Beps,ja zeker.En zo sneu voor haar,ongeveer 2 jaar geleden haar huwelijk van 35 jaar opgegeven om met hem verder te gaan,helaas dus maar van korte duur.
hahahahah echt lachen! maar goed, er staat een handtekening. nu kijken wat er allemaal wel of niet veranderd. misschien alleen het bankrekeningnummer waar je salaris vandaan komt!
Gister uitje van het werk gehad, gezellig avondje. Verder erg druk op het werk deze tijd. Bezig met de studie en de kinderen. Afspreken met een vriendin. Alles z’n gangetje zeg maar
@MK: Ach ja… alles zo z’n gangetje he. Hier ook zo hoor. Momenteel niets spannends.
@TRL: He bah. Wat een vervelend bericht dan van die man van je collega.
@Beps: He, he… eindelijk iets in de pocket, al weet je nog niet wat, maar het zal ongetwijfeld je kontrakt zijn, alleen weet je nog niet van hoe en wat. lol2 Nouja… je bent in ieder geval voorlopig onder de pannen.
@Mexx: Nou gefeliciteerd met je geweldige prijs. Kun je misschien als schooltas gaan gebruiken. Hahahaha. Enneh… succes he. Je kunt het!
@Bloem: En is het nog goed gekomen met die codes en dergelijke?
@Raak: Goh… ik dacht juist dat jij wel van winkelen hield. Je gaat toch zo nu en dan wel met je moeder, maarja… dan is het zeker omdat zij wat nodig heeft he?
@Viva: En? Ben je de dag goed doorgekomen bij je vader en de familie? Was hij een beetje te pruimen vandaag op zijn verjaardag?
Nou, toch fijn te weten dat er nog wel mensen zijn die wel met me willen winkelen. lol2 lol2 Pffff… moet ik eerst geld hebben, want zonder of zo weinig vind ik niks an. lol2 Maarja… kijke, kijke en nie kope, kan ook wel eens leuk zijn he en dan daarna… koffie met wat lekkers inderdaad. Doen we een keer. Hahahaha.
@Linda: Oh zie!! Dat was ik vergeten te vragen. Maar nu vertel je het zelf al even. Dat wordt weer even spannend dan. Heel veel sterkte voor jullie allen dan. Hopenlijk kunnen ze het zo opereren, dat alles weer goed komt.
Oh ja meiden… ik kreeg vanmiddag een foontje van de vrouw van mijn broer ( schoonzusje dus) of ik toevallig het nummer kon vinden van Theater Orpheus, ( zij hebben en willen geen pc ) want ze had gelezen dat er een of andere voorstelling met Simone Kleinsma zou komen in het voorjaar. Om een lang verhaal kort te maken… ik ga met haar op 17 maart naar de voorstelling/musical Next to Normal. Gaat over een manisch depresieve vrouw met gezin van o.a. 2 kinderen en mijn schoonzus herkent zich in het verhaal ( zij heeft het ook gehad) en ze wilde er graag heen. Kaartjes zijn al besteld, dus nu ga ik ook mee.
@ roanna hahaha je kunt wel een evenementenburo beginnen… lange of korte uitjes, roanna regelt het allemaal!
@ linda succes dan met duimen en er zijn voor je vriend+familie!
@ mk juist druk deze periode? zijn de boeken nog niet gesloten
hiero schiet het totaal niet op, krijg het programma niet aan de praat. heb vanochtend een mail gestuurd en krijg binnen 2 dagen antwoord. ze hebben geen telefoon… zucht. heb maar een studieboek besteld voor het volgende vak, want deze hele module moet met dat programma… afwachten maar.
@beps: GEFELICITEERD!!! handtekening staat onder contract! jippie!!! @roanna: krijgt allemaal aanmeldingen om te gaan winkelen hahaha. Dus veel plezier alvast
enne niet teveel uitgeven dan he… of moet geld rollen. (vind ik wel hoor) @bloem: is het nog gelukt met dat programma. En de voorbereidingen voor canada, loopt dat al? @TRL: geen leuk nieuws gehad! @MK: ja hondje is al helemaal gewend aan alles. Maar hij probeert dominant te zijn, maardat lukt hem niet hahaha
Iedereen fijne dag! Ik op het werk dus even illegaal bezig. Was ook eigenlijk vrij
Linda nogmaals sterkte vandaag!