@TRL: haha ja voor de dames wel, ik vind m ‘lelijk’ maar praktisch. Nee zonder dollen, het is geen flitsende bak. En we zullen een portie luxe moeten ontberen. Maar sommige dingen zijn gewoon niet om te flitsen. En verder is het een echt nette bak zeg maar. Kan ook niet anders 27 000 km is net ingereden ;)!
Ikke wakker, wachten op Rubbie en wat hij wil met de auto. Dan wachten of de dealer het eens is met onze prijs. Wil gewoon echt niet meer meenemen dan ik hen geboden heb. Anders is de deal over zeg maar, meer vissen dan vissers zeg maar lol2
Ik zo een bakkie bij een oud collega doen, Bloemmie op weg naar de plains and canada… en zo…
Bloem : al op Schiphol maar toch denk ik geen tijd meer gehad op te kijken of ze nog bovenaan staat. Nogmaals heel fijne vlucht en misschien zien we je morgenochtend online, anders GENIETEN !!!:cheer::cheer::cheer:
Beps : mijn zus heeft dezelfde auto, zijn er heel blij mee, wat je zegt : geen flitscar maar wel zeer practisch en daar moet je nu gewoon voor gaan
Roanna : nee zijn niet naar de begrafenis geweest, was donderdagmiddag al maar dan in een plaats nog een stuk achter Ankara
Mexx : geniet van je daagje Amsterdam
Linda : gelukkig zijn de berichten gunstig, hopen dat het gesprek van de week ook goed mee gaat vallen
Trl : ach jeetje C z’n eerste bloedneus, denk dat er helaas nog wel een paar zullen volgen. Iig werd ie toch gewoon vroeg wakker
@Beps: Nou, ik vind het voor jullie gebruik een gaaf wagentje. Wij hielden vroeger bij het kopen van een auto, ook altijd rekening dat mijn ouders er in meekonden, dus zodoende altijd 4 deurs en zelfs nu nog. En jij hebt 'm ook nog nodig voor het beestenspul, dus daar is die volgens mij prima geschikt voor.
Volgens mij heeft Jill (vanwege de rolstoel) ook zo’n auto waar ze ons mee ophaalde vorig jaar. Zij noemde het een echte turkenwagen, nog net geen gordijntjes erin. lol2 Maar ook zij zei, zo handig in gebruik en dat telt dan toch!
@Raak: Oh, dat wist ik niet dat het helemaal daar was. Maargoed, evengoed was dat erg!
Ach Bloemmie: Als je terugkomt staat Berlijn al weer bijna bovenaan… jij hebt ‘geen klagen’ in de winter ;)!!! Geniet daar meis!
@Roanna: ja zo ist ook. Zeker nu mn ouders meer hulp nodig krijgen… Maar goed, ze mogen vanmiddag weer naar de arts, en dan weten we hopelijk weer meer
Jemig he! Wat een lastige vragen allemaal!! Hoe ik geboekt heb, waar, hoe ik betaald heb, waarom ik ga, hoelang, waar ik verblijf, waarom ik zo kort ga, wie er meedoen aan de wedstrijd! Pppff was ik eventjes niet op voorbereid zeg. Hahaha zo maak je nog eens wat mee
Nice car Beps gelijk heb je.
Mexx nu duimen
Tlr op zoek naar een ticket
bloemmie in de plain.
Roanna op zoek naar ticket of niet??
en ik ben moe pfffffffffffffffff niet grappig meer, niet helemaal prut zeg maar lekker hoesten ect. maar ja we gaan gewoon door.
Viva : jeetje nu jij niet in orde, bah bah, bij mij is het gelukkig helemaal over maar heb nu ook tijdelijk een zeehond in huis :)))
Roanna : ja Viev vroeg het al, hoe staat het met je reisje, heb je al definitief plan ??? ben een beetje nieuwsgierig he, reisjes zijn altijd zoooo leuk:vak01:
Maar ik ben ook druk geweest hoor. Na de lunch de keukenbuffetkast helemaal uitgepakt, om eindelijk weer eens alles ( met de hand ) af te wassen. Het staat er maar in, servies van kokkie,s uitzet nog, misschien al wel zo’n 45 jaar oud, pfff… wordt NOOIT gebruikt, maar het wordt wel stoffig en zelfs wat vettig. Mooi even de tijd voor genomen. Kokkie had me geholpen met aangeven en terugzetten, dus nu alles weer spic en span in die kast.
Nee meiden, nog geen reisje geboekt. Ik weet natuurlijk wel zo ongeveer wat ik zou willen, maar dan wordt het toch in de lente, want met kou en regen vind ik die stedenreisjes niet veul an. Ach en anders gewoon een weekend in een mooi hotel hier in ons eigen land… (ook lekker weertje :mad: ) we gaan het zien. Ik laat het jullie zodra ik wat weet, meteen weten. lol2lol2
@Viva: He bah, nu jij weer aan de blaf. Je moet je keel ook goed nat houden. Beterschap meis!!
@Raak: Jij bent gelukkig alweer opgeknapt, maar nu thuis een zeehondje. Veel haring laten eten.
Ik heb ook nog even voor TRL zitten zoeken, maar die heeft waarschijnlijk al wat gevonden, maar dat horen we dan nog wel.
Mogge all :dag:
Bloem : goed aangekomen ??
Beps : oei dat is wel een zeeeeer lange dag dan
Roanna :op zoek voor Trl en even tot mooi wachten voor zichzelf
Trl : en, heb je al iets gevonden ??
Problemen hier op het netwerk van het werk,kan bijna niks doen.
Raak,ja wel wat gevonden nu wachten op 1 vriendin die haar gegeven even moet doorgeven aan mij,maar dat zal denk vanavond worden…Altijd dezelfde he waar je op moet wachten
Ja ik ben aangekomen hoor. Nu 26 uur op waarvan 25 uur aan t reizen. Ben toch wel een beetje moe. Slechte keize van hostel, ik lig naast de bar. Ik haat 16jarige dronken schreeuwerds nou ja, zo moe komt vast goed. Chicago was echt hell! No offence maar niemand sprak er engels!! Russisch: ja, pools:ook rn spaans diegene die engels spraken zo slecht te verstaan en nix te doen. Bbbrbbrr canadezen zijn dan een verademing. Veel aangenamer volk. Anyways bedje toe anders val ik morgen in slaap bij de hondjes
@Bloem: Poe hee zeg… dat was zeker een lange zit/reis, maar nu bij de aardige peoples aangekomen waar je wezen moet en vandaag uit met de sneeuwdoggies. Veel plezier. :dag:
@Raak: Och meid, gisteravond met de zoon aan het puzzelen geweest en dan kan hij niet en dan kan hij niet…omdat hij ook al veel weekenden met vrienden had gepland naar o.a. Parijs en Gent en dat allemaal om redenen. Ik zeg… weet je wat… geef me maar gewoon de centen… dan zoek ik zelf wel wat voor kokkie en mijzelf en mag jij het betalen. Goeie deal lijkt mij. Was ook goed en ach wie weet lopen we onverwachts toch nog tegen iets aan waar hij wel met mee kan, doen we dat alsnog.
@Beps: Dat was voor jou dan zeker ook een lange dag gister. Hoe is het afgelopen met je vader in het ZH? Nog nieuws? Kan en mag hij op reis of was niet ook de vraag? Hoe staat het nu met zijn gezondheid?
@TRL: Je hebt het mij achter de schermen even laten zien waar jullie heen willen en hoop toch echt dat je vriendin niet al te lang tijd nodig heeft, want die prijzen zijn zo onstabiel en je had al zo’n een leuk prijsje. Succes! Ook met het niets doen op je werk. lol2 Misschien weer de tijd om een nog goedkopere reis te zoeken!!