hier nog ff een berichtje uit Jamaica… Wij zijn klaar voor vertrek richting het koude NL…
Hebben een heerlijke week gehad, 2 dagen regen en bewolking daarna is de zon gekomen en niet meer verdwenen, temperaturen van +28 tot +, HEERLIJK… We hebben niks gedaan, alleen bij de pool of in de zee gelegen, met de nodige alcohol vrije coctails…!
See you… heb verder niet bijgelezen, komt morgen wel weer
Wendy,nu al weer voorbij voor jullie,fijn dat jullie genoten hebben.Vraag maar aan degene die jullie op komt halen een dikke jas voor jullie mee te nemen,want het is hier koud…
tis een prima locatie, nix mis mee, tis alleen een klein beetje niet zo centraal (nog wel centrum) dan die ander. maar nog steeds prima volgens mij. zou ff online zoeken naar review
Nou, het was grandioos. Kostte een paar centen ( niet voor mij ) maar dat was het zeker waard. Het was echt alweer een tijdje geleden dat ik zo heerlijk gelachen en plezier heb gehad. Oke, d’r waren wat grapjes bij… die kende je al wel, maar hij blijft maf. Zo had hij ook zgn een famliereunie in Orpheus en mochten een heel stel mensen op de voorste rij het toneel opkomen om zich voor te stellen aan Ron Brandster. Echt… die mensen wisten niet wat hen overkwam en er moest natuurlijk een familiefoto genomen worden en een van die (ietwat oudere dozen) mocht dat fototoestel echt houden. Hylarisch. Echt waar. Ik heb genoten.
Toen dochter naar huis brengen en we reden D’ter uit (snelweg op) en dan komt je zo’n frietlucht tegemoet…lol2 en raad eens? Juist… van de Mac, dus stonden zoon en ik om 12 uur s,nachts een happymeal te bikken op de parkeerplaats. Was ook alweer een tijdje geleden dat ik daar was geweest.
Oke, dat was 'm dan.
@TRL: Gelukt? Zijn jullie eruit wat het geworden is?
@Raak: Goeie reis naar de buren en hopenlijk weer een goede beurs voor je en geniet tevens even van je uitstapje. :dag: Kijk goed uit op de weg he!
@Beps: Jij ook veel plezier bij je vriendin in het zuien en geniet van die mooie en lieve poesjes.
@Bloem: Oh jee… verslapen. Dan had je het vast nodig! Och, moet een keer kunnen toch.
@Wendy: Welkom terug en je valt weer met de neus in de boter qua weertje hier. lol2 Maargoed, jij hebt in iedere geval nog even de zon en warmte gehad en dat kunnen wij niet zeggen. Nu op naar jullie volgende project. Spannend allemaal weer.
@Mexx: Tja… had ik moeten/kunnen weten. Jullie houden net zoveel van dit weer, als mij he! Hihihi.
Zo, even de koffie opdrinken en dan even snel aan de rituelen.
Fijne dag all en voor de werkenden… werkse weer.
Roanna,fijn dat je zo genoten hebt bij Andre en daarna ook nog eens gegeten bij je favoriete restaurant ;).
Het is het 2de hotel/appartement geworden,omdat daar toch wat meer in de buurt is zoals metro,restaurantjes ed. Dus nu in het totaal 88 euro kwijt,Amsterdam is duurder hahaha
@beps: aan de ranzige patat! @wendy, J en de kleine ??? welkom terug
@ bloem: verslapen maar voel je je al wat beter? @roanna: genoten!!
En ik heb het KOUDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
@TRL: Nouja zeg. Dat is bijna voor niks. Hebben jullie even mazzel. Inderdaad, als je hier in Nederland zou verblijven was je duurder uit. lol2 Maarja, mag ook wel een keer he!!
@Jac: Jij ook al. Ik ook. Heb al een extra wollen vestje aan, maar nog koud. Zet zo wel ff de verwarming een tandje hoger, want ik moet geen kou. Brrrrrr…:mad:
mn laatste data ontvangen voor de belastingaangifte. vorig jaar natuurlijk minder inkomsten gehad, wel hoge studiekosten dus zou fijn zijn eindelijk het een en ander terug te krijgen…
mooi bedrag onderaan de streep maar vraag me af of ik het nu correct heb ingevuld! snap niet waarom ze op zo’n jaaroverzicht niet 100% hetzelfde noemen van wat de belastingdienst vraagt (loonbel.premmie vv versus loofheffing…is dat hetzelfde?) maar goed, als ik het wel goed heb ingevuld zou dat errug welkom zijn
Zo na een dag toeren en een heerlijke nachtrust kan ik er weer helemaal tegen(PFFF ben DOOD!!!)
Vriendin vond het zalig… wij schrokken Maar heb haar haartjes gekliederd en vandaag/maandag kapper… dat red ze wel
Nu… werken @Bloemmie: Fingers crossed dat het zo klopt
@Bloem: Heb ik ook geen idee van, want we laten het al jaren invullen door onze consulente en dat klopt altijd. Maargoed, als je het zelf kunt…of even iets niet weet bij het invullen, kun je ook altijd nog even de bel. tel. bellen en dan digitaal de boel doorsturen. Succes ermee.
@Beps: Ook weer thuis van de missie en nu werken. :dag:
Erg stil hier en ik heb ook even niets te vertellen, dus allen…