Bloemmie meis een hele goede reis en geniet van deze droom…
Beps gaaaaaaaf je haar ik hou er zo van maar heb er geen haar voor. Veel leuker dan dat lange haar.
@bloem: heel veel plezier de komende dagen, geniet ervan
@beps: wat leuk je haar
@roanna: wbt mijn schoonvader ze hebben de prostaat helemaal weggehaald. kanker was ingekapseld, alles is nu dus weg
soooowwwwheee!! hahahaha beps…!!
ik hoef niet meer te gaan, want je hebt mn trip al perfect samengevat!! hahahaha, owh nee wacht, ik ga toch maar!! ![]()
zo… ik ben gepakt. maak me een keer niet zo’n zorgen om handbagage… rugtas is denk ik lichter dan de handbagage maar goed… nu ff op de oude laptop, wordt er gek van, maar de andere al ingepakt… owh well…
nog ff een beetje tv kijken en dan straxxies naar bedje toe. ben nog wel ff in NL dus kan nog gewoon meekleppen! dus haal me nog maar ff niet uit het lijstje :biggrin: vind het veels te leuk staan
@bloem: hoelaat vlieg je morgen?
@ Bloem:
>>>HELE FIJNE REIS EN GENIET ERVAN!!!>>>
zo jaloers…
Bloem,een hele goede reis en geniet ervan
Beps,staat je goed zeg…
Mexx,geniet van je dagje vrij morgen.
Linda,goede berichten.
Roanna,begrafenis was een beetje rommelig vond ik lag aan de voorganger of hoe heet dat,zo’n man die het begeleidt,af en toe wel slikken,ik heb haar man als meester gehad in de 6de klas dus herkende sommige dingen wel die zijn dochter zei.Na afloop van het condoleren werd nog geproost met een glaasje jenever,zoals hij dat wilde.Er waren veel collega’s wat de familie erg waardeerde.
Voordat we naar de begrafenis gingen kregen we te horen dat de vrouw van een collega op een andere afdeling ook overleden is aan de verschrikkelijk ziekte
Raak,raak je misschien toch nog je ijskrabbers kwijt.
Ik net weer terug van de spinning wel weer heftig maar beter dan vorige week,heerlijk gevoel.
Mensen gaan allemaal zo vroeg momenteel je hoort niet anders…
Pfff zwaar hoor zo een middag. Maar gelukkig kon je lekker spinning doen, ff je kop leeg…
Wij de proefrit gehad… ja moeilijk zo uit te leggen. Auto is niet mooi maar praktisch. En als we hem kopen dan uit pure verstandige keuze.
Rubbie is er nog niet uit. Prijs komt goed, we afgesproken tot donderdag te wachten met beslissen
Beps,idd en dan loop je over zo’n begraafplaats en zie je al die kindergrafjes ook wel heftig.Collega zegt tegen me hier ligt een braziliaans jongetje,ik kijk en zie dat het het graf van me buurjongetje is,pfffff
Met spinning even de gedachten kunnen verzetten.
Wat voor auto is het dan?
C had vandaag zijn eerste bloedneus gehad,hij was op het kdv over een racebaan gevallen met zijn neus op een andere auto…
@ trl heftig hoor. De ninos hadden laatst ook verhaal dat vader van klasgenootje was overleden. Daarna hebben we nog veel gelachen (hoe wil jij? Zo goedkoop mogelijk… Etc) beetje jammer dat mn broer t er niet over wil hebben, geen idee wat hij wil. Van mn ouders weet ik hoe ze er momenteel over denken. Ik vind dat belangrijk. Anyway, kwam laatst met het zoeken naar de software code de rouwkaart van onze toos tegen. Nou ja rouwkaart. Haar lieve glimlach tereijl ze gezoend werd door een dolfijn.
Anyway
@linda hoe is het nu met je schoonvader? Ik vlieg om 11.00uur. 4,5 uur tussenstop op chicago en kom om 20.30 daar aan. Dan staat raak en trl vast alweer naast hun bed op donderdagochtend
@bloem: ben er vanmorgen nog even geweest, hij is aardig moe, heeft tijdelijk een cathether, maandag moet hij weer naar het ziekenhuis eerst foto maken als alles goed eruit ziet dan mag die catheter er uit en hebben dan gesprek met arts
@bloem
Heel veel plezier in Canada, met het schaatsen en natuurlijk met de honden. Geniet ervan!
@beps
Leuk je haar!!
@viva
Lekker geknuffeld vandaag.
@roanna
Lekker met cadeautjes, geld en een reisje.
@linda
Operatie gelukkig achter de rug, nu het verdere herstel nog.
@trl
Je moet er toch niet aan denken om zo aan je eind te komen.
Begrafenis vanmiddag en de gedachten weer even op nul met het spinnen.
@raak
Vloerdweilen, krabbers etc. We wachten af wat het weer doet.
@mexx
Is bkb ook weer op zaterdag? Wanneer krijg je de uitslag?
@TRL: hebben gekeken/gereden naar/in een Fiat Doblo. Iets jonger dan de onze(6 mnd) maar 60 000 minder km :)!!! Moeten er nog gas in laten zetten als we m kopen(maar das mee berekend)
Denk dat we hem/haar gaan kopen… ehhh ff foto zoeken…!
http://cav.cartel.nl/70HFZ3.jpg
http://cav.cartel.nl/thumbs/thumb100_70HFZ3_3.jpg
http://cav.cartel.nl/70HFZ3_2.jpg
Ja gewoon een stom ‘busje’ !! Maar ja voor de meiden is het heerlijk, en voor ons ook, nu met J&H en het ziekenhuis ed. Krijg ze echt niet mee meer.
Linda: Das altijd zo moeilijk het herstellen. Iig zat het ingekapseld, dus weten ze zeker dat het eruit is. En met deze soort kanker is gelukkig bekend dat ze er heel oud mee kunnen worden…
@beps
Is toch ook belangrijk dat de dames ook goed mee kunnen!
Beps; sushiiiiiiiiiii!! Handig karretje!!
@mexx: hoe ging het examen? wanneer krijg je de uitslag?
Weltrusten allemaal tot morgen
Goede morgen allemaal!!! Wie heeft er slaap nodig als je adrenaline hebt!!
Bloem, Goede vlucht, geniet ervan en laat je dromen uitkomen…!
Linda; ging voor mijn gevoel erg goed! Krijg rond 10 febr de uitslag!