Turkisch Tea Time 2012

mogguh

@ beps :kus: heftig nieuws! :kus:

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber

Morrege!!! Geen 11 stedentocht…nou ja niets aan te doen. Vandaag lekker vrij dus even lekker rommelen.

Moge ff wakker worden…

Goedemorgen.

@Beps: Dat is zeker een heftig verhaal van je dierenvriendin. In ieder geval is ze meteen goed onderzocht ( want daar schort het nog weleens aan, als het om vrouwen en hart gaat) en geholpen, en is als het goed is, het ergste achter de rug en mag ze al snel weer naar huis. Kan me voorstellen dat je daar van schrikt.

Ik hoorde bij RTL boulevard gisteren dat Wieteke van Dort nog onder zeil ligt in een ziekenhuis, nadat ze van een optreden onwel werd en nu geopereerd is aan omleidingen en hartkleppen. Pfff… ook heftig! Maargoed, die is al wel een stuk ouder , maar toch!

Nou, verder niet veul te melden vanaf hier. Ik ook ff rommelen thuis en een beetje hier en daar wat strak trekken en me dan klaar maken voor de show van Andre van Duin vanavond.

Tja… die 11 steden tocht…had van mij door mogen gaan, maar vind het ook niet zo erg, dat het niet doorgaat.

Fijne dag all. :dag:

mogge, me hotelletjes geannuleerd, morgen naar Frankfurt en volgende week carnaval hihi
Roanna : jij vanavond lekker naar Andre en lees dat je je haarkleur ook daaraan aangepast hebt :)))) Heel veel plezier, lekker lachen
Viva : jij vandaag thuis en rommelen, is af en toe ook weleens lekker he
Bloem : hoop dat je vandaag wel 100 % bent
Beps : zo dat is zeker schrikken he, zo jong en dan zo dichtbij, hoop dat alles goedkomt
Trl : dus ik zoek iemand zonder gala op SBS, daar gaan ze zeker op inzoomen lol2lol2lol2, veel plezier gehad?? is toch wel leuk hoor om mee te maken
Fijne dag all :dag:

Raak,en wat voor carnavalspak heb jij? :slight_smile: . Nou ik heb sbs niet gezien hoor hahah wel omroepgelderland,maar daar ben ik omheen gelopen.

Roanna,alvast veel plezier vanavond.

http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws-1/1367611/Film-over-wijk-Veldhuizen-in-premiere.htm

Beps: jeetje dat is heftig! :kus:

Ja meiden was giga schrikken, maar zoals Roanna al zegt: Ze was op het juiste adres, ze hebben haar meteen geholpen en gelukkig is de operatie ook goed gegaan. Gister heb ik heerlijk met haar gesproken, en morgen gaan een andere vriendin en ik(allebei uit ‘holland’ op naar limboland ;)!!) een bakkie bij haar doen: THUIS!! Ze mag morgen naar huis nl!!!

Nu dus nog een dag aanpakken. Werk is rustig, en het lijkt of met het afblazen van de Tocht der Tochten ook de mensen denken dat de vorst weg is…

@Raak: Slim: Nu gewoon weer iets anders bekijken ;)!!!
@Jac: Gaan jullie echt naar ring(show)training?? En waar is dat?? Ben niet tevreden over de club waar ik dat doen nl! Zover wonen jullie nu ook weer niet LOL!!

ehhhh ben verder blank, zo met Rubbie schapjes doen en dan zien we verder

Hier ook blank. Zo druk, in mn hoofd vooral. Auto viel toch wel tegen maar toch maar doen. Ff puzzelen hoe ik dan het einde van de maand moet redden maar kan nie zonder mn autooke

@roanna veel plezier vanavond!!!

@Bloemmie: Irritant he als het toch weer tegenvalt… :kus:!!!

Schapjes in huis, Rubbie thuis iig t/m maandag… ikke morgen dus naar Maastricht(dan heb ik het er wel weer gezien haha) … en dan het weekend dagen werken(en opleiden dus BAH!)

Nu gaan we ervoor…

Helaas geen tocht, maar beter om het af te blazen dan ongelukken/problemen achteraf.

@raak
Hotel maar weer afgezegd. Nu rustig naar Duitsland.

@trl
Geen galajurk voor jou.

@jac
Een doerakje op de hondentraining.

@beps
Schrikken hoor van je vriendin. Gelukkig alles goed gegaan en morgen een bakkie bij haar doen.

@viva
Een mooie foto gezien van H. en G. Hoe vindt G. de sneeuw en heeft ze nog last van de kou?

@roanna
Veel plezier bij André!

@bloem
Problemen met de auto, jammer dat het altijd weer geld kost.

Ik straks naar de ijsbaan met school, vind M. toch nog te jong om helemaal alleen te gaan. Met 300 kinderen tegelijk op de ijsbaan… dan ga ik toch liever mee. G. ziekjes, die eerst maar bij mijn moeder afleveren.

Help,ik kan niet kiezen :wink:

Heb 2 appartement op het oog voor boedapest,lijkt me wel handiger met z’n 3-en wat denken jullie

http://nl.hotels.com/hotel/details.html?destination=Design+Apartments+Budapest%2C+Budapest%2C+Hongarije&searchParams.arrivalDate=24-02-2012&searchParams.departureDate=26-02-2012&rooms_=1&searchParams.rooms%5B0%5D.numberOfAdults=3&children%5B0%5D=0&asaReport=HomePage%3A%3AHotel&searchParams.landmark=&hotelId=336426&roomno=1&arrivalDate=24-02-2012&departureDate=26-02-2012&rooms%5B0%5D.numberOfAdults=3&landmark=

Trl : persoonlijk als de prijs gelijk is zou ik voor nr. 2 gaan.
Als ik 18 was misschien voor nr 1 :)))
MK : veel plezier op het ijs vanmiddag
Beps : morgen ritje naar het zuiden, vriendin dan gelukkig weer thuis

Ik zou kiezen voor nummer 1 :smiley:

@TRL: Ik zou ook voor 1 gaan, maar als je bedenkt dat je er eigenlijk alleen maar komt om te slapen, jullie zijn er zo kort, dan is nummer 2 ook prima. En volgens mij was die ook nog goedkoper. Maar vind beide wel voldoen eigenlijk.

@MK: Ja, zou ik ook doen hoor. Als ze wat groter/ouder zijn zou ik het wel aandurven, maar vind M. ook nog een bietje te jong om alleen te gaan, of die baan moet voor of achter je huis liggen, zodat je er een beetje oog op zou hebben. Veel plezier!

@Bloem: He, wat vervelend nu weer. Maarja, zonder kan niet en vooral nu niet.

@Beps: Lief en leuk van je dat je er helemaal naar toe gaat om haar te bezoeken.

@Raak: Jij kan inderdaad nu gerust het weekend naar het buitenland, want van schaatsen komt voorlopig toch even niets meer.

@Mexx: :dag: Ook al wezen schaatsen met askim?

Nou, een of andere sukkel hier heeft vannacht de sluizen in Hattem opengezet en nu kan er niet meer op het kanaal geschaatst worden, omdat er nog wel ijs opligt, maar daarna 20 cm lucht en daaronder gelijk water. Heel verradelijk dus!! Er staan de hele dag al mensen van de gemeente en politie bij, om mensen eraf te halen en te voorkomen dat ze erop gaan. Levensgevaarlijk. En het is echt zo’n mooi lange baan en nu dit. Velen gedupeerd dus. :mad:

Bedankt voor jullie plezier wensen. :dag:

Roanna: nee hoor… veels te koud… Je weet ik hou zelf niet van kou… en M. ook niet… :biggrin:

Bloem : jeetje wat vervelend weer he, mijn ervaring is dat een garagerekening
eigenlijk nooit meevalt. Snap best dat je je auto, zeker in de winter, niet kan missen. Al goed dat je in nood nu met de fiets naar je werk kan
Roanna : wat een sukkelsssssssssss

@ trl ik zou voor app 2 gaan, vooral omdat je geen 28000HUF borg hoeft te betalen. qua locatie nr1

Bloem,mij leek appartement 2 juist wel een goede locatie,maar ik ken boedapest niet hahaha