Foto laat niet zien wat het echt is, dus…
Ga vandaag wel ff kijken of ik het ‘goed in beeld’ krijg…
Ik zo ff bij J&H. Ze kunnen omboeken, kosten vallen een beetje tegen, is natuurlijk hoogseizoen, en 4 dgn langer. Maar goed, dat moeten zij beslissen…
Ik ga een bakkie doen, dan straks eens kijken of we aan een andere auto gaan beginnen. Auto begint wat klein te worden met de dames.
Allemaal een btje EGO,… sorry gewoon tijd te kort, denk wel aan jullie want…
MORGEN… MORGEN gaat er iemand VLIEGEN(en een heel eind ;)!!!)
Mogge !
Bloem : laatste daagje werken dan inpakken en wegwezen>>>
Viva : jij weer een heerlijk knuffeldaagje, veel plezier, het :zon02: staat hier dus misschien kun je wel stukje gaan wandelen
Beps : geen foto meer te zien hihi. Spannend voor een nieuwe auto kijken
ja in het hoogseizoen gelden zekers andere prijzen voor J&H
@Beps: Nou, ik ben benieuwd hoe je haar nu zit. Net de foto gemist. Hopenlijk komen jullie er met z’n allen uit over de vakantie van J&H, maar dat zal vast wel. Zo… toe maar… ook weer een andere auto. Maarja… als het moet, moet het he!!!
@Viva: Weer haar heerlijke knuffeldag. :wub: Genieten weer meis.
@Raak: Hier ook zo’n heerlijk zonnetje. Je zou er bijna van in de tuin gaan zitten, ware het niet dat het zoooo koud is… En er komt nog meer kou aan, maarja… als het maar geen sneeuw is!
@Jac: Weer aan werk. Ik had het op de radio gehoord dien dag en las het op internet. Verschrikkelijk om zo aan je eind te komen. Ik heb ook altijd zo’n angst als het druk is voor de spoorbomen. Daarom blijven wij altijd een eind er van af staan als ze dicht zitten.
@TRL: Rustig bij jou?
@Linda: Oh, dat zijn dan betere berichten als hij alweer naar huis mag, maar het zal nog wel wachten op uitslagen worden he, neem ik aan?
@Bloem: Oei,oei, oei… bijna en dan is het zover. :cheer: Dan ga je naar de andere kant van de wereld. Alles al een bietje ingepakt wat mee moet?
Hiero nog nix gepakt. Was gisteren veels te moe. Wilde het sowieso vanaaf doen. Komt goed. Denk telkens: morgen rond deze tijd!!! Whhaaa geloof t nog maar amper, zo onwerkelijk!!!
Beps : nice, is bijna zelfde als mijn model makkelijk hoor
Trl : sterkte vanmiddag en lekker losgaan vanaaf
Bloem : bijnaaaaaaaaa
Roanna : hier was het :zon02: van korte duur, nu grauw, grijs en waterkoud.
Enne ik vind kou en zon wel lekker maar die troep wil ik ook niet, hoewel voor de handel is het wel lekker……ijskrabbers,sneeuwschuivers, vloertrekkers en dweilen hahaha
@Raak: Als ik zuslief goed begrijp is het omhoog droogföhnen en doorrollen, handen erdoor: KLAAR!!
Krijg iig van iedereen complimentjes, moeders stond te janken haha
Oh moeders… ze gaan in juli/aug. Als de Neuroloog morgen zegt dat de ontwikkelingen goed zijn gaan ze…
@Beps: Oh, wat staat je dat leuk!! Echt waar. Niet om het een of ander, maar persoonlijk vind ik kort haar toch altijd een stuk jonger maken, maar dat is een kwestie van smaak. Ik vind dit jou heel goed staan. Toppie!
@Raak: Hier ook hoor. Ik had het bericht vanmorgen nog niet gepost hier, of het was mis. En nu nog. Wel wat opgeklaard, maar dat is ook alles. Nee, voor jou winterhandel is het nog geen tijd geweest, maar heb wel de nieuwe folder van Sailor in huis gehad met je verfrissende schoonmaakspulletjes. Gaan we dat maar kopen dan. Heb ik altijd nodig! BTW…zijn jullie ook nog naar de begrafenis van die kennis van jullie geweest?
@TRL: Hopenlijk ben je de middag op die begrafenis goed doorgekomen. Zijn altijd nare en trieste dingen. Nou, vanavond lekker afreageren op de fiets.
@Bloem: Oke. Dan vanavond alles maar even klaarmaken voor je reis. >>> Mocht ik je niet meer spreken… hele goeie reis en geniet van alles van wat het je daar te bieden heeft. Enjoy en hopenlijk hou je ons op de hoogte. :vak01:
zo… eindelijk… kwam maar niet weg, de laatste dagen telkens geklooi op het laatste moment. heel de dag nix te doen en als je denkt: bijna klaar, ja hoor, begint het ge-emmer… maar goed, ff dit werk niet voor 1 week, ander werk
yeaaaa
heb t alleen mega koud, koude handen kan amper typen
@ beps zo is het veel beter te zien maar staat je nog steeds leuk hoor!! al vond ik ook echt nix mis met dat langere haar, maar dit staat ook mooi. wat zei rubbie?