TRL: is ook niet echt normaal hoor haha… Wel lekker dat je die compensatie kreeg! ![]()
Beps: top!
TRL: is ook niet echt normaal hoor haha… Wel lekker dat je die compensatie kreeg! ![]()
Beps: top!
Cyn,idd is toch weer een deel van de parkeerplek ![]()
Beps,lekker
Precies TRL ![]()
Blij dat ik niet bij O*D geboekt hebt ![]()
Ik vind het echt zo erg…
Oad was echt wel een fijn bedrijf… ![]()
@beps: GEFELICITEERD!!! :cheer:
@beps: gefeliciteerd met het goede nieuws
Wij ook aantal op vakantie geweest met O*D, goede ervaringen mee
@ beps. Gefeliciteerd. Mooi resultaat
Zo op naar nieuwe kansen lol…
zooo wat was ik moe gister na de eerste dag weer werken. Nu 8 dgn(-1) aan een gesloten werken…
Dit jaar is het erop of eronder op t werk. Daar waar we de afgelopen jaren vochten voor bestaan vechten we nu om alles bij ons te krijgen… Dus veel dagdiensten, andere werkzaamheden en bestaansrecht… De manager gaat alles van ons eisen nu(terecht…) hoop dat de uitzendkrachten ook zich inzetten…
iedereen een knuf(ff ego ben moe!!!)
[INDENT]
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico![]()
[COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/INDENT]
Zo Beps daar heb je het ook allemaal voor gedaan voor je gezondheid niets meer en niets minder, mooi meegenomen dat je het gewicht kwijt raakt maar het is voor je gezondheid nr. 1
Jac sterkte hoor, wat een vreselijke rot ziekte is het toch.
Cyn jij koffers gepakt…en tja oad misschien hebben ze toch te veel krenten uit de pap gegeten, wij zijn ook diverse malen met hun op vakantie gegaan, maar de laatste jaren niet meer omdat ze om de doodeenvoudige reden duurder waren dan de rest. En ook altijd met transavia op de rotste tijden vlogen.
MK leuk hoor zo’n vriendschap.
Tlr. jij ook al de tickets binnen, bij wie had je geboekt dan? C. naar het volgende badje lekker hoor.
Beps tasje gekocht hahahah nou ik heb hem in het rood he…hahahha…
Zit toch te kijken voor mahmutlar…3 weken allincl. vertrek op 1 aug… voor 1500,15 euro all.incl. met zijn tweetjes, daar gaat gu niet aankomen denk ik afgelopen juli buurvrouw er ook geweest…tja wat doen we dan…vind 3 weken ook wel lekker en dan heerlijk in de hitte…maar het is nog vroeg.We hebben nog alle tijd om te boeken…en om te bedenken hoe en wat…kreeg al medevolgers geloof ik om mee te gaan…Het hotel is 4 sterren, eten is goed, eigen strand met ligbedden ook een steiger etc…dub dub dub. hahahaha luxe probleem geloof ik.
collega zit in gu met vrouw en 2 van de 3 kids met aanhang…pffffff de vriend van 1 van de twee meiden…afgelopen maandag op dinsdagnacht vreselijke buikpijn…dinsdagmiddag geopereerd in alanya, blindedarmontsteking…als het goed is mag hij vandaag het ziekenhuis weer verlaten…tjonge daar zit je ook niet op te wachten in je vakantie. Ze waren net nog geen week weg…ja nu is het voor hem afgelopen, niet zwemmen ect…balen hoor.
Viva,ik heb bij Arko geboekt,is voor mij vaak het voordeligst :). Dat is niet duur 3 weken in het hoogseizoen voor 1500 euro … Wel bloedje heet altijd in Alanya haha
hihihi Tlr. beter bloedje heet in Alanya als een koude wind in kusa :bang:
Goedemorgen nog.
Ik sluit me gemakshalve even bij de mooie update van Viva aan. :biggrin:
@Beps: Nu echt back to basic en de complimenten die je dik en dik (vreemde woordspeling) verdiend hebt. Hopelijk mag je zo nog jaren voor uit! Heerlijk als je kunt zeggen…ik voel me nu zo goed!
@Viva: Dat is toch waar Jill woont? Lijkt me ook best leuk daar. Vorige keer kon ik niet goed op die site komen. Liep steeds vast en zo traag daar, maar ga zeker nog eens kijken.
En wat een gedoe nu met dat OAD he. Al die mensen in verwarring, kan ik nu wel of niet gaan. Ik las op FB dat er mensen op Schiphol hadden gestaan vanmorgen en hun reis ging niet door. Weet niet of het waar is, want heb nog geen nieuws of iets gelezen of gezien.
Onze ex schoondochter was mooi op tijd weg daar, want die werkt sinds een maand of 2 of 3 bij Booking.com in Amsterdam, maar ze vind het heel erg voor haar collega/s waar ze toch jaren mee gewerkt had.
Ik ben dacht ik maar 1 x via O*d op vliegvakantie geweest naar wat ik me kan herinneren Kusadasi en de rest heel vaak in het verleden met de bus naar Spanje toen ze die nog hadden en natuurlijk die leuke Disneyreizen. Hoe dan ook… ik vind het reuze jammer van zo’n mooi bedrijf en wie zal de volgende zijn?
@Cyn: Lukt het allemaal een beetje met de drukte nu. Nouja… jij mag al heel gauw de deur achter je dicht trekken en zeggen… adios amigos. :cheer2:
@TRL: Idd…voor jou is en blijft Arko toch het voordeligst. Ik vind ze nogal duur voor ons doen, maar met die last minutes aanbiedngen en eenoudervoordeel zijn zij voor jou het gunstigst.
Hai ladies
@beps spannende tijden dus. Beste beentjes voor dus.
@viev je bent er lekker vroeg bij
Hier geen nieuws
Hi ladies,
Viva: ook ik ging altijd met Od op vakantie naar Turkije, maar ze zijn inderdaad duurder. Niet hun eigen keuze overigens, hoe kleiner je bent hoe minder je afneemt… waardoor je een hogere prijs betaald… Wij verdienden op hun reizen ook het minste van alle touroperators. Heel sneu hoe zo’n mega-familie bedrijf naar de k**te geholpen wordt door kortingsites, internetaanbieders etc… En ik denk dat dit slechts het begin is… ![]()
Roanna: Het is inderdaad Chaos, klanten die vandaag vertrekken en inderdaad op het laatste moment te horen krijgen dat ze niet kunnen vertrekken… Heel moeilijk om dat over te brengen naar de klanten. Daarnaast is er veel onzekerheid over de toekomstige reizen, we mogen nog geen nieuwe boekingen maken bij andere touroperators omdat het nog niet zeker is dat het echt niet doorgaat… Dus ja… We zitten een beetje met onze handen in het haar…
Maar inderdaad… vandaag en morgen nog en dan is het adios! Vamos a la playa! :biggrin: Ben er straks voor 3000% aan toe… pffff
Nou ik ga weer snel verder!
:dag:
[INDENT][INDENT]
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico![]()
[COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/INDENT]
[/INDENT]
Ik zou niet vrijwillig in augustus(hoogseizoen, als je niets doet zeik je al in je broek nee hehmmm loopt t zweet in je broek alsof je loopt te piesen…) in Alanya willen zitten als ik niet moest in die tijd…
We gaan t wel zien volgend jaar. Als t gaat zoals nu kunnen we wel weer 2 keer 10 dgn/2 wkn… Maar er zijn wat tegenslag ontwikkelingen… Lijkt allemaal goed te komen maar toch,… Even pas op de plaatst dan zal t wel goedkomen…
Cyn… Bijna!!! Als ik t niet meer red: geniet!!!
Hai zwaai
Hoi.
@Cyn: Jeetje…je gaat morgen al weg, dus kom ik alvast ff uitzwaaien. :vak01: Hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan en een goeie reis.
@Beps: Nou, mijn idee om niet in het hoogseizoen daar te moeten zitten. Tegen dat bloedhete kan ik ook niet meer. Zoals afgelopen jaar, is nog net te doen. Wat en waar wij gaan is ook nog niks van bekent, want heb ook even andere dingen aan me hoofd. O.a. die 2 maanden aow die ik zelf moet voorschieten enzo. Maar ik probeer toch wel 1x een weekje te gaan. We gaan het zien.
@Bloem: :dag:
@Raak: Waar ben je? Druk nog steeds met verhuizen en dergelijke?
Wat een gedoe nog steeds met die OD mensen he. Vooral die in het buitenland zitten. En vanmiddag hoorde ik nog een verhaal van mensen die naar Wenen zouden naar die paardenschool/show of zoiets en hadden daar kaarten a €100 voor en vliegtickets en hotel bij OD geboekt en zaten nu met de entreekaarten. Pfff…
Prettig weekend all. :dag: