Turkisch Tea Time 2012

Hier ligt ook een klein poederlaagje!! Voor N-Holland zeggen ze dat er 3cm per uur kan gaan vallen… En bedankt! :finger: Als dat zo is dan kan ik mezelf vanavond weer gaan uitgraven!

MK en Roanna : had jullie posten gemist tijdens het typen :slight_smile:
MK : bij jullie dan de sneeuw al eerder dan verwacht, zullen de kids wel leuk vinden toch, alleen extra opletten met wakken in het ijs he
Roanna : bij jullie nog niets te zien, nou ik kijk nu dus naar buiten en er komt een hele donkere lucht aan :frowning:

hahaha zitten allemaal tegelijk te posten
Mexx : ja ja ik moet de sneeuwschuivers nog kwijt weet je wel, succes !!!
Roanna : dankjewel maar zoals je gelezen hebt, zon is hier helaas al weg

Raak: oh dus jij hebt dit weer voorspeld? :wink:

Het sneeuwt hier nog steeds, niet echt hard maar het gaat wel door. De kinderen zijn vandaag vrij, dat komt dus heel goed uit. Hier schaatst men nog niet, volgens mij alleen op de ijsbaan. Het is nog een en al wak.

Hier begint de laag al steeds meer te worden!

Hier (nog) geen sneeuw en ook de lucht is ook nog niet donker,maar als ik buienradar moet geloven gaat het over 15 minuten hier ook sneeuwen :slight_smile: dus Roanna,maak je borst maar nat :slight_smile:

Zo is het nu bij ons:

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/402015_10150569355059512_766799511_8886803_1623789015_n.jpg

Hier nog geen sneeuw maar 2 uur geleden meldde een kennis in purmerend al dat het daar sneeuwde.

Hier ook niet,buienradar klopt dus niet

Nou hier dus wel sneeuw!!! JOEPPIE!!

Kom zo terug ff de tuin in met de honden

Hier begint het nu zachtjes te sneeuwen :slight_smile:

Na het werk eerst naar de kapper en dan naar vriendje van C lekker sleeen :slight_smile:

De meiden zijn helemaal gek met dit weer!!!
Nu ff genieten van een bakkie(eiwit)warme choco!!

Sneeuw!!!

Zijn jullie mannen ook zo eigenwijs??

M. gaat naar de moskee nu, prima daar niet van… Maar ik zeg hem ga nou lopen want fietsen door die sneeuw gaat je niet lukken… Nee hoor… meneer gaan op de fiets, want ik kan goed fietsen!! Het feit dat hij nog nooit in de sneeuw gefietst heeft vergeet hij maar even…

Ik lach me dood als hij op zijn platte bekkie gaat!! (Zonder botbreuken graag :wink: )

Jammer alleen dat er dan NET geen camera in de buurt is…
(welkom in de wereld van vrouwen met mannen haha)

Ja dat wel inderdaad… Kan mijn moeder wel ff op pad achter hem aan sturen! :wink:

Krijg net een whappje… Hij heeft na 2 minuten zijn fiets thuis gebracht… Het ging inderdaad niet… :cheer: 1-0 voor mij! :slight_smile:

Mexx : hoe bedoel je : eigenwijs lol2lol2lol2lol2
Hier nu ook alles wit!

Haha… maar hij is dan nog niet zo erg dat hij niet toegeeft dat hij ‘vaudt’ was haha… Rubbie zou NOOIT whappen dat hij lopend is nu…