Turkisch Tea Time 2013 deel 2

Roanna, oh dat zou inderdaad wel kunnen ja… En inderdaad nog steeds last van koekwaus… Wacht nog op mijn armband die hij terug moet sturen en dan gaat hij op de blokkeermodus… Gek word ik er van! :frowning:

Welke aaifoon krijg je? Zal wel even wennen zijn denk ik!

goedemorgen, hier ook net de 1e zonnestraal te zien :slight_smile:
Beps : het schiet nu serieus op he
Viva : trek je het nog een beetje met je allergie ?
Trl : hoop dat ze er wat mee opgeschoten is want verder vond ik ook echt nix onder de 150 euri
Roanna : zoo dat is mooi, je schoonzus zonder operatie naar huis, dan maar hopen dat het echt onder controle is he. Hoe smaakte de spekkoek ? lang geleden dat ik dat nog eens gemaakt heb, zoveel werk pfff
Vandaag is de visite naar vrienden toe dus we gaan er saampjes op uit om van de mooie dag te genieten :slight_smile:
Cyn : eerlijk gezegd geloof ik hem niet zo heel erg hoor, hij is de hele dag nog met jou bezig in zijn hoofd en wat ik al zei : nix van aantrekken, jij verdient beter :kus:

Ik geloof het ook niet helemaal, maar ja… wie ben ik… :wink:

Cyn,denk je dat hij die armband op gaat sturen?

Hij belooft nog steeds hem aankomend weekend te versturen, en daar vertrouw ik dan maar op… Anders word ik echt gek… En dan ga ik hem gewoon halen… :tongue: komt wel goed :wink:

Anders betaal je maar mee: gaan wij m in sept ff ophalen :stuck_out_tongue: hihi

Hahaha :slight_smile: Dat zou wel wat wezen he… Kan ik ook gewoon meegaan, kan ik hem ook nog een stomp op zijn smoelwerk verkopen :tongue:

Haha cyn,ff je woede eruit slaan…:wink:

Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer

Zo… Ikke Chinees gehad haha!! Rijsttafel voor 1 pers… Gigantisch!! Dat eten we saampjes 2 dgn van… En denk dat we dan nog over hebben…

nog 1 week…

JAC: Geniet in Duitsland!!! En nu wegwezen: dan kan ik op de eerste plek haha

@jac
Veel plezier in Duitsland!

haha

Toch??!!

Maar ik meen het wel:GENIET JAC!!

Jac : veel plezier, kom net uit Duitsland, heerlijk daagje gehad, lekker gegeten ook
Cyn :kom wel mee hoor in sept, ff meppen :)))))

Hey girls. Roma… Poehee. Na 2 dg lopen ben ik helemaal kapot. Heuvel op heuvel af. Kapotte storpen. Wachten… Ben echt helemaal gesloopy. Morgen om 7h proberen bij de St Pieter te zijn. Beetje pech gehad met bepaalde dingen die ik wilde zien en voor omgeloprn. Net die middag gesloten. Entree verdriedubbelt. Net gesloten. Zul je altijd zien. Gisteren hoosbuien met onweer. Vandaag 2x een buitje

@beps lekker aan het aftellen
@cyn blokkeren die hap!! Er zal een last van je afvallen
@viev succes met hond en alleggie
@roanna ben benieuwd wat je van de appel vindt
@trl jij weer terug in t ritme

Wel vervelend. Vader van vriendje opgenomen in zkh. Schrok best, want heb zn familie nog niet ontmoet en je denkt dan toch: het zal toch niet… Maar goed. Alles weer ‘goed’. Voor zover dan

Bloem,dat is schrikken dan,maar gelukkig is het goed…ja hoor ben al weer in het ritme,maar op een of andere manier voel ik me toch niet happy,weet niet…ben het een beetje zat allemaal…

Cyn,ik wil ook wel mee hoor.

Beps,morgen sta jij bovenaan

owww weet iemand hier wat meer over wat er in istanbul aan de hand is,lees zulke rare dingen op fb,dat er wijken afgesloten zijn en er traangas in metros wordt gegooid en in de wijken…

@trl misschien een beetje de sleur? Werk, koken, zorgen, werk, zorgen etc etc. heb soms ook beetje last van. Truste.

TRL: :kus:… Komt vanzelf… Ik weet dat ik ook regelmatig het gevoel had van: is dit t dan… Waar doe ik t allemaal voor…
maar dan komt ergens een zon vandaan… Dikke :kus:

Bloemmie: wat een schrik… Probeer toch te genieten…

En ik: nog 4 diensten… Volgende zaterdag zitten we al 2 uur in de lucht!!

Trl : bij Taksim is een groot park dat gesloopt dreigt te worden voor de bouw van een supermega winkelcentrum en de demonstranten willen het groen in de stad behouden. Iedereen heeft dat gevoel weleens hoor, zeker als je net terug bent van een fijne vakantie, onrustig, meteen weer weg willen. Helaas is dat niet mogelijk en moet je het gewone, regelmatige, lees : soms saaie, leventje weer in. Maar de zomer komt eraan, lekker veel buiten gaan doen, komt vast goed :kus:
Bloem : jeej dat is schrikken, vooral als je dan ver weg bent he. Gelukkig nu weer alles goed. Wel zwaar vermoeiend dan Rome bezoeken zo te lezen, niet echt een relax/strandvakantie dus. Dat is het nadeel van een grote bijzondere stad he, als je er bent wil je ook alles gezien hebben
Beps : jij mag bovenaan !!! nog een kleine week :))