halloooo wij ook weer thuis, was een heerlijk weekendje aan zee, gelukkig niet teveel file gehad op de terugreis
Bloem : goeie terugreis en is nu idd wel een heeeel lange dag maar zo te lezen was het zeer de moeite waard
Beps : nieuwe auto weer voor de deur en : hij bevalt nog steeds, veel veilige km !!
Roanna : heerlijk meis dat jullie vanaaf zo weer aan kunnen schuiven en zaterdag ook al een heerlijk etentje gehad, fijn he zo lekker genieten.
Je hebt zelfs nog tijd om af en toe tegen jezelf aan te kletsen hier ![]()
Viva : heb nog ff gezwaaid toen ik langsgereden ben, heb je het gezien ??? Of was zo zoo druk aan het werk ![]()
Wendy : echo gemaakt, nu al over de helft, alles er op en eraan en geslacht bekend. Fijn voor jullie, geniet van deze zeer bijzondere tijd samen
Mexx : hoe is tie bij jullie meissie? nog steeds lekker aan het genieten hoop ik, en tussendoor ook nog wat aan het studeren zeker
Trl : is het logeren van C helemaal goed gegaan of was hij toch weer blij dat ie terug thuis was ?
Raak; ja prima hier!!! Morgen beginnen de nieuwe modules dus ben heel even huiswerkloos! Heerlijk!! ![]()
Raak,het logeren is goed gegaan,maar C is altijd blij mij weer te zien,dus zal wat zijn als ik straks weekendje weg ben. Jij lekker uitgerust terug uit Noordwijk?
Roanna,lekker gegeten bij de familie?
Beps,nieuwe bolide voor de deur…![]()
Goedenavond.
@Mexx: Ja, dat is dan ook toevallig he. Enneh…Bouwmeester, dat is een naam die hier wel tig x voorkomt. Ik heb even bij jou op hun profiel gekeken, maar herkende ze niet ergens van zeg maar. Toch leuk dat M. dan ook kennissen hier heeft wonen.
@Raak: Ook weer terug van een heerlijk weekendje weg en tevens iets te vieren had. :cheer: Oh meid, ik heb zoveul tijd… ik hou gewoon over.
Enneh… klein detail… ik was gisteravond (niet zaterdag) met hen wezen eten en nu net bij hen thuis, omdat vandaag hun trouwdag was, maar veel horeca dan gesloten is, zodoende gister uit eten en vanaaf ben hen thuis.
@Jac: Daarom. Dus switsch ik maar tussen hier en daar, mis ik ook niks. ![]()
@TRL: Ja, het was weer lekker. Echt Indisch gegeten weer.
@Beps: Nou, wat zullen jullie weer trots zijn met je nieuwe car. Heel veel plezier en veilige km ermee. Leuk je foto’s van die bengels bij je thuis. Heerlijk om te zien.
@Bloem: Jij zult ondertussen wel onderweg naar huis zijn. Pfff… wat een reis weer he, maarja… het was niet voor niets geweest. Je hebt er hele mooie ervaringen opgedaan en veel leuke dingen gedaan. Kan ook niet iedereen zeggen. Wel thuis!
@Wendy: Ik had ook al het een en ander op FB meegekregen. Leuk hoor en iedereen maar gissen nu he. Nee, wij niet hoor. We weten het toch al. Hihihi. Fijn dat alles tot nu toe zo voorspoedig verloopt.
@Viva: Ook nog even gespot hier, maar druk op het werk en nog last van die sneeuw ook. Bah, bah, bah… wat zullen we in het voorjaar weer genieten he!
Nou, hier ligt nog een beetje poeder op de weg, maar gelukkig geen pakken sneeuw hier gehad. Zal blij zijn als het weer lente is hoor! :zon02:
Zo, iedereen een fijne avond nog verder. :dag:
goedemorgen op deze koude winterdag
Roanna : oeps zat er een daagje naast hihi, wij hebben van de week ook onze trouwdag : 42 jaar pfffff :))))
Trl : ja ben ook benieuwd hoe C dan zal reageren
Mexx : heerlijk genoten van een huiswerkloos avondje
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!![]()
Trl: 24 t/m 26 februari Budapest
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
Goedemorgen meiden…wat een mooie updates allemaal voor het gemak sluit ik me daar maar bij aan. Vandaag knuffeldag. Dus weer genieten!!! Kijk uit wat het kan glad zijn dames.
OHHH koude handen van het uitlaten… gewoon pijn en gloeien!! Zijn het ook helemaal niet meer gewend!!!(en geen handschoenen aan hihi!)
@Wendy: Had het gemist… ohhh spannend… maar ik heb va het 1ste whapje al een voorgevoel…![]()
Sluit me aan bij de anderen, alle mooie updates, kan ik toch niet tegen op haha
Straks hout halen, Rubbie gaat meteen aan de benches in de auto beginnen. J&H waren op de koffie, auto en Milly kijken dus… J mag weer rijden, dus is weer helemaal in zn nopjes lol2. Ze hebben omgeboekt, gaan dus in juli/aug met zuslief mee… ben benieuwd
Goeiemorgen!!
Hier niet veel nieuws te melden! Vandaag weer werken en vandaag begint mijn nieuwe module op school… Dus vanaf nu op dinsdag dus naar school! ![]()
Iedereen een fijne dag! :kus:
Thuis. Ff filmpjes kijken en dan toch nog ff naar bed. Had zo’n goed boek dat ik geen tijd had om te slapen
Welkom thuis bloemmie.
Beps fijn om te horen dat j. Weer mag rijden en idd bere koud.
http://img.tapatalk.com/5354c5c4-bd83-1dc8.jpg
Onze lieve knuffel
Bloemmie: Welkom terug, en ohhh bedje… ja doen!!!
Viva; Ohhh ze lijkt echt op dr vader niet waar… wat een lekker bekkie
Goedenmorgen nog.
Had koffievistite, maar ben er weer.
@Bloem: Welkom terug en nu even uitrusten.
@Beps: Hele mooie berichten van je vader. Fijn dat de vakantie nu ook geregeld is voor ze.
@Viva: Wat een koppie he en kijk aan… al een hele rij tandjes. Hihihi. Veel knuffelplezier weer vandaag. :wub:
@Raak: Meid toch! Jij ook al zoooo lang en ook nog steeds met dezelfde. Knap van ons he!!!
@Mexx: Succes bij het nieuwe leerdeel. Zet 'm weer op!
Verder ook even niets te melden. Ik sluit me er ook bij aan. lol2lol2
Laters… vast wel weer ergens. :dag:
Jullie zijn het voorbeeld, net als mijn ouders: Gewoon als het ze gegeven is: 55 jr in december!!!
(*en dan denk ik dat we met onze 29 jr in dec al zo verroest zijn lol2lol2)
Viva : wat een poepie, fijne dag weer vandaag met het knuffeltje
Roanna : ja langgggg he hahaha, jij alweer koffievisite gehad, gezellig
Beps : jaja dat zijn nog eens lange huwelijken he, ben jij pas een “nieuwkomertje” tussen met je 29 jaar lol2
Hihihi ja een snoepie is het…en ik dan ook bijna 32 jaar getrouwd hihihi
nou ik ga er niet meer over ‘opscheppen’ dan…hihi lol2lol2
Hihii niet opscheppen tegenwoordig halen de meesten het niet eens hihihi