@Raak: Heel fijn weekend daar. :dag: Laat je weer verwennen.
@Bloem: Ik heb al heel wat foto’s gezien, maar als er weer nieuwe bijstaan… ga ik zo ff kijken. Geniet nog even. :dag:
@Jac: :dag: Ook weer thuis naar een leuk maar vermoeiende dag. Ik neem dus aan, dat er nu in Winterberg sneeuw lag, want familie van ons wilden vorige week ook een weekendje en toen lag er nagenoeg niet veel, dus zijn ze niet gegaan.
@TRL: Lekker kunnen blijven liggen vanochtend. Ook wel eens lekker. :dag:
@Mexx: Ook aan het bijkomen denk ik van de spannende dagen en op naar het volgende project. :dag:
Nou, verder erg rustig hier en ik heb ook niks te melden.
Gisteren onze dochter en kleinkids hier geweest en hebben al onze computers en dergelijke weer up to date gemaakt. Hihihi.
Vanavond uit eten bij een Asia Restaurant met de familie uit de straat.
@roanna: alvast eet ze!!! Lekker hoor en heeft kokkie weer muziek op de Ip*d?
En er lag GENOEG sneeuw hahaha @beps: morgen auto ophalen? En hoe is het met Millie gegaan de nacht? @bloem: stuiter stuiter of is het rustiger geworden!!! Echt super voor je!! @TRL: kon uitslapen echter was vroeg wakker maar kon blijven liggen LEKKER!
Zo! Het zit er hier op. om 4 uur richting de airport dus no chillaxen op bed. Wat een geweldig weekend, wat een fantastische wedstrijd en een onvergetelijke trip!
Bloemmie on the way home: met een schat aan herinneringen in het hoofd en hart…
Ikke wakker, honden katten en al het gespuis doen het goed, zelfs al met een kat en hond op de bank gezeten. Kan zeggen dat ik wat volschoot daarmee
Vandaag een vrije dag. J&H komen straks/vanavond dan de auto en Millie bekijken…
Rubbie gewoon te werk zalig rust(en dan ben je om 5 uur wakker GRRRR)
Sjit sjit sjit! Me totaal vergist in de vlucht. Vlieg niet om 6.05 maar om 9.20!! En ik ben al op de airport. Aankomsttijd is nog wel hetzelfde. Snap er niets van. Baal verschrijkelijk! Had nog 3 uurtjes kunnen slapen maar ergen nog, de toch al mega lange wachtdag is nu nog eerder begonnen. Getver de getver. Anyways als iemand me wil whatappen ik heb wifi en nu nog een volle batterij!
Ik dacht, ik zal me hier ook maar even melden. De meesten van jullie had ik al wel gezien, danwel gesproken via FB. Ik heb zo’n idee dan velen van ons daar momenteel liever en vaker zitten dan hier, inclusief mijzelf.
Ik heb soms een beetje het idee, dat als ik hier wat neerzet, dat ik in mijn eigen en tegen me eigen loop te l*llen. lol2 Daarom schakel ik de laatste tijd al liever over op FB. Is wat levendiger.
Maar dan denk ik ook weer…hier kun je wel wat meer kwijt als het om ons eigen TTT-groepje gaat, want wat hebben anderen op FB daarmee? Dus ik blijf maar gewoon switchen tussen hier en daar en kijk wel waar en wat te melden of te lezen valt. Ik blijf jullie altijd trouw hoor, daar niet van. lol2
Zo, ik ben net gebeld of we vanavond weer wilden mee eten bij de familie uit de straat, en ik heb geen nee gezegd, dus schuif weer heerlijk aan zo dadelijk. :cheer:
@Bloem: En gewapt had ik je al. Hihihi. Goeie reis zo. :vak01:
Oh ja… en tussen het switchen door moet er hier en daar natuurlijk ook nog gewerkt worden om de boel een bietje strak te houden en boodschappen worden gedaan enz.enz. en zo is de dag dan zo weer om.
@Roanna: Ik herken dat wel hoor, dat je het gevoel hebt in je zelf te praten… niemand verstandiger dan jijzelf tenslotte lol2lol2… Maar het maakt me niet uit, als ik jullie maar spreek, dat is het voornaamste!!!
Spannend beps. Pppff wat een gedoe die US customs zeg. Reminder to self: prevent layovers in US. Moet je bagage meenemen tot bijna aan de gate, ellelange wachtrij ppfff maar goed. Zit bij de gate. Over 1 uurtje 3,5 uur vliegen en dan 1 uur en 15 minuutjes om over te stappen in Houston en dan nog eens 9.40 uur vliegen. Ppfff
@bloem: goede reis he!!! @roanna ik heb precies hetzelfde met FB… @beps: nieuwe auto ophalen!!! En met Millie naar de DA! @linda: hoe is het met je schoonvader? gaat herstel na operatie goed?
Verder is de maandag weer voorbij
Voor degene die het nog niet op fb hebben gelezen, vandaag 20 weken gehad, alles erop en eraan. Moet nog wel een keer terug, de kleine lag zo dat ze niet in het hartje kon kijken. Hebben het wel zien en horen kloppen hersentjes compleet. Geslacht is bekend.