@ viev lekker bekkie, kan me voorstellen dat je de hele dag loopt te knuffelen
@ jac owh zo leuk puppycursus! versterkt/bouwt echt je band met zo’n doggie
hiero net uit bed. kon de verleiding niet weerstaan en slaap wel vaker lang. ben nog moe zat om strax weer terug te gaan. nu naar buiten voor iets te eten… blegh… geen zin in.
goedemorgen all
niet veel om op te reageren vanmorgen :))
Ik ben lekker internationaal bezig hahaha, gisteren naar Belgie geweest en vandaag naar Duitsland dus zal niet veel langskomen, fijne dag :dag:
Maar opgelost voor je naar je werk ging denk ik ;)!!! Luister naar ‘oude rotten’ in het vak lol2lol2lol2…
Nee zonder dollen, nooit weggaan met dingetjes die er zijn…
@Mex: Ach, komt vast wel weer goed, maar inderdaad… ga nooit weg zonder te groeten. ;)… Ik herken het wel hoor! Hihihi.
@TRL: En ging het spinnen alweerr beter en harder?
@Raak: Weer druk in het buitenland. Tja… zaken gaan ook gewoon door he meid. Gelukkig wel, zou ik zeggen.
@Bloem: Weer even in het ritme komen vandaag, dank ik.
@Beps: Oh, had je vrij. Werkse voor nu weer dan. :dag: Zal nu wel drukker zijn dan een paar weken geleden, zo met die kou.
Nou, ik ga snel showeren en dan even de boel strak trekken en dan de kou trotseren, want er moet wel eten op tafel komen.( ben wel reuze blij, dat er geen sneeuw ligt)
Ja had 2 vrije dagen… heerlijk rustig!!!
Gister een vriendin in de avond op de koffie gehad, die graag Millie wilde ontmoeten
De dag ervoor J&H die ook Millie en de auto wilde zien…
En ja dan is het zo weer over een ‘weekend’ hihi!!!
brrrrrrrrrrrrrrr wat is het koud vanmorgen -9 geweldig en ook nog moeten krabben, helemaal verkleumd op het werk aangekomen…brrrrrrrrrrrrrrrrrr.
vanaf zondag breek geloof ik de hel los als we de weermannen mogen geloven.
mexx een dingetje idd oplossen voor het slapen gaan…ik ben nog nooit kwaad gaan slapen echt niet…hihihihihi…ja Roanna wie en noodlot zal ontmoeten he zo gaat dat spreukje toch.
meiden have fun vandaag ik weer verder aan de arbeid…hubs zal wel vroeg thuis zijn, ik denk dat hij is uitgevroren straks…misschien vanmiddag nog naar paps geen zin in maar ja moet wel ff he.
Roanna,spinning ging lekker,was een vrij rustige les,maar nog wel heftig hoor ;),wel wat minder gezweet,maar of dat nu komt door de rustige les of dat ik eraan gewend raak we zullen het volgende week zien.
Viva,krabben??? Balen zeg,hier hoefde ik niet te krabben.
Hier ligt nog wel sneeuw en tis zeker koud. Denk dat alle sneeuw ook vast gevroren ligt op de auto. Geen idee was op de fiets vandaag. Wel koud hoor, bbr vonden mn longen niet zo fijn.
Wat voor weer wordt er dan vanaf zondag voorspeld? Heb wel zin om te sauna-en. Lijkt me zalig met dit weer. Dat uurtje in de hotsprings smaakte naar meer
Hier gelukkig nergens geen sneeuw meer dan hier en daar een randje wit. Wel koud… brrrr… Net terug van schapjes doen , maar muts op, sjaal om, handschoenen aan… extra legging onder de broek, dus was… te doen. Gelijk voor 2 dagen gehaald.
@Bloem:Hier in de straat ook geen autoruiten hoeven krabben, maar ik denk dat dat komt hoe de wind staat. Hie… fietsen…daar moet je zeker sterke longen voor hebben met dit weer.
@TRL: Oh, zie je. Gaat steeds beter en soepeler. Volhouden he!!!
@Viva: Wat komt er het weekend dan? Nog kouder? Toch geen sneeuw he…:mad: voor zover ik heb kunnen zien op de radar. Succes bij je vader.
@Wendy: Nou, morgen is het dan zover. Dan gaan jullie heerlijk naar Jamaica. Nee hoor, helemaal niet jaloers. Het is jullie van harte gegund. Geniet ervan, nu het nog kan. :cheer: >>> Goeie reis. :vak01:
Jaja… als je een kind hebt kan er niets meer(haha zo lees ik het weer…)
Nee hoor, geniet nu je de kans hebt te genieten!! Want … Je geniets straks ANDERS lol2lol2