O lekker Beps mooie tijden om te vliegen…enne wij zitten er dan nog als jullie weg gaan, dus kamer heb je zo bij zo, je zet de boel maar bij ons binnen en kun je nog lekker douchen…want terug zal je dan ongeveer rond 16.30 uur opgehaald worden. En nog een paar dagen werken…
Roanna ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde met samsung en dat komt idd door die buttelefoons die blijven hangen ect. Ik mag vanaf 17 juni een nieuwe telefoon uitzoeken, weet ook nog niet welke…maar vind ondanks dat het samsung is de note erg mooi, maar het kan ook een iphone worden hoor, maar ik wil er niet te veel bijleggen…collega heeft trouwens die samsung galaxy 2 tab…zit je dus te klooien met je interne geheugen, dat is niet zo heel veel maar je kunt dus niet die sd kaart gebruiken, dat is echt een hub in de samsung toestellen, ja het gaat wel maar dan moet je je tablet rooten, wat het precies is weet ik niet helemaal maar heeft te maken dat je dus de beveiling open moet zetten zodat je tablet eigenlijk niet meer goed beveiligd is…om het geheugen van de sd kaart te gebruiken, niet echt handig dus.
Ik vermoed dat wij maandag of dinsdag de tickets binnen krijgen…kan niet wachten…
Mk, de honden mochten ook bij mij hoor, maar Cita is een herder van 11 jaar oud, en die wil je niet uit haar eigen omgeving halen, verleden jaar was ze bij de collega van O. maar toen was ze eigenlijk helemaal de weg kwijt toen we terug kwamen, dus dat wilden we haar niet aandoen. Trouwens vind al die haren ook niet zo geweldig hoor, Jessy haart maar Cita is helemaal een verschrikking, vanmorgen om half 7 al aan het stofzuigen geweest en gedweild, annie kan niet zo heel goed tegen al die haren…nies me een ongeluk.
HOERA… mijn Aaifoon is binnen. Ben net gebeld, maarja… tot morgen wachten, want ga zo weg.
@TRL: Ik denk ook dat het aan het type telefoon ligt, maar die Galaxy Y die ik heb is hopeloos. Je kunt er bijna geen app op kwijt of hij geeft al aan dat het geheugen vol zit. Ik heb daarvoor ook gegoogled en schijnt bij dit type meer te zijn. Je zet er een app op, bv. AH en dan ben je bij de appie… is die weer foetsie. Hij loopt niet vast. Daar heb ik weinig last van. Maar zoiezo is die van mijn ook niet gebruiksvriendelijk, althans vind ik.
@Viva: De GU gastvrouw. Hihihihi…mijn dochter heeft gister een tablet gekocht bij BC voor €308 en dat is dan een tablet van Samsng de Note 8.0. Buiten het gebruik van haar telefoon dan he. En alles zonder abonnemetn om alleen zoveel mogelijk op wifi te gebruiken. Was best een leuk ding, maar ik denk dat ik voor de aaipad mini of de 2 serie ga. Maargoed… IK MOET NU WEG.
Cynnie laat je niet zo boos maken…boosheid is een emotie en die moet je niet loslaten op jezelf…als het over M. gaat neem ik aan…op het moment dat hij je nog boos kan maken betekend het dat je nog niet los bent meissie.
Roanna nou ik heb een ace gehad, waardeloos, en de galaxy s1 gehad oke hij is wel oud nu en hij doet het nog maar die loopt ook steeds vast. En wat die tablet betreft van F. die heeft dus dat probleem met de sd kaart, op de telefoon van samsung de ace had ik ook een sd kaart maar dan kan je nog steeds niet de apps daarop zetten.
Roanna : jij nu lekker in Den Haag aan het kijken, proeven en genieten. Morgen de aaifoon ophalen en meteen een padje mee naar huis misschien ?
MK : leuk he die kids op schoolreis, zo enthousiast altijd
Beps : mooie tijden en het is al bijnaaaa zover, nog een beetje werken maar
Bloem : jij al volop aan het genieten in Rome enne tsja een kleine kamer, je kan toch maar 1 voor 1 onder de douche he en als je je ogen dichtdoe merk je er nix meer van veel plezier nog daar
Viva : oei, last van de haren, dat is minder dan nog 2 weken, wordt dus veel stofzuigen en dweilen
kan jou het schelen dat die tikker het niet doet, je gaat toch gewoon wel weg he !!
Cyn : heb je van de week al even gesproken, niet gek laten maken hoor, weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar alles komt vast en zeker helemaal goed:kus:
Trl : zie dat je een ticket zocht, ben je er al voor geslaagd ? anders zoek ik ook wel even mee
Dochter en schoonzoon gisteren gearriveerd, sterven van de kou hahaha, weer gezellig om ze hier te hebben, zijn nu even dikke winterkleren en laarzen kopen :))
Hahahaha Raak ja begrijp ik dat dochter en schoonzoon het af lopen te niften hahahah winterkleding in de uitverkoop denk ik of er is niets meer te krijgen.
kijk Tlr. das een mooi prijsje vind je ook niet.
Beps jij pikt stiekum een dag hahahaha…nageltjes al weer netjes…
Viva, ik weet ook niet wat het is… Het was gisteren gewoon een rare dag ook… M. heeft een nieuwe vriendin en dat krijg ik circa 5x per dag te horen hoeveel beter zij wel niet is en dat ze na het huwelijk van zijn broertje ook gaan verloven… Daarnaast was er gisteren een jongen op kantoor die zei; ik ken jou, jij bent de vriendin van M. Toch?? Ehmm… Nee niet meer… Maar dat was een jongen die een turkse kapsalon had en waar M. altijd zat… Dus was gewoon vaag…
:GERMANY:**Jac: 01 juni t/m 09 juni: Duitsland Katzenfurt
:GERMANY:
****Beps: 08 juni t/m 22 Juni : Grand Uysal
Vivaturkije: 14 juni t/m 30 juni Grand Uysal voor de 5e keer
Roanna: 18 Juni t/m 25 Juni : Monart City Alanya
Linda : 21 Juli t/m 3 Augustus : Luxemburg
Trl : 28 Juli t/m 12 augustus : Camping domaine du Couriou Frankrijk
Vivaturkije: 29 augustus t/m 11 september Tusan Beach Resort Kusadasi
****Jac: 03 sept t/m 17 sept: Aegean Dream Turgutreis
****Wendy: 12 September t/m 27 September: Jamaica Ocho Rios
Cyn: 28 september t/m 13 oktober Mexico
**
**2014
**
**Bloem: 11 t/m 17 februari 2014 Sochi.
@Cyn: Nee, maar jij hebt dan ook de S3, dus het allernieuwste en met heel mogelijkheden. Wat ik begreep, komt het al door dat het de Androidversie 4.2 heeft en die van mij 2.0. En dan schijn je niet zoveel geheugen kwijt te kunnen. Maargoed, we gaan het nu zien.
Maarre…is dat nog steeds bezig? Word je ondanks einde relatie nog steeds lastig gevallen? Pffff… meid toch. Nou, ik hoop dat voor je dat dat snel ophoud. Wous!!!
@TRL: Ik dacht btw dat jij een HT* telefoon had, omdat het wel eens onder je post staat.
Heeee… maar tof dat je dankzij Raak een leuke prijs hebt kunnen vinden. Super!!
@Viva: Tja… ik zie soms door de bomen ook het bos niet meer wat telefoons en tablets betreft, maar ik hoor toch van velen dat Appeltjes spullen wat stabieler in het gebruik zijn, dus ik ga het een keer proberen. Zei ik laatst nog dat mijn foon bijna nooit vast liep… nou gister in de trein op de heen en terugweg, zgn gratis wifi, nou van mij gaf steeds serverfout aan en dan maar op de 3 G verder en toen kon ik wel internetten, maar… 4 x uitval gehad. Zo, wat ben ik blij dat dit k*tding zo weg mag. Straks ff die andere ophalen…
@Raak: Nou, ik weet niet hoe het bij jou is, maar hier schijnt :zon02: tie weer en het wordt ook een aardige dag met aardige temperaturen, hoorde ik net. Veel plezier met je dochter en man. Maak er weer een fijne tijd van met z’n allen.
Laatste update schoonzuster… is nog steeds niet geopereerd en is zelfs alweer thuis met medicijnen, omdat de pijnen zo goed als weg zijn en ze nu 2 weken willen aanzien. Ze voelde zich iig alweer een stuk beter. Dus toch verder afwachten, want die steen zit er nog dus…
Nou, iedereen een fijne dag… en JAC: Jij/jullie weer een hele fijne week bij de buren en lekker uitrusten en vooral weer genieten.
:vak01: Enjoy!!!
Roanna,is me nooit opgevallen dat dat onder me post staat haha maar heb echt een sams*ng… Ja raak had een goedkoop ticket gevonden heb nog niet geboekt hoor,want is niet voor mezelf maar voor vriendin die misschien een weekje naar Frankrijk komt… Heb de link naar ze doorgestuurd…
Bij mij werkt de wifi nooit in de trein …