**Beps: 08 juni t/m 22 Juni : Grand Uysal **
**
Vivaturkije: 14 juni t/m 30 juni Grand Uysal voor de 5e keer
Roanna: 18 Juni t/m 25 Juni : Monart City Alanya
Linda : 21 Juli t/m 3 Augustus : Luxemburg
Trl : 28 Juli t/m 12 augustus : Camping domaine du Couriou Frankrijk
Vivaturkije: 29 augustus t/m 11 september Tusan Beach Resort Kusadasi
****Jac: 03 sept t/m 17 sept: Aegean Dream Turgutreis
****Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
**
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
Ik moest best even veel bij lezen, maar ik sluit er me helemaal bij aan.
@TRL: Ik denk ook wel een beetje te weten waar je het over hebt. Probeer idd een beetje van de zon en de zomer te genieten en miss weer een reisje in je gedachte houden voor het najaar. :kus:
@Bloem: Dat was zeker ff schrikken. Maar goed, nu nog even een paar dagen genieten van heuvel op en heuvel af en anders even in de ruststand voor je weer huiswaarts gaat. Btwā¦leuke plannen wbt die blue cruise. Doen joh.
Ennehā¦tot nu toe, bevalt de aaifoon prima. Kan er al aardig mee overweg.
@Viva: Jij ook een mooi foontje gescoord en ook voor jou een verademing las ik op FB. Nou, we kunnen weer soepeler vingeren over de schermpjes. :lol: Ach ja, soms kunnen we zo blij zijn als een klein kind. Ik althans wel. Hihihihi. Veel plezier er ook mee Viev.
@Raak: Lekker al uit geweest met dit mooie weer. Het is hier vandaag wat minder, nog geen zonnetje, maar wie weet komt het nog. Was het weer wennen voor je dochter en man, of was het toch wel weer zoiets als weer thuis komen?
@Beps: Ohhhhhā¦kijk aan. Jij voor een paar dagen boven aan en danā¦Heerlijk vooruitzicht. :cheer:Het schiet nu op voor iedereen. Zo zin an he, Jij ook? Hihihihi.
@Cyn: Jeetje⦠nou, zien dat je dat terug krijgt en anders idd een optie om eventueel samen met TRL even in het najaar erheen, op het persoonlijk te gaan ophalen. Dus hij heeft ook alweer iemand anders? Daās snel, maar ik zou me er toch niet door van de wijs laten brengen. En als hij je nog probeert dwars te liggen, hoe moeilijk, probeer en boven te staan. Toch sterkte ermee.:kus:
Zo, kokkie nog naar de boer en ik zo ff aan de poets, want was gister niet veel van gekomen. Iedereen een heel fijn weekend.
Ohhh Roanna: Toch zijn we erg⦠we gaan nog weg, zijn onze koffers aan het āopwarmenā⦠en dan zitten we ook te kijken naar een reisje in sept haha⦠Hoezo vakantieverslaafd lol2lol2lol2
TRL: ik zei niets over de vakantie, maar juist dat ik het ken: op het werk heb je āje takenā⦠daar gaat het wel. Maar dan kwam ik thuis; eten koken, opruimen, slapen, overleven en weer te werk⦠daar moest ik dan zoveel energie insteken⦠BAH!!! Ik heb daar jaren last van(gehad) en tegenwoordig gaat het iets beter! Daarom is voor mij geen vakantie geboekt hebben staan bijv ook heel deprimerend⦠MOET iets hebben om naar uit te kijken!!
@TRL: Ik zag het nu (gister) dat er idd wat anders onder stond bij een post van jou⦠Ik dacht altijd te lezen iets van htc, maar nu heb ik het gezien, dat er wat anders staat.
Dat van die rellen had ik gisteravond op het nieuws ook meegekregen. Precies om die reden die Raak al aan gaf en nu slaat het over naar andere plaatsen, zo ook naar Izmir.
En mijn telefoon bevalt me tot nu toe heel goed. Het loopt allemaal wat soepeler en het wijst zich veelal vanzelf en daar ben ik wel blij mee, want ik ben nu eenmaal niet zo bijdehand wat die dingen betreft, maar dit gaat aardig goed. Moet erbij zeggen, heb heel veel aan de jonge mannen van de telecom winkel gehad. Hadden heel veel geduld voor de uitleg en de installatie en overzetten/verlengen van het een en ander. Gisteravond nog wel zelf zitten puzzelen met de wifi erop te krijgen, maar is me uiteindelijk wel gelukt. Dusā¦ikke blij tot nu toe.
@Beps: Dat heb ik ook wel een beetje hoor en dat terwijl ik eigenlijk altijd al vakantie heb , maar zo ervaar ik het niet. Ik moet er ook even UIT. Ik zit natuurlijk ook wel hier en daar te kijken voor het najaar, maar nu gaan kokkieās zuster weer naar Spanje met de bus naar het zelfde hotel als toen in Calella en nu heb ik ook al zitten kijken om mee te gaan, maar dan weer met het vliegtuig en het hotel zelf boeken. Kwam mij op evenveel geld als hullie met de bus. Hahahaha. Want Transi heeft leuke prijzen momenteel die kant op, maar dan wordt het begin Oktober. Zij gaan gaan 8 okt. Ik ga er nog even over nadenken. ( zoals gewoonlijk) lol2
Was het vanmorgen zooooo zat!!! Hij stuurde mij dat hij en zijn nieuwe chick (sinds 3 weken) gaan verloven na het huwelijk van zijn broertje⦠En dat huwelijk is volgende week⦠Dus heb hem gezegd dat vooral te doen en dat ik inmiddels weet hoeveel ik betekend heb⦠Heb de eerste stap genomen, heb hem vanmorgen dus van mijn facebook geknikkerdā¦
En echt meiden, het doet verdorie nog pijn ook⦠Maar ja⦠komt allemaal wel weer goed!
Dus heb nu alleen zijn nummer nog in mijn mobiel maar daar zie ik geen fotoās en updates voorbij komen dus dat is wel fijn!
En die armband, die komt wel terug hoor⦠zelf ga ik hem echt niet halen⦠Zolang ik single ben ga ik niet meer naar Turkije⦠er hoeft maar iemand te zijn die lief lacht en donkere ogen heeft en dan beginnen we weer van voor af aan⦠En daar pas ik voor!
Dus kom maar op met die Nederlanders haha⦠mijn collegaās zeggen ook bij elke ājongeā klant⦠is dat niks voor je?
Moet jullie er ook helemaal niet mee lastig vallen, maar soms moet ik het gewoon even kwijt, terwijl ik weet dat er ergere dingen in het leven zijn! Zit gewoon niet helemaal top in mijn velā¦
Hallo meiden vanaf mijn nieuwe foon. Heerlijk lekker groot scherm. Vlieg over de toetsen.
Cyn. Kop op en als hij de armband niet terug geeft laat hem er dan lekker in stikken.
Tlr onbestendig noem ik dat je kunt het niet verklaren maar voelt kloten ook ik ken dat gevoel.
Roanna jij lekker aaie.
Beps op nummer 1 nou ga dan dan mag ik Hihihi.
Jac veel plezier ikke natuurlijk te laat.
Bloemmie toch schrikken. ā¦hopelijk komt het goed.
Hier gaat het prima hoor. Nog 6 dagen te gaan en dan kan ik ff bijkomen. Voordat ik vertrek.
@Cyn: Jij valt ons nooit lastig hoor. Dat weet je toch. Je kunt hier alles kwijt en anders vast nog wel prive bij deze of gene. Als hij het niet terug geeft, laat hem er gelukkig mee worden dan. Goeie stap heb je al gezet om hem van FB te verwijderen.
Viva had dacht ik te lezen ergens eerder, een Samsung note 2.
Oh jaā¦btwā¦kijken jullie ook weleens op de FB site van corridon? Ik schrik er eerlijk gezegd wel van, wat een klachten er de laatste tijd op staan ivm met geboekte vluchten waar wel apart voor betaald is en niet uitgevoerd wordt door hen en dan niet te filmen die vele en ook nog lange vertragingen. Ik hoop dat het hun niet boven het hoofd is gegroeid, want dat zou zonde zijn. Ik weet wel overal is weleens wat, maar het is de laatste tijd wel echt raak bij Corridon, ondanks dat ik er zelf ook nog mee moet.
Roanna Ja dat zag ik, ook op FB is er eea gaande nu⦠MAAR⦠ik blijf zeggen: Zaikerts zijn er zat⦠maar vertel ook eens wat er goed gaat ;)!!!(zoals verleden jaar: We konden zo omboeken naar Gasa toen, en wij konden zo omboeken naar Sept! Ik kreeg nu geld terug omdat het goedkoper werd 3 wkn later⦠probeer eens bij Neck⦠die rekenen je GIGA kosten !!!)
Sorry hoor dames⦠natuurlijk zijn er altijd zeikerds en dat hou je toch, maar ik heb ook genoeg positieve reacties gelezen, allleen nu even niet. Dat wij altijd nog mazzel hebben gehad, wil niet niet zeggen dat het bij hen niet gebeurd. Ik ben tot nu toe altijd tevreden over ze geweest en ben het nog, tot dat het misschien jezelf eens overkomt. Vertraging door overmachtā¦oke, kan ik inkomen, maar het is de laatste tijd wel schering en inslag. Daarbij dat verhaal van, ik wil perse met transie met een vroege vlucht ( en die keus geven ze) en heb daar extra voor betaald en je gaat alsnog met hun maatschappij en laat weg, zou ik ook van balen. Mogen ze wat mij betreft best over zeien. Ik denk alleen⦠het heeft weinig nut om dat op zoān manier te doen, want momenteel zie je niemand van Corri daar.
Ik kom daar niet kijken, maar ik heb nu ook extra betaald om terug met Trans te vliegen⦠Krijg ook gewoon Transā¦
Ik ga daar niet zaiken maar gewoon aan de telefoon!
Toen die vorstkorting overging in vroegboekkorting had ik ook op de site kunnen blĆØren, maar 1 telefoontje loste alles opā¦
ben t met je eens hoor, je hoort t veel. Maar ik vraag me vaak wel af: zouden ze alleen maar zaiken of ook belken⦠Ik zou nl niet acc als ik voor 45 extra niet met Trans vloog! Staat op mān boeking, mijn reservering en krijg ik dan CAI: klacht! Niet op hun site, telefonisch en schriftelijkā¦
maar laten we maar genieten dat t bij ons goed gaat!
Maar het kan wel altijd gebeuren dat de Transavia-vlucht komt te vervallen, dan heb je recht op je bedrag terug⦠maar het mag dan officieel dus wel⦠Overigens mag je er dan ook voor kiezen om de hele boeking zonder kosten te annulerenā¦