Bloem : denk dat lopend een betere optie is ![]()
Trl: 24 t/m 26 februari Budapest ![]()
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
Zo ik lopend naar het werk gegaan en zelfs dat was glibberen en glijden.
Bloem denk dat als je voor de fiets kiest je bij elke bocht maar beter kan afstappen.
getver… bah, ga denk ik terug naar bed ![]()
Bloem : dat is tuurlijk ook een idee :))))
Trl : jij ook al glibberend en glijdend op kantoor beland
Goedemorgen.
Volgens mij valt het hier ook nog wel mee. Bijna alle sneeuw weg :cheer: en kokkie komt net binnen van even de zoon naar de garage brengen voor reparatie aan zijn auto, maar hij zegt… ja, je moet wel uitkijken, maar op zich was het te doen. Ik ben blij met de dooi hoor.
@Raak: Jij gelukkig ook weer goed en wel thuis gekomen van de buren.
@Beps: Geeft niks hoor. Ik ben er volgens mij soms ook niet helemaal meer bij. We zijn echt nodig aan vakantie toe. lol2
@Mexx: Genieten nog even he!!! :kus: :wub:
@Bloem: En wat is het geworden? Fiets, auto of lopen?
En de rest van de meiden… toch al dan niet glibberen op werk aangekomen? Ik hoorde dat het gisteravond en vannacht richting Viva erg glad was geweest en verscheidende ongelukken waren gebeurd.
Dus… als je niet de weg op moet, vandaag nog maar even thuis blijven wordt aangeraden. Lekker makkelijk zeggen. Oh, hoor net al code geel, dus het gaat de goede kant op.
Fijne werkweek all. :dag:
Er is bij een of andere provider weer een lek ontdekt en er zouden weer ik weet niet hoeveel gegevens op straat liggen. In de loop van de dag worden we hiervan op de hoogte gebracht en welke provider het betreft. Volgens radio gld.
Ik weer thuis.
@Raak: Was mn bed nog niet uitgeweest lol2!!! Gewoon ff op de Pad een rondje gedaan ;)!!
Snel weer in slaap gevallen. Opgestaan, auto naar Emmeloord, ik in een lelijkke Aygo erachteraan hem opgehaald en boodschapjes. Nu ontbeten en klaar voor de dag. Zo werken va 12-21 en dan rustig thuis…
@Bloemmie: Wat ist geworden??
@Roanna: Benieuwd waar nu weer…
@TRL: Lopend was erger dan met de auto hier
Roanna : bij jullie gelukkig meegevallen en jij weer helemaal heppie de peppie dat de sneeuw weg is. Hier staat er een :zon02: en gaat het gelukkig heel hard, de gladheid is veranderd in plassen water en de sneeuw is bijnaaaa weg pffff
Beps : jij in een aygo over de weg, hoop dat je geen bekenden tegen bent gekomen hahahahaha, maar ook een aygo brengt je van a naar b, toch ?
Goedemorgen meiden.
Ja ik ook heel op kantoor, het viel nog mee, hier en daar wel een geglibber en geglij maar ik ben er in ieder geval heel doorheen gekomen. Vanmorgen met de hond uitlaten was het wel verradelijk hoor. Hele stukken was puur ijs. Hier nu een zonnetje en af en toe een bui regen.
Raak groot gelijk hoor dat je gisteren vroeg bent gaan rijden.
Roanna jij ook al heppie de peppie met de dooi, en idd schat we zijn allemaal aan vakantie toe.
Tlr. jij bent gaan lopen groot gelijk.
Mexx het laatste weekje voor jou en M. zal weer tegen vallen hoor hij weer weg.
Mk spierpijn van het schaatsen…nu krijg je de tijd om het allemaal weer te laten helen.
Jac niet gespot
Linda al helemaal niet. las op fb dat je weer ziek was beterschap.
Bloem jij ook heel op kantoor beland of weer terug naar bed gegaan, ook nog naar shorttrack geweest, anders maar wel zeker net zo leuk denk ik.
Beps in een lelijke auto nou lekker belangrijk hij brengt je van a naar b…
Zo hubs weer aan het werk, ook wel weer lekker, die verveeld zich altijd stierlijk alleen in huis.
Ik nog steeds snotverkouden, zit heerlijk vast in mijn kop…fijn gevoel om naar voren te buigen of te bukken denk dat het een voorhoofdsholteonsteking is maar even aankijken en anders maar even een kuurtje halen bij de dokter. Nu met asperine is het nog te doen, zonder lukt niet, als ik buk lijkt het wel of mijn hersens verschuiven.
Ik vind de aygo erg leuke auto’s ![]()
Viva,gelukkig veilig op het werk beland.
Beps,ik kan niet met de auto naar het werk,dus de keus fiets op lopen was snel gemaakt.
Zal straks weer eens proberen bij te lezen, laatste week niet echt de puf voor gehad. Sinds woensdagavond al in bd met griep. De dagen ervoor veel buiten geweest en geschaatst hier op de ijsbaan.
@viva: Lig al sinds woensdagavond met een goede griep in bed, tevens een zware verkoudheid al met al drie nachten totaal niet kunnen slapen. Hoop morgen weer te kunnen gaan werken
Beterschap Linda.
Het is de auto geworden. T regende dikke druppels en zag allemaal autos met redelijke vaart langsrijden dus dacht:kan wel. Ging ook goed. Alleen het pas hier op het werk was spekglad maar het dooit goed. Als het dan toch voorbij is kan het beter maar meteen weg zijn.
@bloem: dank je
Viva : jeetje meid nog steeds snotverkouden, beterschap he, H weer aan het werk dus alles weer zijn gangetje
Linda : jij ook al in de lappenmand, ook voor jou : beterschap
Bloem : toch met de auto gegaan, nou hier ook inmidels grote plassen, weg met die troep !! hahaha kom maar op met de lente he
Zo hee…iedereen de lente al in het hoofd. :cheer: :cheer:
Van mij mag het ook hoor. Fort met die vieze troep.
Ik vind die Aygo ook echt leuk. Hadden 'm toen ook bijna gekocht toen die net uit kwam. Alweer enkele jaren terug, maar er waren toen hele lange levertijden en in die tijd zou onze inruil wagen ook minder waard worden, dus hebben we het niet gedaan, want per slot van rekening wilden we die auto meteen hebben. Hihihi. Toen werd het dus toch voor het eerst een Daihatsu Sirion en later weer de kleine Nissan Pixo. Tja, wat moeten wij met een grote dure auto? Ik vind auto rijden zoiezo al helemaal niet leuk zoals de meesten wel weten en we rijden ook zo weinig. Tis momenteel alleen ons booschappenwagentje voor het slechte weer en om zo nu en dan eens naar de achterhoek te gaan. Eigenlijk zonde dat we nog een auto hebben. lol2 Maargoed, we rijden deze af en dan niets meer, maar dat zal nog wel ff duren.
@Viva: Jeetje. Nog steeds niet helemaal van je verkoudheid af. Beterschap weer.
@Linda: Ik had het ook meegekregen via FB. Vond het zo jammer voor je, juist nu je weer wilde gaan schaatsen. Jij ook beterschap.
We waren net even naar de BC* geweest , ( met de auto ) want m’n wasmachine doet een bietje raar, maar had ook al op het net gekeken en laten 'm denk ik van de week toch maar van de MM komen, want dat scheelde best nog.
Oh ja… ik las op FB dat onze zoon een nieuwe aaifoon heeft gehaald daarnet. Straks ff kaiken dan. Leuk, leuk.
Zo, weer een heel verhaal. Hebben jullie weer even wat te lezen en anders… gewoon doorscrollen. lol2 :dag:
grggrgr gefrustreerd… zucht… heb nog nooit voor zo’n ‘anders’ bedrijf gewerkt. weet niet wat het is, maar leuk is anders… en nee, rustig verder kijken naar iets anders heeft gewoon weinig zin, mot het gewoon ff kwait!
@linda beterschap…bijlezen gaat prima, geen lange lappen meer
@Bloemmie: Gooit t er maar uit hoor :kus:
@Aygo: Ja vast een leuk autootje, maar dit is de meest kale versie, en heel klein(ik ben wat meer ruimte gewent) Kan er prima mee uit de komende tijd, hopelijk komende donderdag onze eigen bak terug, maar pffff wat een klein autootje…
Nu ff niets, morgen weer werken
@Beps: Nou, ik vind dat ik nog aardige lange lappen schrijf, alleen of iemand het leest…lol2 Is de vraag!!!
Waarom ben jij nu met een Aygo dan? Is er wat met jullie nieuwe auto dan, of heb ik er dan weer over heen gelezen?
Tja… natuurlijk, als je meer ruimte gewent bent… en ook nodig hebt, is dit een nietig autootje. Dat bedoel ik serieus hoor, want dit is natuurlijk geen auto voor 2 volwassenen met zoveel doggies. Maargoed, als je er maar komt en het is toch maar voor tijdelijk, had ik begrepen.
@Bloem: He, wat vind ik dat nu weer vervelend voor je. :kus: Heb je zo je best gedaan en nu lijkt het je toch niks. Nu dus weer op zoek naar wat anders?
Zo, nou ik heb vandaag aardig wat bijgedragen aan deze pagina en zijn alweer bijna bij een volgend deel. Zo snel gaat het! lol2 lol2 Ahum! Waar zijn DIE tijden gebleven, dat we zo een deel vol hadden? Long ago!
Weltrusten voor zo. Tot morgen weer. :slapen: :dag:
@Roanna: De nieuwe auto staat in de garage: Ze gaan LPG inbouwen. Dus hebben we een ‘huurauto’ maar die heb ik zo goedkoop mogelijk gezocht natuurlijk. Moet er 4 dgn in rondtoeren, dus: Van de Borent, met reclame op die ‘grote’ deuren hihi!!!
Ja jij schrijft wel lappen, ik alleen niet. En we spreken elkaar allemaal via FB, Whap en noem het op, dus hier ook steeds minder stof/tekst…
Nieuw deel is tegenwoordig 1 per jaar, of 100 000 posten toch!??
Mag ook weer elke 1000 hoor. Mag best
lol2
@Beps: Ja, nu weet ik het weer. Had je gezegd van die gasinbouw, maar had niet terug gelezen daarnet. Ik ben weer helemaal bij. :chin:
100.000??? Dan leef ik allang niet meer. Doe maar per 1000 en ik dacht dat iemand dat ook weer voorgesteld had na het openen van dit deel. Nouja, je kunt met mij (bijna) alle kanten op. Ik loop wel mee.
Sie joe on FB, WA of whatever. :dag:
Oh, mijn grasveldje is weer zoooo mooi GROEN. :cheer: