Pffff gelukkig Bloemmie!! Op naar vervolg goed nieuws…
@JAC
Gelukkig geen nieuwe uitzaaiingen, maar de plekken wel weer groter. Blijft balen.
@bloem
Mooie foto’s op FB, wij waren het weekend ook in Duitsland alleen dan in het noorden.
Mogguh
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico![]()
[COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
Môge
TRL wat ben je stil…
ik heb mezelf een kadootje gekocht: een crockpot-slowcoocker… Omgekeerde snelkookpan… Heerlijke stoofpotten maken in eigen sappen: HMMM!!
benieuwd of er een receptenboek bij zit anders: bol.com lol
Mogguh
Jac : sterkte voor jou en de familie in deze moeilijke periode
Bloem : jij goed nieuws alleen even toch na laten kijken
MK : jij ook naar Duitsland geweest, familie uitje ?
Beps : nieuwe crockpot gekocht, ben benieuwd
@beps nog nooit van gehoord maar klinkt logisch. Ben benieuwd!!
Hier weer onderweg naar school. Beetje raar weer. Mega warm en toch koud. Of t ligt aan mij.
@bloem: goed nieuws gehad! Fijn! En vindt het raar weer. Ik moet zeggen ik heb het niet koud…
@beps: heeft een slowcoocker gekocht! Klinkt goed!
Hier is mijn laatste dagje van mijn vakantie aangebroken, morgen vol goede moed er tegenaan. Heb nog geen zin, zal wel komen denk ik weer.
Moeders erg misselijk en moe van de chemo! Meer als de eerste keer.
Jee E-tickets al binnen…
Lekker he TRL… Zij zijn altijd 3 weken voor vertrek al met hun reisbescheiden! ![]()
@jac lijkt me erg moeilijk om dat aan te moeten zien. Ik hoop dat het een teken is dat de chemo aanslaat en haar lichaam aan het vechten is.
Goede middag.
Zo, de auto voor de 1e x keer laten keuren en kleine beurt en alles goed, behalve de ruitenwissebladen. Hebben we gelijk even verwisseld. Ja, natuurlijk. Kost toch maar €59 :dreigen: voor een paar ruitewissers. Volgende x gewoon bij de Lidll halen en zelf erop zetten.
@Jac: He, wat vervelend voor je moeder dat ze er weer zo ziek van is. Valt ook allemaal niet mee. Hopelijk gaat de kuur wel aanslaan. Wens jullie allen weer sterkte.
@TRL: Yeh…dat is idd snel. Alles nog zoals bij boeking?
@Beps: Geen idee wat het is, maar zal vast heel gezond zijn.
@Bloem: Oh gelukkig. Even een zorg minder en dan beter even goed na laten kijken bij de gynacoloog, wat het dan wel is.
@Cyn: Koffers, al dan niet ingepakt, klaar gezet? Heerlijk vooruitzicht zeg!! :hippie:Yehhhh…Ole!!!
Verder niet veel te melden vanuit hier. Alles rustig. Fijne dag allen. Iedereen…:kus:
Roanna: het meeste zit al in de koffer hoor, moet nog wat shirtjes strijken en dan erin… Slippers erbij en toiletspullen en dan kan hij dicht…
Maar eerst gewoon nog t/m vrijdag werken… zucht…
@raak
G. had een vriendje en die in naar Duitsland verhuisd. Na 2 jaar zijn ze het nog steeds hele goede maatjes. Zij hebben daar een grote boerderij.
Jac,sterkte.
Roanna,nee niet zoals met de boeken,maar dat wist ik al want kreeg een paar dagen na de boeking dat de heentijden en terug tijden verandert waren en voor de heentijd kregen we daarom 30 euro terug .
@mk wat leuk!! Apart dat het contact op zo’n jonge leeftijd zo hecht is. Ik had vroeger ook een vriendinnetje maar dat verwaterde snel. Op latere leeftijd met een ander vriendinnetje wat verhuisd was wel beter contact gehouden maar dat hield ook op.
Maar goed excuus voor een weekendje weg!!
@trl goede compensatie. Ze hebben nu al voor de 3e keer mn vluchten naar sochi gewijzigd. Baal giga. App wat ik wilde boeken is niet meer beschikbaar dus kan morgenavond mn lol op met een avondje surfen voor een (betaalbare) acco. Nu naar huis… Gaap
@bloem
Ze wonen nu 2 jaar in Duitsland en vorige zomer zagen ze elkaar voor het eerst pas weer. 2 maanden geleden waren ze hier in Nederland en toen heeft hun zoontje een nachtje bij ons geslapen. Nu wij dus naar Duitsland, de vriendschap zit blijkbaar erg diep. Dat hadden wij ook niet verwacht, maar het is wel heel leuk om te zien.
[INDENT]
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico![]()
[COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
**
**En de verjaardagen nog …
******13/12 Trl
*******29/12 MK & Bloem
10/01 Cyn
22/01 Roanna
[SIZE=3]04/04 Beps
28/06 Toos
01/08 Linda[/SIZE]
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
[/INDENT]
-
-
- Updated - - -
-
Bloem,ja idd goede compensatie,had ik ook nog nooit meegemaakt…
Zooooo uitslag van nachtje slapen: WEG!!! Slaapapneu!!! Echt helemaal klaar… ZOOO blij!! Weer een blij moment door mijn operatie!!