesblits : flinke stress
gewoon daar pinnen. Ik pin altijd gewoon lira, koers is momenteel super gunstig en bij R.bo betaal ik nix extra’s
Bloem : ook druk met vanalles en nog wat ![]()
Beps : weer lekker aan de sushi, eetse
@liesblits: Ik pin ook euries in Turkije en ben ook bij de ING. Geen extra kosten
Gewoon pinnen en genieten. O ja wel even kijken of je euries kan pinnen he.
@TRL: sterkte met paps en ook met jouw. Bah niets aan jeuk! Wie dat heeft uitgevonden…
@beps: las ik dat je nu al weekend heb? Nou vind het schandalig
Lekker genieten
@cyn: geniet ook ondanks buitje
Ik nog eventjes morgen tot 12 a 13:00 en dan weekend!
Pfff maak de hele week al overuren…
Moeders weer wat minder, maar goed hoort er allemaal bij helaas…
Vervelend jac. Aanzien en niets kunnen doen en dan draait alles geewoon door ![]()
Hier alweer goed opgeruimd. 4 zakken kleding weg en 1 zak kleding vuilnis. Alles netjes opgehangen en gevouwen. Das fijn. Beetje orde in de chaos scheppen
Ik pinde 100 lira. Was 37 euro nog wat. Geen extra kosten en tis net makkelijker met liras betalen. Zeker kleine dingen maar euros kan net zo goed.
ABN rekent kosten, Rabo in t verleden ook.
Gewoon ergens wisselen vood lira’s.
TRL: hopelijk zal paps er goed uitkomen
Jac: knufff
en nu… Te bed,…
[INDENT][INDENT][INDENT]:SPAIN:Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar:SPAIN:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl