Turkisch Tea Time 2012

Bloem : is zeker vies weer, ben nu in Nieuwegein en daar is het nog viezer, regent hier bah. Klinkt leuk zo al die opdrachtjes !!!
Roanna : ohhh was jij het niet die mocht komen dan ??
Beps : jij nog watterig in je hoofd :))))
Viva : laten we zeker maar hopen dat ie goed gezind is morgen enne tot 12 uur is nog goed te doen toch

:dag: ik lekker thuis, heb een paar uurtjes opgenomen zodat k thuis kan studeren… Examenstress komt eraan!!!

Zeker weten

Mexx : succes !! gaat je wel lukken hoor

Roanna nee jij niet jij woont in de maten familie komt uit zuid hahaha bachlaan dus.
Hier ook vieze regen gets.
Vlucht terug ook goed geregeld heen dus om 10.30 vanaf rotterdam terug 11.25 uur met pegasus naar amsterdam mooie tijden om te reizen met een baby. Ik zag de bui al hangen pad tegen de avond terug is ook niet wat.

Mexx zet hem op gaat goedkomen.

Ik richting werk. Hopelijk niet te druk, maar het weer zorgt voor veel telefoontjes hoorde ik!!

Duimen jullie mee dat ik volgende week vrijdag ons Milleke kan gaan halen!!!(Moet Rupsje ook vrij zijn nl…)

Duim duim

Stop maar: De 27ste gaan we Millie halen!!!

Spannend beps!!!

owh spannend beps! whatapp me tegen die tijd maar foto’s. als ik internet heb, komt t vanzelf binnen

@ mexx succes met studeren. lukt het een beetje of leidt M. je teveel af?

hiero moe, drukke dag op t werk, vet wind tegen en regen in het gezicht en nu de warme hap naar binnen geschoven en dan maar studeren. geen zin in natuurlijk maar vooruit. al is het maar 1 hoofdstukkie per dag,. das meer dan nix.

Viva,nee nog geen spierpijn,zal morgen wel komen.

Bloem,kan jij nog wel whatsappen dan met je iphone,dacht dat dat niet meer kon?

C had besloten dat hij bij opa en oma wilde slapen,wel vreemd stil nu in huis,scheelt oma weer een ritje morgenochtend :slight_smile:

What’s app is zelfs ontworpen en staat bij de nwe iPhone’s gelijk in de apps(meegeleverd door iPhone zeg maar) Dus ja dat doet het PRIMA!!! Hahahahaha
Alleen BB gebruikers ed moeten er waarschijnlijk tzt voor gaan betalen, wij lekkel niet ;)!!!

En morgne moet ik ‘iets tekenen’;)!!!

Beps,ik bedoel meer dat er van de week op internet stond dat iphone hem eruit had gegooid.Het was niet meer te downloaden in de app store WhatsApp weer beschikbaar in iOS App Store - Techzine.nl

@Viva: Dat is dan goed geregeld zo. OVB dan, maar dat zijn redelijke tijden voor zo’n kleintje.

@TRL: Zo, jij dus even een rustige avond/nacht nu C. er niet is. Leuk toch dat hij dat zelf ook graag wilt en je ouders het nog aankunnen, waarom dan ook niet he. Gezellig ook voor hen.

@Bloem: Toch weer begonnen met de goede gewoontes, al ontbreekt de zin nog, maar tijd en zin maken voor een deel moet lukken toch! Succes!

@Beps: Oh, wat beleef jij toch weer spannende momenten. De poes :wub: ophalen volgende week en dan morgen mag je ook nog wat tekenen. Het kan niet op! Maar ik gun het je zoooo van harte!

@Mexx: Jij ook succes met leren. Zet 'm op!

@TRL: Oh ja… Mijn zoon heeft ook een aaifoon met WApjes erop en ik heb hem er niet over gehoord dat er wat ging veranderen.
Voor de goede orde… ik heb een LG foon, maar heb ook whatsapp hoor. lol2 Dus wie wil en kan, mag mij ook wappen hoor.

@ trl geen idee, heb die app 2jr geleden voor 0.79ct gekocht en hij staat er nog op en gisteren deed ie t in ieder geval nog wel…
jij nu op tijd naar bed en lang slapen of juist niet?

@ beps kijk!! nog meer goed nieuws!! mooi

@beps: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Millie komt bijna! Ben benieuwd hoe die meiden gaan reageren.
@raak: gecondoleerd…
@mexx: moest wel even lachen toen ik je verhaal van M las. hihihi
@bloem: zal het weekend even nieuwe foto’s erop zetten.
Ik ga weer verder beetje hectiek weer pffff dacht dat het anders werd, maar helaas
Iedereen dikke knuff!

Bloem,als ik eerder naar bed ga,ben ik halverwege de nacht wakker,maar morgenvroeg kan ik wel lekker blijven liggen tot ongeveer 7 uur ipv dat C om 6 uur aan me bed staat of eerder :wink:

Roanna,zie jouw niet tussen mijn whatsapp contacten staan dus ik heb denk een verkeerdnr van jouw.

Poehee paniek nie peeuwen. Moet voor mn studie weer dingetjes doen in Dreamweaver en heb zo’n heel pakket vorig jaar aangeschaft. Is nog tot mei geldig en wil t nu opstarten… Wil ie niet. Code registreren! Hoe kan dat nou??? Dus ben eerst al een half uur op zoek naar die code, ppff gelukkig, gevonden accepteert hij de code niet!!! Arch!! Nu dus maar de installeren en opnieuw installeren en hopen dat ie t dan wel doet, maar ik vrees dat dat wel even gaat duren. Zo schiet ik natuurlijk geen steek op! Zucht. Hoop wel dat ie t weer gaat doen want heb het echt nodig. Ook goede wake-up call dat ik deze modules voor mei moet afronden!!! Als ik em eenmaal weer aan de praat krijg natuurlijk. Grggrr paniek