Turkisch Tea Time 2012

Bloem,wij hadden bij wizzair gekeken en zagen er 1 van vrijdag avond heen en zondag vroeg in de middag al weer terug,zou je mij het linkje kunnen mailen?

Beps,ja dat hopen wij zelf ook :).

Hier in nog twijfel naar Amsterdam gaan of niet,maar als ik de dienstregeling bekijkt ga ik denk maar niet,heen rijden er alleen sprinters(doe je er langer dan een uur over) en terug zeggen ze wel een intercity,maar denk niet dat ik dat erop ga wagen,je weet maar nooit met de ns…

Mogge.

@Beps: Nouja… laat ik die 2e mail van S. nu ook net ontvangen hebben. lol2 Inhaken en meezingen. Werkse weer en in denk het ook dat jullie je borst weer nat kunnen maken vandaag. Storing, storing, storing. Nouja, je kunt niet meer dan je best doen. Toch!

@TRL: Ik heb je net even het een en ander doorgestuurd, alleen weet ik natuurlijk niet of ze nog plaats hebben. Ik heb alleen naar het goedkoopste tarief gekeken, maar omdat ik dacht dat jullie liever 3 volle dagen wilden, had ik er verder niet meer naar gekeken, maar als dat niet aan de orde is… doe je voordeel ermee. :wink:

@Viva: Och meid, wat een mooi winters plaatje van opa en knuffelbeertje. Nu is het helemaal hollands glorie. Hihihi. Lief hoor! :wub:

@Raak: Al wakker na al de visite van gister als ik het goed onthouden heb?

Nou, verder even niets te melden vanaf hier. Misschien straks even naar de koopzondag, maar moet daar nog even over nadenken. Koud… brrrr…

Haha Ank: Dan heb ik er 3 ondertussen :wink: Haha…ohhh lijkt me zooooo tof(NOT) met die artiesten ;)!!!

Iedereen van de sneeuw aan het genieten?
@beps druk aan het werk. En S vindt haar lief haha
@roanna ook een mail gehad van S
@viva lekker aan de wandel geweest.
Ik verkouden maar wie niet met dit weer he. Dus mag niet klagen.
Fijne dag verder

hoi hoi
ik ben ook weer wakker hoor, ppfff toch ff bijslapen. net de konijnenboel opgeruimd, maar was helemaal vastgevroren hahaha, dus ging niet zo makkelijk. mn twitter ontploft lekker met allerlei schaatstweets hahaha nederland wordt een beetje gek!

@trl ja gewoon bij wizzair kijken

Roanna en Bloem bedankt,ga vanavond kijken en boeken.

Ik niet naar me cluppie geweest,vertrouwde de ns niet en achteraf maar goed ook,ze hebben verloren en had ik dus mooi voor Piet S in de kou gezeten. Nu een lekker dagje met C gehad,eerst vanmorgen hier bij het gemeentehuis gesleed en vanmiddag bij vriendje en de andere kids gesleed. C was zo moe dat ik hem moest voeren met eten en nu al in dromenland ligt.

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber

Toch wat gevonden,zijn nu wel korter daar,maar ook een stuk goedkoper weer,gaat erom dat we er even uit zijn :wink:

daarom! en wizzair is een goede maatschappij hoor, tenminste neem aan dat je daarmee gaat. hun bus service van en naar de airport is ook erg goed, dus daarmee bespaar je ook een paar euro’s

Bloem,idd bij wizzair,heb de busservice er niet bij genomen,aangezien we nog niet weten of we een hotel in het centrum nemen :wink:

Ik ben dood… maar ben weer thuis…

Zo ff chillen en dan slapen…meld me morgen…

mogguh ladies

@ beps :kus:

ikke vandaag op de fiets, vanmiddag maar eens eventjes kijken of de auto het nog wil doen voor morgen…

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber

Zo uitgeslapen, lekker thuis, Rubsje uitgevroren(al een paar dagen)
Hier alles goed, maar DOODMOE!! nog 1 avond en dan morgen een dagje vrij. Kroelen met puppy’s en bij kletsen met de vrienden. Echt ff chillen morgen(en de auto op een lang stuk uitproberen)

Even heel ego maar mn hoofd wil niet mee

Goedemorgen.

@TRL: Nou mooi zo, dat alles voor zover toch weer is goed gekomen en jullie toch kunnen gaan. Enneh… geen dank hoor.

@Beps: Hopenlijk een beetje bijgekomen van al die drukte op je werk.
Enneh… nee, die muziekreisjes zijn zoiezo ook niet aan ons besteed. Als er leuke avonden in een hotel worden georganiseerd, willen we soms best een keer aanschuiven, zoals soms in ADR het geval was. We gaan het zien!!! Eerst deze kou nog door zien te komen. lol2

@Bloem: Ik hoop het dan maar voor je. Zag net alweer de AN*B auto hier in de straat. Niets zo vervelend dan een lege of nog erger, kapotte accu.

@Jac: Ik ben gelukkig (nog) niet verkouden. Hihi.

Verder heel rustig hier. Vele denk ik in een winterdutje/dipje… lol2

Fijne dag verder all en wie weet tot waar weer. :dag:

Mogge all
Roanna : idd zaterdag visite tot 04.30 dus gisteren wat langer geslapen en toen wilden de 4 kleinkids uiteraard het ijs op en schaatsen, met opa en ik lekker met kopje koffie en daarna soep bij dochter. 's avonds moe en op de bank in slaap gevallen :)) nu eerst nieuws en elfstedenjournaal gekeken want we willen er zooo graag heen maarre ik ben vanaf vrijdag naar de beurs in Frankfurt dus hoop echt dat ze beslissen om hem volgende week dinsdag te rijden. Zullen toch wel rekening houden met mij he?? lol2lol2
Tuurlijk is het leuk dat S ook aan jou gedacht heeft met de mails
Beps : jij echt heeeel veel moeten werken, nu deze week weer wat rustiger hoop ik
Bloem : jij ook gezellige zaterdagavond gehad, enne tja alcohol, je moet wat he om warm te blijven bij deze temperaturen hihi
Trl : gelukkig nog weer kunnen boeken en zelfs voordeliger, goed zo
Ook met C heerlijk kunnen genieten gisteren, vast meer als bij de voetbal idd
Iedereen een fijne, mooie schaatsdag !!!

Hello girls…hier op het werk, zooooooooooooooooo drukkkkk!!!

Nu ff tijd om te reageren…

Iedereen in de ban van de elfstedentocht ben benieuwd of hij er komt.
Vanmorgen weer zo koud…maar ja misschien wennen we er nog aan.
Tlr. toch lekker geboekt. En houd nog pingels over ook.
Beps jij moe maar voldaan, hubs uitgevroren…mijn hubs ook dus die is thuis.
Roanna zag er lekker uit hoor jou hutselpot.
Raak een latertje gehad, maar toch weer vroeg wakker.
Mexx nog ff en dan moet askim weer terug. Gaat snel he de tijd.
Mk bij jou de kids al op schaatsen???
Ik weer terug aan de arbeid…meld me weer.

zo maandag is weer voorbij! Gelukkig hahaha en wat koud 's morgens om 06:30 brrrrr
Maar goed ik las dat iemand weer in turgutreis was en kreeg even de kriebels, maar de troost is daar is het bewolkt en winderig dus… hahahahaha
@beps: morgen lekker relaxen!!! Heerlijk! :smiley:
@bloem: en doet de auto het nog?
@linda: hoe is het met jouw?
@mk: ook voor jouw hoe is het met je?
@viva: voor jouw zit de maandag er ook weer op!

Viva: veels te snel… Over 2 weken is hij al weg :frowning:

dat is echt snel gegaan… hoe gaat het nu met zijn nederlands?? vooruitgang

@ jac, ja vooral 's ochtends vroeg is het heeeuuulll koud

autootje start wel, heb net geprobeerd maar het lampje van de handrem blijft branden. 3 weken terug voor naar de garage geweest, mistte wat vloeistof. bijgevuld, maar de vraag was natuurlijk, waarom was de vloeistof op… donderdag terug naar de garage om te zien wat ze kunnen doen… ik wil het niet weten… :paranoid: