Turkisch Tea Time 2012

mogguh ladies

had ik nu al wel of niet gereageerd? weet t niet mee. lekker uitgeslapen, wassen, opruimen, boodschappies gedaan. ff schaatsen kijken en strax naar een shorttrack wedstrijd. ben benieuwd hoe dat is en of ik enkele foto’s kan maken…

Ik weer thuis. Heb geloof ik last van een winterdip lol2!!
Ben doodmoe, zit te knikkebollen. Heb de deken(wij een warme deken geen ww-zakje hihi) vast aan staan. Ga er op tijd in :wink:

:kus: voor iedereen

@bloem
Hopelijk veel geld terug vabn de belastingdienst.

@beps
Ik een winterdipje, dus lekker vroeg naar bed.

@roanna
Een superleuke avond gehad, kun je weer even op teren.

@JAC
Voor de buis gezeten.

@raak
Bij onze oosterburen.

@trl
Een onderkomen gevonden en nog voor een prikkie ook.

@Viva

@Viva
Nog niet gezien :dag:

Ik vanmiddag geschaatst, wat een schitterend weer. Nu wel zere benen, wat zal ik lekker slapen vannacht.

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber

Bloem,altijd lekker meegenomen veel geld van de belasting.

Mk,en lekker geslapen?

Lees net dat withney Houston overleden is 48 jaar.

Trl; ja naar nieuws he! Al was het wel een beetje te verwachten!

Good morning girls…viva was gisteren heerlijk naar de sauna.
Vandaag lekker thuis winterdip ja daarhebben we hier ook een beetje last van en het sneeuwt hier nu. Idd weer een zangeres dood.

Goedemorgen.

@MK: En? Goed geslapen en geen spierpijn? Leuk toch nog even wezen schaatsen, want wie weet hoelang je daar weer op moet wachten. Misschien vandaag nog?

@Mexx en TRL: Tja… maar dan nog komt het bericht onverwacht. Jammer, van zo’n mooie vrouw met zulke mooie songs.

@Viva: He bah, nee toch? Nu al sneeuw daar. Denk je dat je het gehad hebt, komt de dooi en krijg je weer levensgevaarlijke toestanden op de weg. Bah, bah. Hier NOG niet, maar verwacht het wel in de loop van de dag. Jullie weer even heerlijk wezen uitstomen. Kan je er weer even tegen. Porieen en alle gaatjes weer open. lol2

@Beps: Ook weer wakker en uit je dip? lol2 En voor jou ook een :kus:

Zo, ga nu even lekker languit in bad. Doe ik eigenlijk bijna nooit meer, maar heb er nu ff zin an. Laterssssss :dag: Fijne zondag all.

morning girlies

weer een nieuwe dag. ff lekker uitgeslapen en vanmiddag weer naar het shorttrack. was wel leuk, anders maar ook leuk

hello dames, ben ook weer thuis, vroeg gaan rijden, heb geen zin in sneeuw en ijzel toestanden, hier rustig weekendje geweest
Roanna : jij lekker gelachen en gegeten en vandaag uitgeweekt in bad
MK : heerlijk met het mooie weer gaan schaatsen zolang het nog kan
Trl : keuze gemaakt voor een super bedrag, jullie uitje kan eigenlijk al niet meer stuk, toch?
Mexx : jij helaas laatste weekje samen in, geniet er dan maar dubbel van
Viva : heerlijk naar de sauna geweest en vandaag in de sneeuw, jasses
Beps : toch geschrokken van vriendin en moe na lange dag, hoop dat je nu uitgerust bent
Bloem : heerlijk uitgeslapen en thuis gerommeld, gisteren naar short track geweest, goed bevallen en nu er weer heen
Hier nog geen sneeuw maar wel hele zware lucht dus ben bang dat het straks hier ook begint :frowning:
Fijne zondagavond :dag:

Hier nu sneeuw. Moe maar voldaan van werk, niet zo druk alleen weer een hoop gezeik van al die nieuwe :)!!

Nu ff chillen

Ja heerlijk geslapen vannacht! Vanmorgen ook nog even op de schaats gestaan, maar alles was nog een beetje pijnlijk van gisteren en was kouder. Nu geen zonnetje en wel wat wind.

@viva
Lekker naar de sauna geweest, heerlijk hoor.

@raak
Goed weer gehad onderweg?

MK : ja gelukkig heel de weg droog en lekker zonnig, nu valt hier ook sneeuw maar ben thuis :slight_smile:
Beps : vermoeiend he mensen inwerken

Ik vind t zooo vermoeiend. Dingen die voor ons zo normaal zijn, kennis, zowel technisch als bedrijfsmatig en systemen rollen er automatisch uit. En dat moet je uitleggen EN over zien te brengen…

Was zo moe dat we er al vroeg inlagen. Nu ff wakker, zo nog ff verder tukken hihi.

@Vievje bij getankt en kan er weer tegen.

Ben er echt een btje niet de laatste tijd sorry meiden…

Mogge dames, wie de weg op moet : kijk uit : het is een ijsbaan buiten :frowning:

Valt hier mee, maar we houden er rekening mee Raki…Wij zo de auto’s omruilen, tenminste ik huur 1 bij de Borent(zo een weekje reclame rijden lol2) en Rubbie rijdt onze naar de gasboer in het volgende dorp omhoog…

Iedereen een fijne werkweek…

Beps : dacht dat je weer terug naar bed was :)))) hoorde dat het bij jullie nu wat meevalt, anwb adviseert dringend niet de weg op te gaan, staat sinds 6 uur al flinke files, jesses, hoop dat het snel heeeel hard gaat dooien

mogguh

geen zin, typisch maandagochtend… op de fiets of met de auto??