Mexx:goed meis!! Gefeliciteerd!!
Hier gisteravond onder de carpoort ook al -15!! Echt TE koud!!
Foto ra serafs raak afgezegd. En das ook logisch.
Straks extra werken dus
Gekkenhuis!!
Mexx:goed meis!! Gefeliciteerd!!
Hier gisteravond onder de carpoort ook al -15!! Echt TE koud!!
Foto ra serafs raak afgezegd. En das ook logisch.
Straks extra werken dus
Gekkenhuis!!
Trl: 24 t/m 26 februari Budapest ![]()
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
Trl; had je ticketgarantie afgesloten?
Beps; bij jullie schijnt het -22 geweest te zijn vannacht!
Wij zo naar de ZM! Ciao
Yup!! TE koud!!!
Als ik naar buiten kijk ziet het er wel lekker uit,maar ben nog niet buiten geweest,moet zo wel nog boodschappen doen…
Net naar exp*dia gebeld,maar krijg alleen maar een bandje en geen optie om iemand te spreken,dus er maar een mail uitgedaan en nu maar afwachten…
Beps : ja dat is wel logisch dan he.
hier vanmorgen vroeg toen ik foto’s ging maken ook - 22, nu met het zonnetje erbij wordt het warm !!! haha - 20 al ![]()
Zo koud hier nog
Goedemorgen ladies.
@Mexx: Van harte gefeliciteerd nog hoor met het behaalde resultaat en ook ik had er alle vertrouwen in dat je het wel zou halen. ![]()
@TRL: Tsss… nouja… heb je ze nodig zetten ze een bandje op. Zullen het wel druk hebben dan. Maargoed, hopenlijk wordt het goed opgelost.
@MK: Fijn je weer even hier te zien. Hopenlijk ben je weer helemaal in orde. Geniet ook van de sneeuw en ijs.
Verder koud bij iedereen? lol2 lol2
@Beps: Kampioen. :cheer: Hebbie trouwens ook zo’n leuke mail van S. gehad venmorgen? Wel verleidelijk he!!!
Hier ook een stralende zon:zon02: en ga straks een poging wagen om wat foto’s te maken.
Latersssssssss.
Roanna,kreeg wel allemaal opties,maar geen persoonlijk contact,geen idee of dit standaard is bij hun.
Hier ook zonneschijn,maar nog wel erg koud,voor C te koud om stil op de slee te ziiten.
@Roanna: Ja hebben we gekregen en NEE ik vind het niet verleidelijk! Voor die prijs ga ik nu 12 dgn!!! Dus ehhh in april koud en regen: Nee ik hoef niet(dit is het jaar van meer centjes door vaste baan maar even pas op de plaats omdat de pot extra leeg is geraakt door auto haha)
Net contact gehad met expedia en heb de reis kosteloos geannuleerd,ze hadden nog wel een optie met een andere vlucht,maar ik moest dan eerst €775 euro voorschieten wat ik dan later terug zou krijgen.Vanavond maar even overleggen of we wat anders gaan doen.
:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn:GERMANY:
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
Trl : gelukkig dat je wel hebt kunnen annuleren, nu weer wat anders zoeken
Is op zich ook wel weer leuk toch, Praag een optie ?
Beps : jaja een auto neemt altijd een flinke hap uit je budget weg he
Roanna : mooie aanbieding gekregen van S enne ja, het is hier ook koud hihi
@TRL: Oh, gelukkig zonder kosten te hoeven maken kunnen annuleren. Tja, zij kunnen hier natuurlijk ook niets aan doen, maar even €775 voorschieten had ik ook niet gedaan. Met of zonder CC. Nu weer op zoek naar wat anders en je weet het…![]()
@Beps: Jazeker kost een auto ook weer een hoop geld en je kunt je ook afvragen waar liggen me prioriteiten momenteel. Deze auto hadden jullie ook gewoon nodig en op vakantie gaan jullie toch al. :cheer:
@Raak: Nou, het weer maakt mij dan nog niet eens zoveel uit, maar had graag nog weleens willen gaan voor de mensen( die ik ken ) uit het hotel enzo. Kokkie wil en zou zoiezo niet mee willen gaan, want hij denkt, dat hij weer bij de boer gaat werken tegen die tijd. Maargoed, ik vond het toch leuk dat S. aan ons gedacht heeft.
mogguh ladies
ff bijgeslapen, t was toch veels te koud
@ trl jammer maar kun je niet gewoon een vlucht + hotel boeken? neem je een taxi of de bus en je bent helemaal onder de pannen.
Bloem,dat was in eerste instantie ook de bedoeling,met expedia moeten we ook zelf zien hoe we bij het hotel komen,maar de losse vluchten kwamen dan allemaal al duurder uit en expedia had dus een mooie prijs,maar we zien het wel misschien zijn de losse vluchten inmiddels wat lager geworden.
Ik pok nog ff hier msn wat was het koud zeg. Maar met de zon erbij vanmiddag een oostenrijk gevoel. Lekker gewandeld.
ha die H.
@ trl heb je bij wizzair gekeken? 19.95 heen op vrijdag (ok best laat) en zondag terug (ook laat) totaal dus 40 euro aan vluchten, 1 koffer mee voor iedereen en 1x creditcard kosten ben je hooguit 50 euro pp kwijt.
hiero een zeer leuke avond gehad, met errug veel alcohol. met franse collega bij duitse collega wezen eten. lekker duits biertje, en voorgerechtjes en geweldig hoofdgerecht en daarna soort van gluhwein op… sta helemaal op mn kop. hopelijk morgen geen hoofdpijn al voel ik em al wel hangen,… heuhjjjj
Zo meiden ik ook weer in het land der aanwezigen!! Gister gekkenhuis, en ik denk vanavond nog veel erger!
Heb gister gewoon bijna 10 uur zitten werken, geen pauze, druk druk druk…
Klanten die nu een monteur willen en ga zo maar door…
@TRL: Wat een toestanden zeg… hopen dat jullie iets vinden waardoor je toch lekker een weekend/paar dagen eruit kunnen!!
@Roanna: Ach S moet mij wel heel aardig vinden, ik kreeg 2 mailtjes lol2lol2lol2(J&H boeken altijd met mijn emailadres haha)
Ja toch leuk, ik denk alleen dat ik het om die tijd echt niet leuk vind. Wij waren een maand later en toen was het nog echt koud!
@Viva: schattig zo niet, opa en zn kroellie…
Nou meiden vanavond weer, giga druk dus geen internet time…
@Bloemmie: Valt je hoofdpijn mee??
:GERMANY:Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn:GERMANY:
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar