Turkisch Tea Time 2012

Goedemorgen meiden.
Ja gisteren was paps niet echt lelijk.ofzo hij zegt grwoon niet veel. Ik heb hem eerst maar geschoren want hij scheert zich dus niet goed. Toen hem zijn nieuwe vest aan laten trekken zijn boeltje strak getrokken en toen kwam de fam. Daar kan je dus wel een gesprek mee voeren. Heb het tot kwart over een vol gehouden en ben toen weer gegaan.

Bloem nergens toch nog een nummer te vinden??

Linda sterkte vandaag.

Beps contract binnen van harte hoor.

Raak jij een hekel aan winkelen?

Roanna leuk hoor naar het theater.

mexx vreemd hoor dat een sponsor zich terug trekt.

Vandaag weer vrijdag dus!!!

Viva : gelukkig veel het mee gisteren en heb je het keurig tot na enen zelfs volgehouden. Ja echt heb zo’n hekel aan winkelen, ga altijd naar vaste adressen, neem wat mee, pas nooit iets, vind hokjes stinken ! Schoenen ook, ga zitten zeg wat ik wil en laat hun aanslepen hihi, nee ben echt geen gezellige winkeldame. Als ik helemaal niets nodig heb wil ik weleens meegaan :)))
Wordt voorjaar dus drama want moet alles nieuw en MOET nu wel passen, bah :mad:
Roanna : jouw leventje ook rustig verder en af en toe voor de familie reisje/uitje boeken en nu dus lekker zelf mee, gezellig hoor. Met mijn moeder moet er altijd iemand mee he, die kan niet meer alleen en daar ga ik ook mee naar vaste winkels. Aan tafel met kopje koffie erbij wordt alles uitgezocht
Beps : jij je getekend contract, proficiat je hebt er lang genoeg op moeten wachten, dus : dik verdiend !!
Bloem : jeetje meis nog niet een oplossing, balen is dat he een helpdesk die niet eens telefonisch te bereiken is, succes !!! Maar gelukkig is het bijna weekend en BIJNA Canada !!
MK : jij deze tijd heel druk met van alles en nog wat, snap best dat je dan niet altijd tijd hebt om hier te reageren hoor
Linda : heel veel sterkte vandaag, hoop dat alles goed komt
Jac : kwam even helemaal illegaal langs
Trl : jij vandaag half daagje werken en dan weekend
Mexx : morgen examen, komt helemaal goed, zal voor de zekerheid wel ff voor je duimen :))

Zo nou heb het nogmaals rustig doorgelezen, ziet er goed uit. 32 uur per week, 4 mnd 24 4 mnd 40. Heb ik extra vrije dagen nodig voor vakantie(zo zei baasdame het) dan werk ik gewoon ook 32 in de zomer… haha… die snapt me ;)!!!
Dus ook ehhh 5 wkn vakantie, en geen adv dat dan weer niet. Inkomen is ook netjes(gelijk als ik had hoor… we kregen het meeste al volgens de norm van baasje)
Ja ik ben er blij mee. En nu,… mag ik gewoon weer werken voor het UZB(haha gaat 1-2 in!)

Linda: Sterkte
Bloemmie: Nog even, en GRRR dat dat programma het niet doet zeg,…
Raak moet kleren passen, houd er niet van, Viva vind het leuk, en Roanna wil wel eens met ons shoppen…

Iedereen nog even volhouden: Bijna weekend(Voor jullie dan haha)

Goedemorgen ladies.

Ik dacht… ik meld me maar eerst even voor ik aan de rituelen ga, want heb toch ook de koffie nog niet op.

Ja, wel leuk he dat ik dan ook weer eens naar een theater ga. De laatste keer is alweer 2 jaar gelden naar die Abba musical, dus het werd weer eens tijd. Maargoed, had ze mij niet gebeld, was ik denk ik niet op het idee gekomen om daar nu heen te gaan. Ik heb gisteravond stukjes zitten kijken uit Amerika en daar schijnt het een succes te zijn, dus kaike maar, wat het is.

@Raak: Oh ja… dat heb je weleens verteld hoe je met je moeder winkelt. Lekker relaxt zo.

Nou, verder is alles al wel zo’n bietje gezegd, dus ik ga ff in de benen.

Latersssssssssss :dag:

@Beps: Klasse. Gefeliciteerd. Ziet er goed uit. :thumbsup:

Hoor dat het een hele goede voorstelling is Roanna…

J&H zijn aan het kijken of ze kunnen ombouwen. Dan gaan ze in juli/aug met mn zus en fam naar ADR. Het zou de laatste vakantie kunnen zijn, en ze hebben er toen de kids klein waren veel met hen doorgebracht met de caravan en in huisjes. Later met ons veel/vaak/regelmatig ;)!! En nu … nu kan het nog dus,… ze vragen S een prijsopgave… Benieuwd, ik gun het ze allemaal…

@beps: zou inderdaad leuk zijn als alles kan natuurlijk. Zus weer in villa dan of toch kamers?
@roanna: is al aan de rituelen begonnen…nou ja vanmorgen al

Zo en ik heb nu weekend!

@beps. Klikt niet verkeerd dat contract! En kijken hoe je ouders nog op vakantie kunnen. Komt vast goed

@roanna nog wilde plannen?

@ raak ik bestel de laatste tijd veel bij de weekampjes. Verl gangbare winkels en gewoon thuis passen. Ze komen het brengen en je kunt kiezen dat ze het ook weer kunnen halen. En alleen betalen wat je houdt

Ik vind winkelen met anderen en voor anderen wel leuk. Beetje slenteren zonder echt iets nodig te hebben. Maar voor mezelf dan moet ik alleen zijn

@Jac: Zus in Villa’s J&H dan gewoon in ADR.
Kijken of er plek is

Ze zouden al gaan… maar dan omboeken om later te gaan…

perfecte oplossing lijkt me! hopelijk lukt het

hiero goed nieuws, ze hebben me blijkbaar de verkeerde code gegeven. ik krijg een heel nieuw pakket wat nog geldig gaat zijn tot 1 dec.
ben benieuwd of het oude pakket, op een nieuwe pc nu weer een proefperiode heeft van een half jaar… dan weet ik wel iemand, maar goed. zal wel dusdanig beveiligd zijn. anyways, ik krijg igg een nieuw pakket/code. pfewww

Zo ik weer ‘fris en fruitig’ al schrok ik wel bij wakker worden… “iemand” verder niet nader genoemd… laten we zeggen Mevr Bl… heeft mij vannacht in WF gewoon een woord van 837 punten gelegd(met een random bord…soms zooo leuk alleen NU EVEN NIET lol2)

Ik zo te werk…
Iedereen een fijne zaterdag

Goedemorgen
Beps : ouders proberen om te boeken, hoop dat het gaat lukken en nu vannacht een enorm woord gekregen op WF
Bloem : jij nieuw pakket met nieuwe code, denk idd dat de oude wel super beveiligd zal zijn, maar ja, jij kunt tot december vooruit
Mexx : succes !!!
Voor iedereen een heel fijn weekend, ik straks etentje en morgen 2 verjaardagen, broer en zijn dochtertje die ook alweer 10 wordt

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx

Goedemorgen all op deze druilige morgen.

@Beps: Ja, ik heb er nu het een en ander over gelezen en gezien even op YT en het ziet er heel mooi en vrolijk uit, met inderdaad ook een serieus onderwerp.

Dat zal toch wel lukken om nog om te boeken via S. Ik persoonlijk vind het nu ook even beter als er wat begeleiding met die oudjes meegaan. Kunnen ze toch nog genieten van alles en iedereen.
WF weet ik niet hoe dat werkt, dus zeg er ook maar niks over. lol2 Werkse!!!

@Raak: Jij ook al een verjaardag morgen? Toevallig… wij ook. :cheer: Maar jij eerst straks nog een etentje. Is ook nooit weg! Hebben wij volgende zondagavond weer. Nou, een heel fijn en goed weekend.

@Viva: Ook al een verjaardag morgen, neem ik aan? :cheer: Hele fijne dag alvast gewenst.

@Bloem: Zo hee… lang gewacht en toch gekregen. Een hele nieuwe, da’s mooi mazzel, nadat je eerst in de stress hebt gezeten erom.
Enneh… nuhh, voor mij geen spannende dingen momenteel op het menu.

@TRL: Nog leuke plannen het weekend?

@Linda: En hoe is het met je schoonvader gegaan? Is de operatie geslaagd en is het nu toch nog verder afwachten?

@MK en Jac: :dag: Jullie ook een heel fijn weekend gewenst al dan niet op je werk.

Wij straks nog even aan de schapjes. ( gisteren ook al gedaan) en dan de weekendkranten doornemen. Ik kom de dag wel weer door.
Prettig weekend all. :dag:

Roanna : ik ben ook ff de dikke krant aan het lezen. Jij je boodschappen straks nog verder in huis halen voor morgen. Komen er veel mensen ? Daarna lekker uit eten zie ik hmmmmm. Wij vanaaf etentje met de fotoclub van J. Is gelukkig hier in de wijk dus hoef niet ver te rijden :slight_smile: Fijne dag alvast he, wordt tijd dat we de krant weer in de tuin met een kopje thee erbij kunnen lezen he

Roanna, alle schapjes in huis en dan morgen een big party ;). Nee wij geen plannen alleen vanavond patatjes eten bij vrienden,doen wel elke zaterdag bijnna,

Beps,hoop dat het omboeken gaat lukken voor je ouders.

mexx,succes met je examen.

Ik gisteren nasi gemaakt voor de vrienden en was zoals ik het hoorde goed geslaagd :slight_smile:

@Raak: De meeste booschappen hebben we gister al even met de auto gehaald bij Lid** en D vd B, maar ik heb taart voor deze ouwe “taart” besteld bij de Hemo hier op het WC en moet die nog ophalen.
Nee, ik verwacht niet zoveul mensen als vroeger zeg maar, want daar bent ik vanaf gestapt, maar wel de naaste familie van kokkie die even op z’n hollands komen vieren. En de dochter zal ook nog wel ff komen. Ach, eigenlijk is iedereen welkom. We zien het wel.

Dat etentje hebben wij volgende week zondagavond. Zijn uitgenodigd door zwager en schoonzus hier uit de straat voor hun zoveeltste huwelijksdag.

Zeg dat wel… heerlijk weer de tuin in. Weet al bijna niet meer hoe dat is. Maarja… tot nu toe nog geen horrorwinter gehad, wat ze hadden voorspeld en daar ben ik ook wel blij om.

Zo, nu showeren en wegwezen. Zoefffffffffffff!! :dag:

@Mexx: Toi, toi, toi.

@TRL: Oh, wat goed van je. Fijn dan he als je dan complimenten krijgt. Heb je altijd toch eer van je werk zeg maar. Achja… nasi en zoiezo Indisch eten is (bijna) altijd lekker. Althans vind ik!!!

hi ladies

ff uitgeslapen hoor. nu ff boodschappies doen en vanaaf lekker schaatsen kijken. eens zien of er wereldrecord aangaan

@ beps ja ja hij was goed he? wilde eigenlijk xyolofoon lekker, maar kwam 1 o te kort, en dacht, pak ff twee woorden mee… schrok me wel rot van die puntentotalen, is niet meer gezond hoor. maar betekend ook dat je het nog in kan halen natuurlijk

@ roanna alles klaar voor morgen? gezellig, lekker taart eten.

whahah elke keer als ik dat lijstje zie krijg ik de kriebels!! en nu ook goed nieuws: perskaart volgende week!! jippppieeee