Roanna: ja dat is inderdaad vervelend…
Wij hebben gelukkig al een aantal klanten al kunnen omboeken… Dus een heleboel klanten alweer happy! ![]()
@cyn
Heel veel plezier in Mexico!!
Cyn,heel veel plezier in Mexico lekker genieten.
Roanna,zal vast wel een leuk prijsje voor 1 weekje komen.
Wij vorig jaar met O*d naar Disney geweest ,al die ouders die nu zouden gaan met de kinderen ook sneu
@cyn. Fijne vakantie in mexico!! Veel plezier.
Roanna,ook alvast veel plezier in Espana!
Trl, jou spreek ik nog voor je vakantie
Toedels!!! X
[COLOR=#333333][COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
[/COLOR][/COLOR][/COLOR]:SPAIN:Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar:SPAIN:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#ff0000]
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Goedemorgen.
Kijk…wie boven aan staat. Moi. :cheer2: Zin an !!!
@TRL: Oh, vast wel tegen die tijd. Hoe dan ook…een weekje weg volgend jaar moet lukken. :unibrow:
Ik las wel dat de Disney reizigers gewoon kunnen komen met *AD vouchers en entreekaarten, als het hotels zijn die tot Disney behoren en als het eigen vervoer reizigers zijn. Maar dan nog…er worden best verwarrende berichten naar buiten gebracht. Het is in ieder geval niet fijn als je momenteel nog in het buitenland zit en die mensen die nog zouden gaan. Veel onzekerheid.
@Cyn: Ik had het daarboven ook al even gezegd en gedaan, maar nog een keer, goeie reis en een hele fijne vakantie gewenst. Ole guapa. :hippie:
Iedereen een fijn weekend.
Hai
Ikea overleefd. Lekker weer lekker buiten geweest
En ik zit er weer klaar voor… PFFFF nog 4 dgn… Rupsje zit nu in t zuiden, en is al va vrijdag weg… Maar komt vanavond thuis :D!!
Roanna: bijna … Bijna!!
Las dat Cyn goed aangekomen was!
Hup koffie drinken richting werk…
:SPAIN:Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar:SPAIN:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
wat een heerlijk zonnetje nog niet buiten geweest ,maar hoop dat het daar ook lekker is…
Cyn,idd goed aangekomen zag ik wel een lange reis volgend mij.
Roanna,Tuurlijk komen er nog mooie reisjes voor jullie
Raak,hoe is het ??
Viva,tuin weer op orde?
Beps,wat is er bijna dan?
Bloem,lekker geshopt ,altijd leuk daar ![]()
Mk,hoe gaat het met jullie ?
Jac,hoe gaat het nu?
Wij vanmiddag naar het G*lredome en nee niet voor voetbal ![]()
Een hele lange reis hihi…
Het is hier trouwens 03.30uur en mams en ik lig al met onze ipad… Leuk zo’n jetlag.
Vlucht was lang maar goed, op tijd vertrokken, premium comfort class… 600x drinken, 2 maaltijden, snacks, ben&jerries ijs… Niks mis mee… Tussenlandimg op Cuba, duurde ook lang. Bij aankomst mams koffer als laatste en ook nog koffer controle dus alles open… Daarna bleek taxi niet prive geboekt te staan en moesten we weer lang wachten op juiste taxi… Kleine rotauto dus wij met 3 op achterbank en 1 koffer op voorstoel… Helemaal gesloopt! Hotel maakt heel veel goed, ziet er echt prachtig uit en kamer is perfect.
Nu dus wachten op ontbijt over 3,5uur en dan aanvallen!!
Hihi wij gaan er van genieten!
Mogguh
Prachtig weer. Wij weer naar buiten. Lekker genieten. Strax maar weer binnen zitten als het regent
Ik zit dus op het werk… niets te doen, maar mag(nog) niet naar huis…
Morgen naar de internist(ZH) in asd… benieuwd of alles nu goed gaat!!! EN… of ik medicatie mag minderen!!!(bloeddruk moet eerst gemeten worden natuurlijk)
Nu thuis,…
TRL… Bijna gaat iemand naar Espanja!!
@roanna: Jaaaaa lekker bijna naar Spanje toe ![]()
@beps: is nu lekker thuis.
@cyn: last van de jet-lag… ![]()
@bloem: lekker aan het genieten van dit weer…
Hier gaat het redelijk. Ze zit weer op en eet weer iets. EN morgen weer werken en nu na mijn vakantie valt het werken zwaar. Helemaal geen zin, maar komt vast goed.
:SPAIN:Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar:SPAIN:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Goedemorgen.
@Beps: Ik denk dat je al weg bent, maar succes bij de internist en hopen ook daar op goede berichten. Btw…ik heb nooit hoge bloeddruk gehad, maar kom toch ook nooit van die pillen af, omdat ze in mijn geval ter preventie zijn, zeggen ze. Zou best wel eens zonder willen proberen.
@TRL: Op FB vroeg je iets aan mij na mijn foto bij de Mac. Bedoelde je dat speeltje? Ik principe doe ik daar niets mee. Gaat hier in een la en als er dan weleens mensen komen die kleine kindjes hebben, geef ik het hen. Paar jaar geleden had G. van MK nog een zak meegenomen. Er ligt nu weer het een en ander in. Hihihihi. Ik vraag je het hier, omdat ik regelmatig mijn tijdlijn opruim en dan de foto’s eraf haal. La ma weten.
@Bloem: Nog lekker naar buiten geweest gisteren? En het blijft voorlopig nog even dit weertje, maarja…heb je niks aan als je moet werken.
@Jac: Ik denk ook met je moeder, dat het stap voor stap moet gaan. Toch fijn dat ze weer een beetje op kan zijn, alleen jammer dat jij nu net weer moet werken. Maarja, dat gaat natuurlijk voor jou ook weer gewoon door. Succes ook en sterkte weer.
Verder hier niet veel te melden. Familie uit de straat zitten weer in Spanje voor een week en de andere familie vertrekt volgende week naar Spanje, waar wij ons later bij aansluiten, zij het dan in een ander hotel.
Fijne zonnige dag all en een goede werkweek voor de werkenden. :biggrin:
Bloeddruk zooooo mooi!!!
en alleen calcium aanvullen…
hopelijk zal de cardioloog beslissen dat de laatste tablet eraf mag, qua interne mag t eraf…
en officieel -37 kilo…me is happy
een nieuwe week, dus hup er tegenaan…
@ beps wat goed!! Fijn hoor dat de resultaten overal door werken. Nice
@roanna ja we zijn beide dagen buiten geweest. Was heerlijk. Lekker in het zonnetje en samen weg. Krijg er geen genoeg van. Vind het niet erg om te werken maar vind het wel jammer dat we dan niet samen kunnen zijn.
mag ik een teiltje hahaha heb alleen alweer niet gedaan wat ik al weken moet doen: opruimen. Zucht.