Turkisch Tea Time 2012

@MK: Ik had je niet zo gauw gezien daarnet. :dag:

Kijk, en zo komt dit deel wel vol. lol2

Zo eerste werkdg zit er weer op, van 9-18.30, veel zieken op het werk, dus morgen extra werken van 9-13, volgende week maandag en dinsdag ook de hele dag ipv een halve dag

Zo nu even bijlezen

Bloem,kinkt niet goed nog gehoord wat er aan de hand was?

Roanna,oww balen zeg als alles in 1 keer komt.

Linda,werk ze,jij weer beter nu andere zieken.

Mexx,volop genieten van deze week dan,als het nog zo lang gaat duren.

@roanna
Allemaal nota’s tegelijk, gat is nooit leuk, balen hoor.

@Linda
Extra werken i.v.m zieke collega’s, hoeveel werk je normaal per week?

@mk: op papier 32 uur, volgende week staat er alweer 36 uur, mag de uren die extra werk flexibel opnemen, wil donderdag voorstellen of ik dit mag opsturen tot een vrije week in de mei vakantie of dat alleen in stukjes mag

Zo allen, kom ik uit mn werk, heeft mn huspup zomaar aan Valentijn gedacht en een bosje rozen gekocht… ongelofelijk, hij gaat het nog eens leren…

Krijg ik ook nog een foontje van ‘onze reisgenoten’ … hihi was foutje haha…Maar wel leuk als ze belt of om haar even te spreken ;)!!!

Nu op naar bedje

Ook ik had een verrassing toen ik uit mijn werk kwam. We hadden afgesproken niets aan Valentijn, aangezien we volgende week vrijdag 3 jaar samen zijn en dan altijd iets samen gaan doen en wat voor elkaar kopen. Kom ik thuis van het werk, staat er op de tafel een mooie bos bloemen voor me van R!

Hier ook super lief, 2 kaarsjes in de gang, een a4tje met hele lieve tekst en een bos rozen. Zooo lief! De eerste tranen waren er dus al vandaag! :frowning:

Nu lekker ons bedje in! Tot morgen!

leuk hoor linda en beps… erg attent

auto was vorige week de remmen achter, ga nu ff nix meer mee doen. hier ook de max van de zorg er alweer doorheen. ook nog eigen bijdrage omhoog, hij is fijn… zucht…
fijn dat soort dingen

@ roanna, ja 1 personenauto en 4 vrachtwagens opelkaar… weet precies waar het gebeurd is, vreselijk punt met invoegen.

nam wel aan dat jullie t op de radio ofzo gehoord hadden.

@bloem: nee had nog niets op de radio gehoord, omdat ik aan het werk was vandaag, maar heb t vanavond gelezen

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

goedemorgen all op deze natte winderige morgen, bahhhh
Roanna : is nooit leuk he als van alles tegelijk kapot gaat en dan ook nog eens rekeningen die tegenvallen
Beps : jij verwent met een mooie bos rozen, nou nou :slight_smile:
MK : hier ook alle ijs echt helemaal verdwenen, heb zelfs de olijfboom ook alweer “uitgepakt”, wil die rommel niet meer terug ook
Linda : jij extra uren werken en ook mooie bos bloemen gekregen
Mexx : jij verwend en de eerste traantjes van deze week zijn al gevloeid :frowning:
Bloem : had ook nix van de aanrijding gehoord, hoop dat je auto het nog even volhoudt
Trl : was je etentje lekker en leuk gisteravond ?

:hungary:Trl: 24 t/m 26 februari Budapest :hungary:

Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber

Raak,was geen etentje hoor,gewoon eten bij vriendin,haar man ging op C passen toen wij gingen sporten :wink:

mogguh

:dag:

billie is net overleden :crybaby:

Goedemorgen,

Ach bloemmie meis… Billy is de hond toch??? Sorry dat ik dat niet precies weet.
Iedereen een fijne dag. Ik zo straks naar paps na het werk, is gevallen en heeft blaasontsteking…dus ze hadden hem gevonden in zijn eigen urine…pfffff.

Ahhh Bloemmie…arme pap en mam, arme jij maar vooral arme Taffy. Sterkte voor jullie.
Rip Billy. Doe alle anderen de groetjes die ik daar ken :crybaby:

Roanna jij kan je lol op dus met al die dingen die het tegelijk begeven hij is fijn…ja dat geeft een flinke hap uit je budget.
Misschien een zorgverzekering nemen die de eigen bijdrage er per maand al bijrekent.

Nou zal ik hem dan maar sluiten…op naar het nieuwe deel.