Hier gisteren een hele fijne dag gehad in Amsterdam… Eerst döner gegeten, daarna naar de Arena, toen weer naar de stad, naar het S*xmuseum geweest, naar de wallen en toen gewoon lekker de stad in! S’avonds Sushi gegeten en daarna lekker naar huis… Waren rond 22uur thuis…
Ben alleen mega verkouden dus heel slecht geslapen en nu enorm brak! Maar goed… Vandaag en morgen werken… Zaterdag weer examen en dan s’middags ook werken!
@beps: o super!!! GEFELCITEERD met deze verstandige keuze hahaha @bloem: have fun!!! And ENJOY!!! @mexx: beterschap en succes alvast een zaterdag!
ik ga morgen een dagje naar winterberg. Moet om05:00 op mijn werk zijn en we komen rond 23:30 weer terug. Ach ja gezellig dagje uit noemen ze dat… pfffff hahaha
Beps : gefeliciteerd !!! veel veilige en gezellige km :cheer:
Roanna : jij bij zoon ook goede deal gemaakt, prima en heb je nu nog even de tijd om te beslissen.
Mexx : beterschap meis, niet fijn als je nog moet studeren voor zaterdag he
Jac : toch nog fijne dag morgen, misschien zie je nog wel sneeuw !
Hier ff eten en kijken of ik een wereldstekker kan krijgen want die van
Mij doet het niet en dus kan ik nix opladen. En ben mn medicijnen en dus ook de pil vergeten. Fijn. Ff tampons kopen dus
gelukkig, wereldstekker was bij de receptie voor erg goedkoop te vinden. supermarkt nog niet gezien maar komt wel.
maar goed! wat een dag! helaas was het erg bewolkt grijs en begon het behoorlijk hard te sneeuwen maar we zijn helemaal de bergen in gegaan en daar zijn we met 6 slees op pad gegaan. elke slee had ongeveer 6 honden en ze waren echt geweldig. ik werd bij een jong duits stel ingedeeld. het was hardwerken, rennen up hill en veel op de rem staan. maar het was echt geweldig om op zo’n manier door de manier te wooshen. en die hondjes hebben echt hard gewerkt maar vonden het echt geweldig.!
daarna nog ff lekker bij het kampvuur gezeten want toch wel erg koud geworden… vooral de handjes en de voetjes. bbrbrbr, maar goed, was het meer dan waard. daarna weer terug naar town en ging mn kaartjes ophalen voor de andere activiteiten. inmiddels wel te laat voor de gondola, dus dat doe ik morgen maar wel naar de hotsprings geweest. met -6 buiten in tha pool gelegen van 39 graden. was zalig… zo warm zo heerlijk zo zzzzzzzzzz
daarna dus snel terug naar de stad, om iets te eten te vinden. onderweg nog een gigantisch mooie halsketting gekocht. was afgrijselijk duur en stond alweer buiten, en ze legde hem terug in de vitrine en ik was de straat om en toen had ik al spijt… dus teruggegaan en hem gekocht… slik. zal wat worden als mn creditcard afschrift komt maar goed. morgen dus die gondola rit naar boven, hopelijk wat helderder weer, zodat ik beter uitzicht en mooiere plaatjes heb. ga dus maar niet meer die andere dingen doen. tis al duur genoeg zo en de tijd wordt wat lastig. bovendien ook wel leuk om lekker in calgary rond te struinen, bij aankomst met het vliegtuig was het wel echt impressive om dat towncenter te zien, die wolkenkrabbers waar je dan op gelijke hoogte langsvliegt. echt spectaculair!
anyways, hopelijk is alles goed met iedereen, foto’s op fb. nu naar bed toe. tis nog vroeg maar ben mega moe en relaxed van de hotsprings
Goedemorgen
Bloem : klinkt als een verschrikkelijk leuke dag, helaas wel een beetje te duur, maar ja, je moet jezelf ook weleens kunnen verwennen he en tenslotte kom je niet alle dagen in Canada.
Wel vervelend dat je al je medicijnen bent vergeten. Heb je geen international medicijnenpaspoort? Daar kan je nl overal ter wereld je medicijnen voor tijdens je verblijf halen en de rekening gaat gewoon naar je zorgverzekering.
Ga nu ff naar FB voor de foto;s en ben zeeeer benieuwd naar je foto’s vanuit de gondola’s, geniet maar heerlijk door
Bloem,jij jezelf een mooi kado gedaan in Canada moet een keer kunnen he.Je vermaakt je prima zo te lezen en als jij het schrijft zie ik het ook altijd zo voor me.Veel plezier nog de komende dagen.
Morge meiden zo ik kan weer op ww. Gisteren met geen mogelijkheid erop te komen ja op de homesite masr niet op ttt.
Bloem wat geweldig allemaal zo te lezen.
Ik nog steeds niet helemaal prut. Nou ja gaat wel weer over toch aan de rituelen.
Iedereen een fijne dag.
Bloem: ohhh wat klinkt dat ontzettend gaaf!!! En ik ben wel heel benieuwd naar je ketting!
Beps: have fun vandaag!! Lekker kroelen met Millie!! En gefeliciteerd met jullie nieuwe aankoop!!
Hier gaat alles nog steeds goed, morgenochtend weer examen en ik zie het zoooo niet zitten!!! Had gisteren opeens een blackout, maar dat is wel weer terug! Dus hoop maar dat het morgen er nog is!
Verder gaan we de laatste 3 weken al in… Bah de tijd gaat echt veels te snel… Het gaat inmiddels echt super goed, wel wat opstart probleempjes (aan elkaar wennen) maar nu willen we eigenlijk niet meer zonder elkaar…
Helaas zal dat wel nog moeten, ik verdien nog niet genoeg… Dus volgende winter nog een x 3 maanden en dan hopelijk de grote stap maken om hem hierheen te krijgen… Met of meer salaris hier, of een andere baan! :wereld:
Dus voor nu, ik ga weer werken en leren… dus spreek jullie later weer! :dag:
Ik zo ook even aan de rituelen, maar eerst ff de koffie opdrinken.
@Bloem: Prachtige foto’s op je FB. Vandaag ook nog leuke plannen, dus meid, geniet ervan en och… je CC overleeft het wel. Dat zie je dan wel weer, als je weer terug bent, maar nu eerst genieten daar.
@Beps: Goeie reis naar het zuien en veel succes! We gaan het vast vanavond weer even zien. En goed van die auto Dus toch!!! :cheer:
@Viva: Huh? Niet op de site kunnen komen. Nouja… je bent er nu toch even. :dag:
@Mexx: Tja… de tijd vliegt. Succes morgen en ook jij nog lekker even genieten van alles en vooral je askim.
@Raak: :dag: Zo’n paspoort hebben wij ook, voor het geval dat… en ooit in Spanje hadden we het nodig voor kokkie. Ook bepaalde medicijnen niet bij zich.
Nou meiden… hoera… :mad: volgende week kunnen we schaatsen…
Maargoed. ik ga snel in de benen om te kuisen… Latersss :dag:
Nou, i.p.v. een weekendje weg, gaan wij nu iets heel anders doen. Volgende maand komt Andre’s van Duin theater show hier in Orpheus en dat leek me ook leuk. Kijken of er nog kaarten waren… en ja op de donderdagavond de 9e nog kaarten te koop. We hebben de dochter ook meegevraagd en vind het fantastisch. Oke, je moet ervan houden, maar wij vinden dat leuk en eindelijk doet zich de kans voor dat het hier komt en dat er nog kaarten voor zijn, dus wij gaan een avondje op de theatertoer. ( wat eerlijk gezegd, bijna even duur is, als een weekendje weg.)
Zo, weten jullie nu hoe en wat. lol2
Zo dadelijk even weer mijn rondje de Maten met de buuffen en dan…wens ik nu iedereen… een heel fijn weekend. :dag:
Goed meiden: Millie thuis, auto stuk… ik heb bij het gastanken de slang vergeten eraf te halen. All risk verzekerd dus… geen punt ;)!!! Alleen even afwachten wat de dealer waar de Doblo gekocht is zegt. Morgen weer een dag…
Geen duidelijke foto’s maar zal zo ff via de pHone een plaatsen