Turkisch Tea Time 2012

Bloem,je had de handrem er toch niet op staan met deze vrieskou,misschien is tie wel vastgevroren.

Nop. Heb het wel 100x gecheckt. Had hem ff 2 sec in zn vrij+handrem gezet voor het schoonmaken van de ruiten en daarna wilde t lampie niet meer uit. Had ik vorige maand ook dus toch maar ff checken

Bloem; tsja het blijft lastig de taal… Wel pakt hij steeds meer op en hij verstaat het redelijk… Alleen zinnen vormen blijft lastig!

snap t helemaal, ook lastig taaltje ons Nederlands.
hoe vindt hij nederland nu met sneeuw en ijs?

goedemorgen

:dag:

Goedemorgen :dag:
Bloem : hoop niet dat er grote kosten verbonden zijn aan het repareren van je auto
Mexx : de tijd vliegt idd voorbij he en de taal is zeker niet makkelijk om te leren maar hij probeert het wel
Beps : jij zult nog wel slapen op je verdiende vrije dag
Viva : superdruk op het moment maar gelukkig toch nog even tijd gezien om hier te reageren
Roanna : niet zo’n zin in een muzikaal reisje :slight_smile:
Hier weer flink koud maar volgens mij wordt het een mooie winterdag
Wij hebben voor de zekerheid alvast voor dinsdag en woensdag een hotelletje
geboekt in Friesland :)))

Bloem; hij vindt sneeuw geweldig, maar vindt het nu wel erg koud… :wink: het grappige is dat het bij zijn familie in soke vorige week ook sneeuwde… Sinds 10 jaar weer een keer ofzo!

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber

Brrrrrtrr kouddddd!!! Vandaag weer knuffelen maar gosh wat is het fucking koud hier min 14.
Iedereen een fijne dag en duimen voor de 11 steden ik denk zondag!!!

Goedemorgen ladies.

Zeker… brrrrrrrrrr wat een kou weer. Hier om 7 uur -13… Realfeel -16

Nou, voor de liefhebbers mag van mij die tocht er komen, maar ik kijk wel vanaf mijn bankie hier. Zeg gewoon eerlijk… ik heb er verder niets mee, wat niet wil zeggen, dat ik het die mensen niet gun. Natuurlijk wel, want het is toch wel iets unieks, maar mij zullen ze daar niet vinden. lol2 Maargoed, ik duim wel mee voor hen. Hahahaha.

@Mexx: Nou meid, geniet nog even van de dagen dat hij nog wel hier is. :wub:

@Viva: Knuffelse weer vandaag. :wub:

@Raak: En… kon je nog makkelijk kamers krijgen en zo ja, moest je er ook de hoofdprijs voor betalen? Ik hoorde gister op tv, dat er hotels waren die normaal €50 rekenen, er nu wel 4 tot 500 euro voor vragen. Maarja… als men het ervoor over heeft en je hebt het…natuurlijk doen dan!!
Ik hoop voor jullie dat het er komt als je er zo van geniet. :wink:

@Beps: Geniet van je vrije dag als ik het goed begrepen had.

@All: Werkse weer en een fijne dag verder. :dag:

Gauw showeren, want krijg zo weer koffievisite. Laterssssssss

Brrr inderdaad koud,had het nog niet zo koud gehad op de fiets,voorhoofd voelde als bevroren aan.

Raak,leuk naar friesland en nu hopen dat de elfstedentocht er komt en dan ook op die dag.

Viva,knuffel ze.

Roanna,thuis voor de buis is ook leuk,zie je vanalles wat :slight_smile:

Vandaag maar eens op zoek naar een hotelletje in Budapest

Nou even over die tocht der tochten… ik denk dat ik het terrein eens ga verkennen vandaag… dus…

Ik start straks in Leeuwarden in het FEC. Vervolgens gaat het via de Zwette naar Sneek.
Dan over de Geeuw naar IJlst
Na IJlst over de Wijde en Nauwe Wijmerts en het Slotermeer naar Sloten
Weer terug over het Slotermeer naar Balk waar de Luts begint. Dan via de Spokershoekvaart, Rijstervaart en de Warnser Vaart naar Stavoren.
Via de Molkwerumer vaart en de Indijk of Kruissloot naar Hindeloopen
Over de Oude Oostervaart naar Workum.
Dan over de Workumertrekvaart naar Bolsward
En over de Witmarsumervaart en de Harlingervaart naar Harlingen
Vanuit Harlingen over de Sexbierumervaart naar Franeker
Hier begint de “Hel van het Noorden” met eerst De Ried dan achtereenvolgens Berlikumerwiid, Moddergat, Blikvaart, Zuidhoekstervaart, Finkumervaart, door Bartlehiem over de Dokkumer Ee naar Dokkum.
Vanuit Dokkum weer terug over Dokkumer Ee en Bartlehiem over de Oudkerkstervaart, Murk, Ouddeel naar de Bonke.

Met een IJSBREKER lol2lol2lol2lol2

hoihoi allen ik ben dus wakker lol2!!
Heerlijk uitgeslapen, en zo gaan we een stukje rijden met de nieuwe voiture! Puppie knuffelen bij de fokker. En dan terug naar huis en een avond nietsen…

Iedereen die vrij is: Geniet
Iedereen die werkt: Bummer!!! maar maak er wat van

ben echt teveel van de wereld geweest om echt te reagere :slight_smile:

@beps geniet ervan!!
@raak paar daagjes friesland is nooit vervelend maar denk dat je met maandag en dinsdag te laat bent. Dooi. Ik hoop dit weekend maar vrees t ergste

Vanavond vanuit het noorden vochtige koude lucht, dus glad. Let op dus

Bloem : vrees ook dat ik te laat ben hoor maar weekend moet ik werken dus kan ik niet
Roanna : nee hoor betaal 75 euri per nacht voor de kamer dus normale prijs en bij booking geboekt met gratis annulering, komt helemaal goed of nietlol2lol2
Beps ;en hoe is je toertje bevallen
Viva : zeker heerlijk kunnen knuffelen he
Trl : al iets gevonden voor een hotel ?

Wij net thuis, genoten van de pupsels, EN… de auto hield zich goed!!!

Nu nog even genieten van mn vrije avond

@Beps: Misschien ben ik er even uit…(DDDD) maar zijn jullie weer voor jezelf wezen kijken voor een pupsel? Komt er toch weer een bij? Ik ben het even kwijt, als je het al weleens verteld had.

@Bloem: En doet je car het nog goed, of was je vandaag op de fiets? Ik vond het vandaag wel echt heul koud.

@Raak: Tja… dan hebbie zeker mooi geluk wat de prijs betreft. Ik hoor het ook maar van de tv hoor, maar dit zijn zoiezo nog leuke prijzen en kan je best een paar daagjes voor in 't hotel zitten. Vooral als je dit in het echt eens mee wilt meemaken. Leuk hoor en nu maar hopen dat ze even op jullie wachten, maar dan nog… lekker ff weer een paar daagje er tussen uit…:cheer:

@TRL: En? Hebbie al wat kunnen vinden? Als ik moet helpen… zeg je het maar.

NEEEE haha Pupsel voor ons is nog steeds in de planning, maar Amerika is niet zwanger. Nu is Zweden wel zwanger, dus we wachten weer af :slight_smile:
(komt weer verrottie uit maar ok… we gaan t zien)

Raak,denk dat je idd dinsdag te laat bent voor de elfstedentocht,maar gelukkig kan je het makkelijk annuleren.

Beps,heb je nog wel genoeg ruimte voor al de beestjes?

Roanna en Raak,ja heb 3 hotelletjes op het oog,dus eind van de week 1 van de 3 boeken. Roanna,bedankt voor je aanbod :wink:

Zo ik net weer een spinningles gehad en weer een voldaan gevoel.:slight_smile:

1 hondje erbij is niet zo giga hoor haha… ik vind het wel lekker!!