mogguh
weer werken… en standby, want mn expansievat is lek, dus komt vandaag een monteur… die belt ff voordat ie naar mn huissie komt en dan kan ik ff van mn werk hiernaartoe…
mogguh
weer werken… en standby, want mn expansievat is lek, dus komt vandaag een monteur… die belt ff voordat ie naar mn huissie komt en dan kan ik ff van mn werk hiernaartoe…
Moguh!!
Roanna: heerlijk he al dat groen buiten!! ![]()
Sorry dat het hier ook zo stil is, maar dat komt vanaf volgende week echt wel weer goed! ![]()
:kus:
Zo ben ook weer wakker, ga vandaag weer beginnen met werken, gister al wat dingen daarvoor thuis gedaan, heb er wel weer zin in vandaag werken van 9-17 uur, morgen dagje vrij, donderdag de ochtend en vrijdag de hele dag.
Volgende week maandag mag ik nieuwe telefoo uitzoeken dus wss eind volgende week kan ik ook whats "app en odner eigen naam wordfeud spelen
ik ga werken tot vanavond
Goedemorgen meiden.
Vandaag valentijnsdag…dus komt helemaal goed mijn valentijntje is er al dus lekker knuffelen, alle sneeuwprut hier weer weg, nog wel koud buiten maar goed alles is weer vertrokken, kunnen we tenminste normaal naar buiten ipv klunen over het ijs.
Trl: 24 t/m 26 februari Budapest ![]()
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
goedemorgen all
Roanna : woww moest een heleboel berichtjes lezen, dat is weer ff wennen :)))
Om de 1000 een nieuw deel vind ik ook prima want die 10.0000 pfffffff wordt het net HA he
Viva : jij op deze Valentijn al heerlijk aan het knuffelen enne alles weer groen
Mexx : ongetwijfeld zal jij volgende week wel wat meer tijd hebben om hier te posten, ook grote verandering weer
Beps : tuurlijk is het te doen 4 dagen in een Aygo, zus heeft er ook een en ik voel me beetje onveilig altijd omdat ik nix voor me neus heb :))) maar ook dat zal best wel wennen
Bloem : overal is er altijd wat he meis en je zit nu op het hoekkie te werken en dat is ook wel weer makkelijk, zoals vandaag
Trl : kan me voorstellen dat je de Aygo voor jullie 2 wel leuk vind maar dan moet ie wel een klein beetje opgepimpt worden
Linda : jij ook weer aan de slag en binnenkort een nieuwe foon uitzoeken
Ik ben ook voor een nieuw deel om de 1000 hoor!
Veel leuker! ![]()
Raak: ja een hele grote verandering, helaas… Het is alweer bijna om… En het is echt omgevlogen!! Het zal dus wel echt enorm zwaar gaan vallen, zie er ook nu al gigantisch tegenop!
Linda,succes met werken weer.
Raak,tuurlijk een leuke sportieve uitvoering hahaha maar dat zal bij dromen blijven.
Mexx,pfff de 3 maanden nu alweer bijna om is echt hard gegaan.Wat zijn nu de volgende plannen/stappen?
Goedemorgen all.
Tja, kon er net niet bij, want de site was under construction.
@Linda: Gelukkig gaat het weer de goede kant. Je gaat alweer werken, maar doe nog maar even kallum an.
@Mexx: Ik zeg er bewust maar niet teveel over, want ik weet hoe zwaar je het hebt en nog gaan krijgen. :kus: Maar je weet wel wat ik bedoel.
@Viva: Ja, je kunt er weer heerlijk tussen uit met je valentijntje :wub:, want het is nu weer goed weer.Althans hier!
@Raak: Inderdaad… net als dat HA. Dat schiet ook voor geen meter meer op en ik ben echt niet zo fanatiek als sommigen daar. Dan hou je helemaal geen tijd en leven meer over. lol2 lol2 Ik hou mijn eigen bakkies een paar x per dag een bietje bij en puzzel (leg) zo nu en dan graag en dat moet het zijn. Wordt ook steeds uitgenodigd voor andere spelletjes, maar wimpel het allemaal af.
@Bloem: :dag: Hopenlijk een betere dag vandaag.
Beps nog niet gespot vanmorgen.
Verder iedereen… een fijne dag vandaag. Al dan niet een :wub: dag! Ikke in ieder geval geen :wub: dag…lol2 Straks misschien ff naar de MM.
:dag:
TRL: de volgende stap is weer dezelfde… Komende winter wederom 3 maanden, en daarna willen we voorgoed gaan proberen… Ik zou het eerder al wel willen, maar op dit moment is mijn salaris niet hoog genoeg, en over 1 jaar ben ik klaar met mijn opleiding (hoop ik) en kan ik verder gaan kijken ![]()
Roanna: het komt uiteindelijk wel weer goed! :kus:
Beps is moe… is blijven liggen vanmorgen ![]()
Zal opletten dat ik weer sloten erop zet, jullie elke 100 pagina’s een nieuw deel openen(vergeet de lichtjes en onze Toos niet) en ik verplaats ze weer in de t archief ;)!!!
Ok…
@Mexx: Gaat snel, maar is ook een teken dat het goed is. Komende zomer overleven, en dan zien wat er gaat gebeuren… sterkte wijfie
@Raak: Nou dat is precies wat ik bedoel met die auto…CRISSIS!!!
@TRL: Ja lijkt me ook een leuk bakkie die aygo voor met zn 2tjes… maar voor ons echt te klein ;)!!
@Linda: Werk ze
@Bloemmie: Drupdrup in de wc ;)!!! Komt goed
en nu op naar t werk
Beps: dat is inderdaad wel waar… Als we de tijd vooruit hadden moeten kijken dan zit er ook iets niet helemaal goed! ![]()
Ik ben weg tot laters(vanavond denk ik ;))
@linda weer aan het werk. Succes en doe rustig aan
@mexx tijd gaat echt te hard maar alweer een mooi vooruitzicht voor volgende winter
Echt geen idee wat een agyo is. Kenze vast wel maar niet bewust en volgens mij mis ik nix. T pruttelt hier zachtjes door. Af en toe ff stoom afblazen dan kun je het lang volhouden maar leuk is anders
Mexx,nog geen plannen voor de zomer dan om daarheen te gaan?
Bloem,dit is een aygo
TRL: nope… Ik denk (ben bang) dat het pas september gaat worden…
ppff maakt het afscheid wel zwaar, maar wie weet…
@ trl bedankt voor t plaatje, lijkt een beetje op de toyota yaris denk ik? leuk wagentje maar beetje aan de krappe kant met die doggies van beps
op t werk 3 ambulances, trauma helicopter en hele politiekorps. alles afgezet en iedereen door ons stadje… ppfpff. tis geloof ik nog niet vrijgegeven.
expansievat vervangen, ontlucht, bijgevuld… moet allemaal weer als een tierelier werken, maar nu klinkt mn autootje alsof er voor helemaal geen schokbrekers meer inzitten… elke buts in de weg klinkt het alsof ie uit elkaar valt… zucht… ff struisvogelpolitieken…
Bloem : is het kleine zusje van de Yaris, dus had je goed gezien
Jeetje iets met trauma heli klinkt nooit goed hoor. Gelukkig thuis alles weer gemaakt nu je auto nog ![]()
Beps : heerlijk aan het werk
Mexx : geniet van deze Valentijn
Roanna : jij ook al geen Valentijn?? Nou troost je, je bent niet de enige lol2
@bloem
Schiet niet op zo, het 1 gemaakt en het andere weer stuk.
@beps
Blij als staks de Aygo weer omgeruild mag worden.
@roanna
Blij dat het gras weer groen ziet.
@mexx
Nog even genieten van je mannetje.
Heb je al uitslag van je BKB?
@Viva
Lekker knuffelen met haar valentijntje. Geen geglibber meer op de stoep, jullie kunnen weer lekker wandelen.
@Linda
Gelukkig weer beter.
@raakr
Hier nog iemand zonder Valentijn.
De sneeuw weer bijna weg, gisteren vond ik het erg vies hoor met al die waterige sneeuwbende. Zondag nog geschaatst en nu het ijs bijna weer weg, het kan snel gaan.
Goedenavond.
@Bloem: Dat euvel hadden wij onlangs ook. Ook een nieuw vat erop en momenteel doet alles het weer goed. Jeetje… dan ben ik nu wel benieuwd wat daar nu aan de hand geweest was. Vaak wel iets ernstigst als die heli erbij moet komen.
@Raak: Oh, gelukkig. Ik dacht al dat ik vandaag de enige was die niet niks had gekregen voor Valentijn. Ik heb toch waarschijnlijk ook geen stille aanbidders meer. lol2lol2 Nouja, dan verwennen we ons zelf wel zo nu en dan maar he!!![]()
@Mexx: Natuurlijk gaat het goed komen. :wub:
@Beps: Werkse. :dag:
Nou, ik kan me lol ook weer op. De oude pc (bijna) stuk. Vanmiddag even uitgezogen. De wasmachine die raar doet en waarschijnlijk vervangen moet worden ( kokkie profesorisch nog gemaakt), en als verrassing een brief van de zorgverzekeraar, dat kokkie al aan z’n limiet voor 2012 zit à €220 eigen bijdrage, ff betalen voor einde deze maand. Kijk, natuurlijk weet je dat je dat ooit moet betalen, maar zo vroeg in het jaar al. Anders meestal in Juni en dan kan het halve vakantiegeld naar de verzekeraar ( incl. die van mij ), maar nu dus van hem al. :mad: Van mij komt ook dus nog!! Gloeiende, gloeiende. Alles tegelijk. Pffff…Zucht, zucht. lol2
Maargoed, het is niet anders.