@Bloem: Lekker aan het opruimen geweest en heeft weer volop ruimte. Doe ik ook graag zo nu en dan.
@Jac: Wat naar voor je moeder. Idd…het zal erbij horen, maar niet fijn om dat mee te maken. Sterkte weer.
@TRL: Hoe is het nu met jou vader? Zijn ze er al achter, waar het niet goed worden, vandaan kwam?
@Raak: Oh zo. Daarom was het zo stil aan de overkant. En dan bij J. nu ook suiker geconstateerd. Nou, hopelijk zijn ze er nog op tijd mee, dat het alleen met een dieet of/en medicijnen kan. Jullie ook sterkte en beterschap in de ziekenboeg!
@Beps: Lekker samen vrij. Nog leuke dingen doen, dan allen naar de TA?
@Liesblits: Nog een (ander) antwoord erbij. Wij nemen altijd (verdeeld) contanten mee en ruilen daar om in Lira’s, maar het meeste betalen we gewoon in Euro. Heb altijd wel een bankpas en CC bij me, voor de zekerheid, (gaat in het kluisje) maar aangezien we meestal All.Inn. gaan en al zo vaak geweest zijn, heb ik niet zoveel geld nodig. Daarom ook nog nooit gepint, of met de pin betaald daar. Wel op Schiphol en heel soms in het vliegtuig.
@MK, Viva & Linda: :dag: Hopelijk niemand vergeten. Nouja, Cyn dan, maar die zit lekker in warmer oorden. (of in de regen) Hihihi.
Ik heb vanmorgen samen met kokkie de boel hier beneden gedaan, toen ik naar boven aan de rituelen en ook nog wat spullen in de koffer gedaan. De reispapieren geordend en in mijn mooie reismapje gedaan. Nu alleen nog de stoelreservering tickets, maar dat kan woensdag pas.
@Koliboli: Dank je! Ik heb maar de meest simpele rekening en wat ik op de onduidelijke site zag is dat ik dan 2, 25 per opname betaal.
Dat vond ik nog niet het ergste, maar omdat het geen land is met Euro’s was ik dus bang dat het allemaal omgerekend ging worden via Lira enz… en dat je dan alsnog minder euro’s kreeg. Maar dat is dus gelukkig niet zo
@Roanna: Toen ik in april in turkije was had ik ook alleen maar contanten bij me. Braaf verdeeld in dag envelopjes ivm beperkt budget, en niet wetend hoeveel ik uit zou geven (was eerste vakantie ooit)
Nu gaan die contanten niet lukken omdat ik waarschijnlijk een dag na vertrek pas het geld op rekening heb. Ik heb ivm ziekte een uitkering en dan hebben ze 1x per jaar een langdurigheidstoeslag waarvan ik nu dus ga profiteren en een deel meeneem als zakgeld Dus of van te voren ff lenen van lieve vrienden of daar dus pas pinnen, wat ik ook best wel weer eng vind in mijn eentje…
Maar in ieder geval bedankt voor de tips dames!
Fijne avond
Me paps is vandaag weer thuis gekomen,als hij binnen 14 dagen weer last krijgt moet hij gelijk bellen en als het s’avonds is de spoedeisende hulp,maar pffff hoop dat tie snel wat bijtrekt ,hij is momenteel knorrig en kortaf weet het ook niet… Tis nooit zo’n prater geweest,maar dit is ook niks…
Zo ik ben weer op het werk. GIsteravond was echt gigantisch mooi!!! Dat dit in ons land is opgenomen, en sterker nog, zelfs in “mijn” achtertuin…
Goede uitleg(ook voor kinderen te begrijpen) en zulke mooie beelden!!!
:SPAIN:Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar:SPAIN:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
@beps: fijn dat het mooi was! @bloem: aan het opruimen geweest @Roanna: je zult maar bijna op vakantie gaan… heel vervelend @TRL: aan het aftellen??
Ik me laten verwennen… heb een gold caviaar behandeling gehad. Klinkt luxe maar het is een algen behandeling voor mijn gezicht.
Wilde me even goed ontspannen. Heerlijk hoor
Iedereen fijne avond verder. Ik ga weer verder in mijn zen modus
:SPAIN:Roanna: 10 oktober t/m 17 oktober: Santa Susana/Malgrat de Mar:SPAIN:
[COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]**[COLOR=#ff0000]
Trl : 15 oktober t/m 22 oktober Kusadasi
Raak: 20 november t/m 26 december Bonaire
Cyn: 4 t/m 9 december Senegal & Gambia
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333][COLOR=#333333]
**[COLOR=#0000cd]2014
**[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Cyn: 1 t/m 20 maart 2014 Thailand & Dubai
@Bloem: ik zit gelukkig all incl, dus in principe heb ik weinig geld nodig. Maar wil niet de hele tijd in/bij hotel zitten. Dus dan is het geld weer hard nodig.
@Beps: Gefeliciteerd. Gelijk met onze jongste kleinzoon dan. Die is vandaag 15 geworden en hebben het gisteren bij onze dochter thuis gevierd.
Die film vind kokkie ook zo mooi. Althans zover we de voorstukjes hebben gezien. Misschien iets voor zijn verjaardag volgende maand.
@TRL: He, niet leuk je vader dan zo te zien. Misschien zit hem dan toch iets dwars.
@Jac: En? Ben je er een beetje van opgeknapt? Ziet het er weer een beetje uit?
Nou, de koffer staat hier al zo goed als ingepakt. Heb geen 2e handbage koffer bijgekocht, want kon alles in 1 grote ruimkoffer kwijt en in 1 handbagekoffer en dan neem ik zelf mijn best wel grote hand/schoudertas mee, waar ik mijn reispapieren, medicijnen en make up tasje in kwijt kan. Ja, die tas waaruit ik toen mijn mooie telefoon ben verloren. Hahahaha. Maarja, die kan ook nog lekker onder de stoel, dus alles bij de hand. Net zo makkelijk. Ik neem denk ik dit keer geen klepdoosje mee, want moet daar voor internet betalen en dat doe ik niet. Ik kijk wel hoever ik kom met ergens wifi en de telefoon. (als ik die dan nog heb) :nadenken: Nee, nog steeds geen tablet. (zucht)
Zo, zijn jullie weer een beetje bij. Hihihi. Fijne avond nog. :dag:
Zo meiden: Weer een nieuwe week!!!
Ik vandaag een dagdienst… heerlijk thuis bij Rupsje vandaag. Morgen een middag/avondje sauna met mn vriendin. Dan gaat Rupsje t/m vrijdag naar Sittard…pffff
Lieve Roanna; LEKKERRRRRRR zo lekker even eruit!!!
Mogguh
Beps : nog proficiat met je moeders verjaardag, leuk cadeau !!
Roanna : jij ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleinzoon en al bijna helemaal ingepakt, schiet nu wel heerlijk op he enne voor zover wij vorig jaar gezien hebben is er op veel plaatsen wifi hoor in Spanje dus komt best goed, tenminste…als je je phone weer niet kwijtraakt he
Trl : nog geen nieuws verder voor je vader ? niet zo leuk om je zo op de vakantie voor te bereiden he ?