Roanna, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
http://www.geschenkbezorgen.nl/producten/afbeeldingen/bloemen/rozen7.jpg
Roanna, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
http://www.geschenkbezorgen.nl/producten/afbeeldingen/bloemen/rozen7.jpg
Viva, van harte met je dochter. Ze is niet thuis, dan maar een bloemetje voor de gezelligheid.
http://www.arenabloemen.nl/product_image/large/2696-12_roze_rozen.jpg
@bloem
Dat klinkt niet verkeerd. Als je er toch bent, dan moet je het er van nemen!
ja dat was ook de gedachte. had eerlijk gezegd helemaal niet nagedacht dat dat kon en dacht: ik ben gewoon 4dg in Calgary, maar ja, dit is natuurlijk veel gaver… vrees wel dat ik daarna opgeveegd kan worden want druk programma en weinig slaap. ach, je leeft maar 1x he?
Goedenavond.
Zo, de laatste visite net weg, dus weer rust in de tent.
Ik wil jullie allen nog bedanken voor al de leuke en goede wensen, lekkere zoenen, mooie blommen enz. Heel leuk!! :cheer: Dank jullie wel!
@Bloem: Zo is dat. Als je daar toch bent… en je hebt de kans en de centen, gewoon doen en ervan genieten. Heerlijke gedachte. Zomaar even schaatsen kijken en dan ook nog met perskaart en de rest zien in het verre Canada. Dat doe je ook niet iedere keer. Dus neem het ervan!
Voor zo… weltrusten all en tot morgen weer en voor de werkenden… een goede werkweek. :dag:
@TRL: Ja hoor. Op zich een gewone rustige zondag en s,avonds wat visite gehad van kokkie kant. Heb een lekker geurtje gehad en voor de rest geld.
Ja, dat vind ik ook best duur voor die paar uurtjes. Maarja… wat is tegenwoordig nog goedkoop? Maargoed, als jullie maar plezier hebben gehad, want dat telt ook.
mogguh
weer eens een dagje werken voor de verandering… geen zin in maar goed…
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
22/01 Damber
goedemorgen all
Bloem : komt nu dichtbij joh, dat werken is zooo om en dan : lekker je droom verwezelijken
Beps : gisteren kort werkdaagje gehad en daarna gecrasht op de bank
Roanna : visite weer op tijd weg en goed verwend
Krijgen zo te horen volgende week schaatsweer, als er geen troep bij gaat vallen is dat wel lekker
Goedemorgen meiden,
weer gewoon maandag dus achter mijn bureau.
Iedereen bedankt voor alle felicitatie’s en wapjes ect. ze heeft het geweldig gehad.
Roanna lekker verwent het is je gegunt.
Bloemmie al stuiterend het weekend door, helemaal gaaf wat je gaat doen.
Beps weekend gewerkt.
Linda hoe is het met je schoonvader?
Raak het weekend ook goed doorgekomen.
Mk meis rustig aan he alles op zijn tijd.
Enne gisteren ook nog de toppers geboekt…hahahah moet niet gekker worden gaan 18 mei naar turkije en 17 mei s avonds naar de toppers hoezo volgepropt hahahah.
Goedenmiddag ondertussen.
Zo, was vanmorgen even met kokkie mee naar ZH voor diab. controle bij de verpleegkundige. Weer tevreden… dus gewoon doorgaan met ademhalen.
Ik kreeg gisteravond nog een virtueel stedenreisje aangeboden voor mijn verjaardag van de zoon. We gaan met z’n 3en een weekend, of naar hier of naar daar. Ik mag het uitzoeken. Uiteraard wel met een lowcost vliegtuig, dus zal er van de week eens even voor gaan zitten. Ik denk Londen en dan in April voordat kokkie eventueel bij de boer gaat werken. Nou, ik zoek wel even hoor! lol2 Leuk, leuk, leuk.
@Viva: Wat een bofkont ben je toch weer he. Nou, heerlijk toch! Gooi je haar maar weer een keer los hoor.
@Bloem: Bijna… bijna… oh, spannend allemaal!! :cheer:
Verder is het hier rustig geweest, dus hoef niet zo heul veul te zeggen nu.
Ik kom nog wel weer even aanwaaien. Ga nu ff lunnchen. Latersss :dag:
Leuk Roanna! En gezellig. Londen is wel giga leuk!
@viev ach ja joh. Leuke dingen doen dan is het zo tijd van vertrek!
:dag:
Roanna: leuk!!!
Londen is inderdaad erg leuk!! ![]()
Sorry voor de stilte hoor, maar ben erg druk met leren voor mijn examen en natuurlijk deze laatste 4 weken nog even flink genieten van aapie! :wub:
@viva: nog geen tijd om eerder te reageren, maar kregen rond 12.30 uur telefoon dat hij naar huis mag, dus samen met schoonmams naar ziekenhuis hem opgehaald waren uiteindelijk pas om 20 uur weer in eigen huis
Ik op het werk, ondertussen bij zus geweest en de helft van mn haar laten afhalen!
(foto’s volgen :)!!)
zo gisteren niet geweest maar Roanna nog gefeliciteerd! Hoewel ik het al wel op FB had gedaan.
@beps: Nieuwe look! Ik ben benieuwd!
@linda: fijn dat schoonvader weer naar huis mocht!
@viva: ook nog gefeliciteerd met dochterlief
@TRL: C ingeschreven voor zwemles en maar gelijk wezen zwemmen
@bloem: maandag weer voorbij
voordat je het weet zit je lekker in de plane!!! ![]()
Alles klaar voor de big trip?
Iedereen fijne avond, zoasl gewoonlijk weinig te melden.
Ja eigenlijk wel iets. Zaterdag is er een vrouw omgekomen bij ons op het spoor!! Er stond een file en die vrouw was wel uit de auto gekomen maar door de klap met de intercity is de auto gaan spinnen en de vrouw is onder haar eigen auto terrecht gekomen. Er was niets aan de vrouw te zien. Maar ze was opslag dood
Echte bop zeg maar… net onder mn oor…
ja de werkmaandag is weer voorbij. kreeg t op het laatste moment loeidruk. morgen laatste werkdag en the biggest event of the year, waar ik dus verantwoordelijk voor ben, staat zondag voor de deur. allerlei last minute dingetjes regelen dus… morgen verder
@ beps wow ik ben benieuwd!
@ jac getver wat een akelige manier om te gaan… ik vind het altijd eng als je net over het spoor rijdt en net op dat moment springen de lichten aan en gaan de slagbomen naar beneden. vaak duurt het dan nog wel 20 sec. voor ze echt naar beneden gaan, maar toch, ik schrok altijd toch wel…
mogguh
Goedemorgen vandaag weer knuffeldag.
Bloemmie nu gaat het opschieten. Roanna leuk hoor weekendje weg of barcelona.
Jac he gets wat een bericht zeg.
Beps fotoooooo ben benieuwd.