Oh Bloemmie: Moet steeds denken: Ohhhh dan zit Bloemmie in de canadese omgevingen… MET perskaart: GIGA TOCH!!!(had je al kaarten??)
Maar ohhhh ik ben ECHT niet jaloers ;)!!!
Ik thuis, geshouwert en gegeten. Zo ff lekker onderuit en niets doen…
Oh Bloemmie: Moet steeds denken: Ohhhh dan zit Bloemmie in de canadese omgevingen… MET perskaart: GIGA TOCH!!!(had je al kaarten??)
Maar ohhhh ik ben ECHT niet jaloers ;)!!!
Ik thuis, geshouwert en gegeten. Zo ff lekker onderuit en niets doen…
nee nog niet aangeschaft, want had al vroeg een perskaart aangevraagd. bovendien loopt het geen storm daaro. maar goed, ben nu een beetje aan het kijken wat ik allemaal kan doen in Canada. zo kort daar, maar wil wel genieten van mijn tijd daar. misschien naar barnff/lake louise… hondensleetocht…? eens ff surfen
Goegedaan hoor… Op naar alles wat er ‘bij kan’ zeg maar…
zo… t duurde eventjes maar dan heb je ook wat. ![]()
kon niets vinden voor 1 persoon maar de aanhouder wint! (hopelijk, niet dat ze ineens mailen dat het toch niet kan- maar goed)
ik kom woensdagavond laat aan, dan neem ik de bus naar Banff, daar slaap ik. de volgende dag in Banff een gondel ritje, hotsprings en 2 uur dogsledding !!! en dan vrijdag misschien naar Lake Louise om te sighseeing, maar dat heb ik nog niet geboekt, laat ik nog eventjes open. Dan vrijdag sowieso met de bus terug naar Calgary en daar blijven, WK sprint en dan maandag weer naar huis. alles wel hush hush maar ja, grote dromen enzomeer… ze komen uit! niet ideaal maar wel meer dan thuis zitten, whaaaa zit hier helemaal te trippen! ik ga een hondenslee team met huskys leiden!!!
Ik ben HELEMAAAAAL niet jaloers… Ohhh vergeet ik bijna…:
Onze Roanna is JARIG!!!
Ik weg voor een bloemetje kon ik gewoon niet kiezen…
En als ik het goed onthouden heb heeft Viva ook een feestje… Haar Damber is ook jarig…
Dus voor Viev EN Damber: maak er een top dag van:
http://www.trouwartikelen.nl/blog/wp-content/uploads/2009/05/collage-bruidsboekettens.jpg
Wie weet moet ze er zo een uitzoeken hihi…
Maar vond het zulke mooie boeketten…
En nu,… op naar t werk
Goedemorgen meiden.
Roanna meis van harte gefeliciteerd met je verjaardag maak er een hele leuke dag van.
En jeetje wat een bloemen heb jr al.
Dus vanaf deze kant lang zal ze leben lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria.
Idd brps damber ook jarig…maar die zit lekker in middelburg in een hotel met haar vriend.
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
Roanna,van harte gefeliciteerd en een hele mooie dag gewenst !!!
Viva,gefeliciteerd met Damber
Roanna : VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG EN]EEN SUPERDAG TOEGEWENST VANDAAG. GENIET ER MAAR HEERLIJK VAN :kus::kus::kus:
Viva : gefeliciteerd met de verjaardag van Damber, jij geen visite vandaag want ze is heerlijk op hotel
Zo en ga nu eerst even bijlezen
was snel gebeurd hihi
Beps : oeps wat een gezellige bloemenzee op de pagina’s hier lol2
Bloem : jij je dromen volgende week laten uitkomen, klinkt keigaaf en zo weet je iig dat je je tijd daar goed besteedt want het zou zonde zijn om daar nog te beginnen met zoeken. Geniet alvast maar lekker van de voorpret.
En is er gisteren nog een record gesneuveld ?
Fijne zondag all
Goedemorgen dames.
Allereerst bedankt voor de mooie bloemen en felicitatie’s.
@Beps: Ik heb dat oranje boeket met die gerbra’s genomen. Staat wel vrolijk. lol2 Dankjewel en jij werkse even he!!
@Bloem: Zo, dat zijn hele mooie berichten. Ik kan me voorstellen dat je daar opgewonden van wordt. Goed voor mekaar zo. Het is al bijna zover dus…
Verder iedereen alvast bedankt bedankt voor de wensen hier , maar ook op fb en via wapjes. :chin: :kus:
Jullie ook allen een fijne dag verder nog! :dag:
PS
@Viva: Jullie natuurlijk ook gefeliciteerd met de verjaardag van Damber, al zal het bij jou thuis wat rustigerer zijn als anders, nu de jongelui heerlijk in het hotel zitten. :dag:
goedemorgen ladies
doink…* …doinkdoink…!****
allereerst, er is er een jarig hoera!hoera! dat kunnen we allemaal zien, dat is ZIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJ!!!
Roanna, van harte met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid en omringt met liefde, en een beetje voorspoed
je had al bloemen op tafel staan, dus vandaag
@ viev gefeliciteerd met damber! lekker rustig maar al die jaren geleden al genoeg hard gewerkt
zo… richting sportschool maar, lag toch te stuiteren in mn bedje
owh ja
@ raak, nee geen wereldrecords, wel nederlands record op de 500m. maar vanavond nog een kans… de canadees wel 2e, dus was goed
roanna, van harte gefeliciteerd met je verjaardag :kus:
Was kort werken hoor… ikke ben weer thuis. Jaja… heerlijk nog even genieten dat dit nog kan :)!!!
Nu rustig evne nietsen, Rubbie ligt te bed, die heeft nachtdienst.
Zo allen een fijne middag :)! :kus:
Roanna,leuke dag gehad?
Bloem,bijna …Je rugzak al aan het pakken?
Wij vandaag 2 uurtjes wezen zwemmen,C mag nu gratis naar binnen,omdat ik hem ingeschreven heb voor zwemles lange wachtlijsten,dus daarom al ingeschreven.Pfff maar de entree was weer verhoogs, €5.10 best wel prijzig.
dat is het zeker, zeker voor 2 uurtjes.
heb nog niet gepakt, maar weet wel wat er mee moet/gaat. dus doe dat dinsdag denk ik rustig op mn gemakje. alles is igg gewassen. en ga ook niet zo lang weg, dus komt goed