Turkisch Tea Time 2012

ff beetje koortsachtig. zit telkens met spanning het weerbericht te checken maar vrees t allemaal niet…

anyways

@ roanna autootje is nog hetzelfde. hij startte wel, lampje brandde ook nog, dus morgen wegbrengen en dan zien we wel

truste

goedemorgen

blegh voel me niet heel erg lekker. net alweer eventjes gaan liggen maar dat helpt weinig. eerst ff eten en hopelijk trekt het weg…

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber

Bloem,beterschap.

Ik vanavond galapremiere van een film waar ons bedrijf aan meegeholpen heeft,gaat over een bekende wijk hier,met veel marrokanen,komen ongeveer 700 man en wat ik hoorde komt chris hordijk de titelsong zingen

Trl : veel plezier vanavond bij de galavoorstelling, beetje koud he voor een blote jurk :))))
Bloem : beterschap en succes met je ouders
Zoals jullie weten ben ik het weekend helaas in Frankfurt maar heb me van de week ook al
ingedekt als de elfstedentocht eerder gereden wordt, heb zondag en maandag ook al leuk hotelletje geboekt. Maarre als het in het weekend of niet doorgaat wordt alles gecancelled hoor, ga niet in me uppie in Friesland zitten :))))))

Raak,toen ik in de uitnodiging las dat de dresscode black tie is,heb ik me afgemeld en nog een aantal collega’s hahaha,kreeg een mailtje terug dat een normale jurk ook mocht,maar ja die heb ik ook niet hahaha nou gewone nette kleding is ook goed :slight_smile: … Denk ook niet dat de marrokanen in black tie komen hoor …

@Goedemorgen.

@Raak: Goede bekeken zo. Als niet, dan jij ook niet. Zou wel jammer zijn, maarja… komt vast ooit… nog wel een keer.

@TRL: Ik had er weleens wat over gelezen dat ze bij jullie ook opnamen hadden gemaakt. Nou, vanavond dus het resultaat en voor jou/jullie al dan niet in gala. lol2 Veel plezier.

@Bloem: Beterschap en hopenlijk je autootje ook vandaag weer in orde.

De rest nog in rust denk.

Ik ga nu ff mijn haartjes in de verf zetten, want ik wil er voor morgenavond ( naar Andre) toch ook weer een beetje fris en fruitig uitzien.

Goedemorgen meiden.

brrrrrrr brrrrrr -4 maar het voelt ff anders hoor, een koude wind ongelofelijk.

Raak ingedekt voor de 11 steden, nou ik ben benieuwd of hij er komt, ik denk het wel hoor, er zit al zoveel geld in dat het wel door moet gaan.
Morgen gaat het weer heel hard vriezen.

Bloemmie beterschap hoor.

Beps pupsel in de maak, wordt een dolle boel bij jou hoor 4 honden en 3 katten toe maar.

Tlr. black tie tja is eigenlijk gala maar lekker boeiend. Toen zoonlief trouwde stond er bij hun op de kaart teneu de ville (Tenue de ville betekent letterlijk stadskleding. Dat wil zeggen nette kleding voor overdag (geen avondkledij). Voor dames: een mantelpakje of een geklede jurk, **…maar dat was eigenlijk bedoeld voor de militairen want als je militair trouwt is het eigenlijk de bedoeling dat militairen in hun galatenue komen. **

hadden ze bij jou op de kaart ook beter kunnen zetten.

Zo ik weer druk op het werk, dus meld me weer.

Wakker maar ivm de drukte die er weer/nog is werk ik vanavond tot 24 uur dus… Lig nog lekker in m’n bedje

@Bloemmie btje opgeknapt? Benieuwd of t meevalt met de auto.
@TRL een feessie

Ik werken dus

@Roanna:welke André ga je?

Hoor net dat sbs ook komt,nou dan maar duiken als ik de camera zie.

Beps,Roanna gaat naar Andre van Duin.

@TRL: Momenteel is er een item over dit project op radio Gld. Gesprek met de filmmaker en een van de hoofrolspelers. Nu het muziekje van Cris op de radio. Jullie woningbouw werd ook nog genoemd. lol2

@Beps: Inderdaad… naar… Daar is tie weer met o.a. ook Ron Brandsteder. Nog verjaarskadootje van de zoon i.p.v. reisje. Nu met zoon, dochter en my.

@Viva: Ja ondanks lagere temperaturen toch KOUD HE!!

Zo, haartjes weer in de kleur… een bietje te rood/oranje… maar kump wel goe.

Roanna,lol2 zoveel ophef voor een film die maar 45 minuten duurt incl the making oflol2

@trl hahaha ach ja tis weer eens wat anders en je bent, even van de straat

@roanna jij al snel naar andre. Ik dacht dat duurt nog wel ff

Hiero al wat beter hoor. Gewoon iets te kort geslapen en heftig gedroomd en te heet gedoucht en te lege maag, altijd moeilijk opstarten

Overigens denk ik niet dat ie komt. Ze zouden het vandaag moeten aankondigen ivm de voorbereidingstijd tot zaterdag of zondag. Dat kunnen ze nu nog niet zeggen want iks niet dik genoeg. Zaterdag wel zonnig en weinig wind dus prachtige dag, daarna dooi. Ik hoop t wel maar realisme zegt van niet

Was al bang dat het rieu was, die is ziek nl…

:frowning:

@roanna: lekker naar Andre.
@bloem: ietsjes opgeknapt!
@beps:en hoe is het daar?? Net bij de ringtraing toch een mooi teefje gezien van jouw ras echt prachtig hoor
@TRL: heeft een filmpremiere!!
@11 stedentocht gaat niet door deze maand :frowning:
verder heb ik weer een ringtraining gehad en dat was toch… hij is een dondersteentje maar goed hij mag nog spelende zijn natuurlijk.

@ jac leuk! doet ie t goed of loopt ie lekker te dollen?

hiero wel wat opgeknapt vanochtend maar had het halverwege de dag toch weer terug. enneuhmm dat berichtje op FB sloeg op de 11-steden-koorst :slight_smile: hahaha maar goed, ga lekker naar bedje want voel me niet helemaal 100%

It giet hinne(het gaat niet door) jammer dames…
Voor mij is het prima: Ik vind het schitterend maar… ik werk met (te)veel friezen LOL!!!
Dus… die zijn in mineur, en ikke dus in opperbeste stemming…

Ben al een week wat van de leg: De vriendin/kennis waar ik Millie vandaan heb is verleden week met vliegende trom opgenomen met een hartaanval. Niet groot maar genoeg om haar op te nemen(43 jr zoontje van 5 jr) en 2 dgn later gecatheriseerd(of zoiets) Ja hoor… kransslagaders TE slecht… vrijdag een 4 voudige bijpass en pfff was er een btje van de leg door…
Vrijdag mag ze al weer naar huis…

Nu een paar uurtjes eerder naar huis: De rust is al weer ingeslagen