Turkisch Tea Time 2012

Wat dat betreft is het nog een mietje ook… Zijn fout toegeven haha :slight_smile:

Ladies. Vanochtend helemaal vergeten me te melden. Zo lang en diep geslapen. Was voor 9-en al vertrokken. Auto deed t alleen niet meteen. Heb groot rondje gereden om O. Heen en daarna pas naar mn werk. Heb voor de vakantie natuurlijk maar korte stukjes gereden. 3 minuten is lang. Wel de blazers aan dus denk dat de accu al ver leeg was en dan een week buiten in de vrieskou. Maar goes, nu dus met sneeuw naar t werk. Getver. Hier ligt een klein laagje. Anyways. Back to work. Doe allemaal voorzichtig

Nu begint het hier echt door te sneeuwen

http://img.tapatalk.com/5354c5c4-d172-7237.jpg

2 uur later zelfde plek. Langzaam stopt t nu en ligt er 25-30 cm sneeuw pffff

Hier is het gelukkig weer (bijna) gestopt. Net naar huis geweest voor de lunch, maar het viel me erg tegen op de weg. Ik vond het erg slecht.

Rubbie is onderweg naar huis, hier in de buurt bij het vliegveld in de polder!!! Staat hij al bijna 45 min STIL!!! Arme hij… Lopend was hij er al bijna geweest lol2

Ik hoorde net dat er bij Lelystad een kettingbotsing is geweest, er liggen 15 auto’s op elkaar.

Overal chaos om een beetje sneeeuw. Code oranje. lol2 Maargoed, je zult er maar in staan. Moet toegeven… leuke plaatjes hier en daar!

@TRL: Ik hoor net op het nieuws dat Malev failliet is. Zouden jullie daar ook niet mee vliegen eind van de maand?

Roanna: ze zijn officieel nog niet failliet, maar vliegen inderdaad momenteel niet… En de verwachting is dat ze er wel mee stoppen inderdaad!

@Mexx: Oke, dat klopt. Zo hoor ik nu net ook, maar dan zal het niet zolang meer duren. Jammer weer hoor.

Heel zonde!! Wij boekten het wel altijd vrij veel! Ze waren behoorlijk goedkoop!

@Mexx: Ik had het gezien, toen ik TRL aan het helpen was met zoeken onlangs. Voor een heel leuk bedrag ( nog geen €150 ) een weekendje Budapest met hotel. Zeker zonde…

Niet iemand die ik ken tot nu toe in die kettingbotsing. Rubbie kwam van Harderwijk, dus binnendoor!!

Ik nu zo richting werk. Maar iets eerder weg zodat ik rustig aan kan doen

Hier inmiddels een dik pak gevallen. Langzaamaan begint t minder te worden. Wel mooie plaatsjes maar je
Moet de weg niet op willen denk ik

Yes het eerste onderdeel heb k gehaald met een 8!! Erg fijn!! Nu boekhouden nog! :slight_smile:

@mexx
Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd Mexx!! Goed gedaan

@mexx: gefelciteerd, goed van je!

Roanna,dat had ik nog niet gehoord,we zouden idd met malev vliegen Hmmm balen dan,morgen maar eens bellen naar Exp*dia dan.

Mogge :dag:
Mexx : van harte meid, maar wij hadden er alle vertrouwen in hoor
Trl : dat is geen leuk nieuws, hoop dat het opgelost wordt voor je
Hier in de tuin gisteravond -17 gemeten, moet niet gekker worden he lol2lol2lol2