Turkisch Tea Time 2012

@ beps owh millie in huis!! Leuk maar balen van de auto. Hopelijk komt het snel zonder te veel gezeur goed. Wanneer kun je je nieuwe auto krijgen?

Dat is nu dus afwachten, zou maandag zijn, maar eerst moet die bumper gemaakt denk ik. Rubbie gaat morgen bij de dealer praten, en dan zien we verder,…

Mmmhhh paniek nie peeuwen. De geldautomaat waar ik geld wilde halen halen wilde me nix geven en bleekdat ik nog maar 10dollar had, die ik uitgegeven heb aan een broodje doner. Dus geen eens meer geld voor een bus/tram kaartje. Hopelijk kan ik morgen wel een bank vinden die me geld wil geven want dit is totaal geen prettig gevoel

:jamaica:Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!:jamaica:
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber

Bloem,dat is balen zeg,hoop het ook voor je.

Beps,hoe is de eerste nacht gegaan met de poes?

Roanna : leuk joh : theater show geboekt, uitjes zijn altijd leuk als het is wat JIJ graag wilt, waar het ook heen is
Beps : hoe is het met jullie nieuwe aanwinst gegaan vannacht ? Wel pech dat juist nu je de slang vergeet, hoop dat het met de dealer opgelost kan worden
Mexx : heel veel succes met je examen
Trl : jullie nu eindelijk kunnen boeken, lekker gevoel he
Bloem : hoop echt dat de atm je goed gezind is vandaag want dit is idd geen prettig gevoel helemaal geen cent op zak.

Tuurlijk met de dealer opgelost. Zij gaan de rep uitvoeren(haha krijgen ze er ook nog extra geld voor ;)!!!) en wij ruilen de auto gewoon maandag om…

Bloemmie Als er iets is, maak ik over he!!!

Goedemorgen.

@Beps: Jullie nog gefeliciteeerd met de gezinsuitbreiding. Prachtige foto’s op FB. Zoooo lief!!! :wub: Succes met je nieuwe auto en wat een pech had met je deze auto, maar ik lees… is al opgelost. Mooi zo!

@Bloem: Ook al zo’n pech. Nou, hopenlijk kan dat ook opgelost worden, want wat je zelf al zegt, geen fijn gevoel, niets meer op zak te hebben, terwijl je nog een paar dagen moet. Hopenlijk komt dat goed.

@Raak: Ja hoor. Soms zijn er hier weleens van die grote voorstellingen, omdat Orpheus daarvoor geschikt is, maar dan zijn de kaarten vaak zo schreeuwend duur, dat het eigenlijk niet voor de gewone man/vrouw weggelegd is, maar dat weten ze denk ik nu zelf ook, nu de bezoekersaantallen terug lopen. Ze moesten wel wat aan de prijs doen en nu is het redelijk betaalbaar en gaan we er dus van genieten. :cheer: Plus… het was nog een verjaardagcadeautje van de zoon, dus ik hoef nu niks te betalen. lol2

Nou, iedereen een fijne en :zon02: zaterdag. Hier schijnt ie hoor!

Tot laters ergens weer. :dag:

Oh ja… Mexx :cheer: :cheer:

Heel veel succes vandaag!!!

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/d/duimen/150-duimen.gif

Danku meiden!!! :slight_smile:

Niet verwacht, maar het ging wel lekker!!

Nu dus op naar de nieuwe onderdelen… vanaf dinsdag! :slight_smile:

Mogguh

Spannend mexx! En het een afgerond en de nieuwe voor de deur

@beps gelukkig opgelost en millie in huis! Leuke fotos

Zo ik ben er klaar voor. Met de gratis trein naar het bankengebied en hopelijk met geld op zak nde bus nemen naar de ijsbaan

Gelukt. Geld in tha pocket en bij de ijsbaan. Als je een fotograaf in bruine trui ziet grijnzen langs de ijsbaan: it’s me!!

Spannend meis…

@ bloem SUPER!!! eniet ervan.
@beps nieuwe auto gekocht.
Ik veel sneeuw gezien. Zal morgen foto’s op fb zetten. nu nog steeds moe. dus lig ik in mijn bed schaatsen te kijken

Roanna,Andre van Duin is ook erg leuk en eens wat anders he.

Bloem,fijn dat het toch nog gelukt is met het geld.Zat net bij vrienden schaatsen te kijken en ik maar letten op iemand in een rode jas,lees ik net dat je een bruine trui aan heb :slight_smile:

Ik mag morgen uitslapen,C slaapt bij zijn vriendje voor het eerst,dus het is weer stil hier in huis.

@trl ja tis lekker warmpjes langs de baan dus gewoon in trui

@jac lekker hoor er zo ff een dagje tussenuit. Wel vermoeiend maar je moet het er voor over hebben!

Ik heb echt een leuke dag gehad. Wereldrecord gereden en wel aardige fotos gemaakt. En veel leuke mensen ontmoet

Mogge all
Bloem : en ik ook maar tegen J zeggen : kijken naar een fel rode jas lol2lol2
hebben je dus niet gezien. Fijn dat het geld gelukt is en je een fijne dag gehad hebt
Trl : jij zal nu nog wel lekker liggen slapen, zo in je uppie
Fijne dag all, ben een weekendje in Noordwijk :vak01:

Ik weer op het werk. Gho het leven bestaat toch uit meer???

Morgen de auto halen en nu, oh jeee werken dus

@Bloemmie: Foto’s zijn GAAFFFF

:jamaica:Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!:jamaica:

Trl: 24 t/m 26 februari Budapest
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber

Raak,lekker weer in Noodwijk,gezellig. Nou was al om 7 uur wakker hoor,maar kon wel lekker blijven liggen.