Turkisch Tea Time 2012

Vandaag hele dag naar vriendin in emmen geweest, daar gewinkeld en bij een leuke lunchroom een broodje gegeten, op terugweg nog even wat boodschappen gedaan en net ook nog even vrienden op bezoek gehad

owh gezellig Linda! je zult wel lekker bijgebept hebben vandaag

Pfff vriendinnenbezoek, tijd voor elkaar… wat een luxe Linda… Ik zou niet meer weten hoe het werkt haha

Ik dus thuis, morgen rond 15 uur op t werk, afspraak met baasvrouw en dan zien we weer… krijg ik alle ins- en - outs…;)!!
Toch wel een soort van spannend mag ik zeggen :wink:

goedemorgen
Bloem : en heb je het aan de praat gekregen ?
Linda : fijn gewinkeld met vriendin
Beps : dus jij vanmiddag een toch wel spannend nieuws, succes !

1 like

mogguh

@ raak, nee, zelfs met opnieuw installeren zegt ie dat de code niet klopt. volledig achterlijk want heb er gewoon voor betaald. maar goed, vandaag maar even bellen

@ beps spannend!! maar wel leuk spannend! geniet van dit moment, heb je lang genoeg heel hard voor moeten werken!

hiero weer naar t werk. ik begin het ook spannend te vinden! nog nooit zo ver en zo lang gevlogen en dan ook nog met overstap en mogelijke jetlag! whoooo

1 like

:canada:Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!:canada:
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg

En de verjaardagen nog …

22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx

Raak,hoe is tie bij jouw?

Bloem,de zenuwen beginnen nu een beetje en dan ook nog een programma dat niet werkt,hoop dat dat snel opgelost wordt.

Linda,leuk winkelen in Emmen.

Mexx,lekker gestudeert of is er niet veel van gekomen :wink:

Viva,gefeliciteert met je vader.

Roanna,:dag:

Beps,weet niet meer hoe het werkt om met vriendinnen af te spreken

Wendy,hoe was de 20 weken echo,of was dat niet gisteren?

Ik vanmorgen tot 7 uur geslapen,wel vreemd wakker worden hoor zonder C naast het bed.Om 3 uur ga ik hem ophalen want dat mag hij weer naad judo,dat heb ik verzet van de vrijdag naar de donderdag.

Goede moggel

Bloem fijn he als dingen niet werken ik haat dat.
beps spannende dag succes
hoor.
Linda quality time gehad lekker hoor.
Tlr stil maar uitgeslapen.
Mexx niet stressen.
Mk ook druk ooit komt er tijd dat je ook weer rust hebt.
Wapjes gaan idd geld kosten maar ik geloof dat het 2 dollar kost dus dat valt ook wel weer mee en dat is dan eenmalig.
Zo nu douchen en dan naar paps.

1 like

@trl,
Die is 30 januari pas, duurt nog ff…! Tegen die tijd laat ik zeker wel even weten of alles goed was.
@beps,
Spannend vandaag, komt vast goed.
@bloem,
Lang vliegen valt best mee, zolang je maar wat te doen hebt. Een tip, ga niet slapen in het vliegtuig als je in canada nog een stukje van de dag mee krijgt. Dat hebben wij met Jamaica ook, ik heb heen tot nu toe geen jetlag gehad.
@ linda,
Vriendinnenbezoek, gezellig… Emmen is een leuke stad.

1 like

Bloem : jetlag krijg je op de terugweg pas dus hoef je je nu niet druk om te maken :). Zou idd gewoon even bellen en dan doet ie het vast weer. Was toch niet geldig voor 2011 alleen he, maar voor een jaar na aanmelding
Viva : ohhh 2 euri valt nog wel mee, voor zover ik weet voor de iphone-gebruikers niet :))
Trl : gelukkig bijna helemaal van mijn griep/verkoudheid af, nog beetje hoofdpijn en moe maar stukken beter, nu wil ik gewoon :zon02:
Geloof het dat uitslapen lekker was maar een beetje vreemd zo alleen wakker worden he

Goedemorgen. :dag:

@Viva: Van harte gefeliciteerd met je vader. Nu is hij dan toch echt jarig en jij straks met de familie uut Apeldoorn daar op de koffie. Gezelli. :cheer:

@Beps: Nogmaals… succes. Je hebt verdiend.

@Raak: Toch nog niet helemaal de oude, maar gaat de goede kant op.

@Bloem: Hopenlijk vandaag wat meer info over hoe en wat nu met die codes, zodat je verder kunt en natuurlijk… spannende dagen tegemoet.

@TRL::dag: Lekker geslapen zo zonder C. Hahahaha. Ook weleens lekker he!

@Mexx: En? Gelukt? Het studeren bedoel ik? :wub:

@Linda: Zekers gezellig zo een dagje winkelen met vriendinnen en dat heb jij in ieder geval alweer eens gedaan. Ik heb ze niet die vriendinnen hoor! lol2 Nouja… jullie dan, maar die gaan ook niet met me winkelen. Hihi.

@Wendy: Kijkt ook al naar de spannende dingen uit de komende weken. En echo en dan ook nog op vakantie. >>> Lekker hoor!

@Jac: Weer druk aan het werk denk ik en anders thuis altijd druk met poetsen en verjaardagen van kleine nichtjes en neefjes. Hihi.

Hier niet zoveel te melden. Nouja… als het moet voor die wapjes betalen… ik heb vast nog wel ergens muntjes in la liggen. Vanmiddag ff naar de achterhoek om weer wat boodschapjes weg te brengen.

Iedereen een hele fijne dag. :dag: Latersssssssss.

1 like

Zo grappig dat jullie een jetlag anders ervaren! Ik heb naar de Caribbean juist enorm veel last op de heenreis!

Roanna: ja hoor!! Nog 2 dagen en dan moet ik knallen!! :slight_smile:

Roanna : veel plezier vandaag in de achterhoek. Enne ik ga niet eens in mijn eentje winkelen, heb er zo’n bloedhekel aan lol2lol2lol2
Viva : jij nu bij je vader, van harte gefeliciteerd, hoop dat het toch nog een beetje gezxellig is zo op de koffie met gebak
Dames het komt hier met bakken uit de hemel, dus vandaag zien ze mij niet buiten :frowning:

Bloemmie: Snap t best hoor, zou het ook giga spannend vinden!!! maar je gaat, en je gaat genieten!!! Daar gaat het om: A dream come true!!!

Dames dank. Zo een raar gevoel. Werk al 5-6 jaar via UZB, dan is een contract weer heel raar zeg maar…

En die bakken uit de lucht: Hier ook :)!

Nou meiden de prijs is bekend hoor… Of nou ja…

Ik kreeg een mailtje dat de sponsor zich terug getrokken heeft, en nu krijg ik een wereldwijzer rugzak… :wink:

:dag:

Moet je zeggen dat die ECHT fijn is trouwens… (ik kreeg m omdat ik geholpen had 2 dgn ofzo op de VB)

Ben wel benieuwd wat de eerdere prijs was dan eigenlijk! :wink:

Geen idee. Het is ooit een klein digitaal cameraatje geweest, of dingen in die orde van grote(rond de 30-50 euro meestal…) slechts 1 keer had Bloemmie een leuke prijs geregeld… Maar meestal iets niet te groots zeg maar…
(anders eens mailen en vragen wie de sponsor was…)

Owh lullig een sponsor die zich terugtrekt!

Mbt jetlag. Ik vertrek heen om 11.00 uur uit adam dan 9,5 uur later in chicago een overstap van 4,5 uur. Dan is het daar net middag en dan nog 3,5 uur vliegen. Kom om 20.30 aan in calgary. Dus heen zal wel meevallen. Terug vertrek ik om 6 uur naar Houston maar kom pas de volgende dag om 8uur aan. Dus ben zeer benieuwd

@beps en? Nu al getekend??

@roanna wil best met jou gaan winkelen hoor! Alleen de afstand he?

Nee moet om 15 uur op t werk zijn. Begin met werken om 16,30 dus denk niet dat ik nog terug ga. Heb nog wel eea te doen, dus vraag wel of ik me een uurtje eerder op het rooster kan laten zetten…

@Roanna: Ik winkel wel hoor met je… bakkie doen, lekkers erbij…
We spreken wel eens af ;)!!!