Hahahaha… daarom woon ik samen: Kan hij het mooi doen lol2lol2lol2lol2
Hahaha ja das t plan. Opruimen zodat hij bij mij kan komen wonen en voortaan op kan ruimen. Hahahaah nee zo zal t niet gaan maar daar werken we wel naartoe.
Mmmhh bummer. Geen tv vanavond. Tv doet her niet. Internet gelukkig wel maar wilde net een avondje tv kijken. Nou ja. Pech
Ik werk tot 22 uur… zoooo geen zin!!!
Was vanmorgen om 6 uur al in de auto naar amsterdam…
Goodmorning!!
:SPAIN:Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar:SPAIN:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Goedemorgen.
Wat een rust hier. Lijkt wel komkommertijd. Hihi.
@Beps: Dat zijn echt wel goede berichten. Ben je er nu, en/of wat moet er nog meer gebeuren, voordat men zegt… ja, zo is het goed? Ik vind het netjes in een toch best korte tijd, dat je dit voor elkaar hebt gekregen.
@Bloem: Zou een goed idee zijn om zo samen de boel thuis te doen en de kosten te kunnen delen. Of ga ik nu te ver? Hahaha.
Nou, verder heb ook echt niets te melden. Hier gewoon alles z’n gangetje. Ben nog op zoek naar een klein koffertje voor als handbagage en ik zag dat Bl*kker leuke aanbiedingen had, dus straks ff kijken. Had het liefst 1 met zo’n voorvakje, maar dat is nu eenmaal niet bij die harde koffers en die zachte koffertjes zijn zo abnormaal duur, omdat ik met 4 wieltjes zoek. Straks maar eens even goed rondneuzen.
Fijne dag all. :dag:
Roanna,de a*tion heeft ze ook ook de zachte en niet te duur en anders heb ik er ook nog wel 1 hoor die je mag lenen.
Nee… Ben er nog niet(helemaal)… Maar ben gelukkig met wat ik nu heb…alles meer is bijna een kadootje… ![]()
ik ik weer werken… Nog vandaag en morgen en dan eindelijk 2 dgn vrij…
Ikke weer naar school. Wat een gestress. Heel even thuis en dan weer weg. Pppf nog een paar weken
@roanna ja dat speelt wel mee maar vooral om vaker/ makkelijker samen te zijn. Heb er echt zin in maar moet nog veel gebeuren. We gaan eerst even een weekje proef doen want hij werkt nu naast de deur en dat veranderd veel. Daarna dan ect 3 mnd op proef dat hij nog wel zijn huis aanhoudt maar in principe hier komt wonen. Als dat dan bevalt dan gaan we echt alles samen doen/ delen etc.
Wel lekker weertje he?? Mmmhh heerlijk dat zonnetje
@Beps: Kijk aan, maar toch al een heel eind op de goede weg.
Werkse nog even.
@Bloem: Dat lijkt me ook een heel goed plan. Eerst even een termijn uitproberen. Geniet nu maar van het zonnetje.
@TRL: Dat is lief aangeboden, maar dat hoeft niet, want wil er toch zelf een hebben, daar we in de toekomst toch wat meer low budget zullen vliegen en dan heb ik het toch nodig. Ik had ooit zo’n canvas hier staan, maar aan mijn zoon gegeven, omdat hij best veel met Ryaair vliegt en dat was toen een goedkope, van ik dacht ook ooit de Blkker, maar die hebben ze nu niet meer. Ga nog even naar de Act**n. Wie weet.
@Cyn: Lukt allemaal nog daarginds? :eten:
Bloem,eerst proefdraaien goed bedacht je weet nooit hoe het gaat als je (bijna) alles samendoet. Zijn woning geen optie voor jullie?
Roanna,oke,succes
Nee hij woont erg klein. Zijn hele app is zo groot als mijn huiskamer dus dat wordt em niet. En heel eerlijk: ik wil niet naar zijn woonplaats. Daarom ook eerst kijken of hij wel hier wil wonen. Alles voorzichtig en alles op zn tijd.
Dingen gaan snel, Bloemmie, als het goed voelt ;)!!!
Gewoon blijven genieten van elkaar :kus:
Mwah zo snel gaat het niet hoor. We denken over het voorjaar dus dan zijn we al een jaar samen
Gaan wel eerder testwonen maar daar willen we wel de tijd voor nemen.
@beps: :cheer: :cheer: helemaal goed! Toppertje!!! ![]()
@bloem: "testwonen"klinkt leuk ![]()
@cyn: is zekers aan het genieten!
@TRL: hoe is het nu met C en het slapen?
@roanna: opzoek naar een koffertje op 4 wielen… Helaas heb wel een grote op vier wielen, maar mijn koffertje als handbagage heeft 2 wieltjes.
Fijne avond!
Roanna gaat helemaal goed hier hoor! ![]()
[INDENT]:SPAIN:Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar:SPAIN:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/INDENT]
Goedemiddag!
Nog niet zo heel veel gezegd hier, lees wel mee, maar merk dat ik het toch wel lastig vind om er zomaar tussen te vallen…
Maar nu heb ik een vraagje, en aangezien jullie allemaal al heel vaak in Turkije zijn geweest hoop ik dat jullie me kunnen helpen ![]()
Hier in Groningen hebben we veel van die telefoonshops ( telefoonturken) die je telefoon ff snel kunnen maken, maar alsnog vreselijk duur zijn. Weet iemand van jullie misschien of ze dat in Turkije ( omgeving Side/Manavgat) dat ook hebben en misschien goedkoper??
Ik ben namelijk zo dom geweest om mijn Samsung te laten vallen en nu zit er een barst in het scherm ![]()
Aangezien ik over een kleine 4 week die kant op ga hoop ik dat daar iets zit, en anders moet ik er toch maar over denken om hem hier te laten maken…