Dank je linda…! Wij kunnen alleen de comode en ledikant kwijt, dus niet de grote kast erbij gekozen.
@Bloem: Nou, dat van dat appartementje, dat vergeten we voorlopig maar even, zolang die huizenmarkt zo muurvast zit. Momenteel ook helemaal niet meer mee bezig, wat niet wil zeggen, dat ik ooit nog graag naar een appartement wil hoor. Echt nog wel, maar voorlopig blijven we nog even hier zitten.
@TRL: Oh echt? Pfff… zweten zeker? Maar wel goed dat je het weer gaat doen. Stap voor stap he!!
@Wendy: Ohhhh… wat mooi. Die kleur… zou ik ook wel willen, als ik nu zwanger was. lol2 Echt, heel mooi! Ja en ik denk ook dat het een jongen word.
@Raak: Oeiiii… meid toch. Wat erg. Gecondoleerd. Zomaar opeens? Hartstilstand zeker? Pffff… krijg er kippevel van. Zo jong nog! Nou meis… :kus: hoor.
Oke, ik ga naar boven. Weltrusten all. :slapen: :dag:
goedemorgen all
Linda : dankjewel, was veel te jong om te sterven ![]()
Wendy : wat een leuke kinderkamer !
Roanna : dankjewel, zo zie je maar weer hoe vluchtig het leven is, dus genieten zolang het nog kan
Raak; gecondoleerd! :kus:
Wendy: gave kamer!! Ik gok op een meisje!
Goedemorgen,
Raak, gecondoleerd.
Ik heb zelf geen idee wat het wordt, 30 januari dan weten we het. Er is zoveel keuze in kamertjes, we wilden niet dat standaard wit, toen kwamen we deze tegen die we kosteloos konden reserveren, begin maart wordt alles geleverd.
goede morgen!
@ raak gecondoleerd met dit verlies. 42 jaar is echt nog te jong… brbbrrrr… sterkte
@ wendy leuk, paars, kun je alle kanten mee op.
@ roanna dat weet ik, maar ik denk positief en wie weet tegen die tijd…
goed, nieuwe werkdag, of me goes (volgende week ben ik op weg naar Canada!!!)
Bloem29: 25 t/m 31 Januari: Calgary- Canada!!!![]()
Wendy & J: 02 febr t/m 10 febr: Ocho Rios Jamaica!
Bloem29: 09 t/m 12 maart: Berlijn
Mexx: 12 Maart: Dominicaanse Republiek
Raak: 17 Maart t/m 8 April - Bonaire
Viva: 18 mei t/m 3 juni: Alanya - Tosmur 17 dagen (Grand Uysal voor de 3e keer)
Trl: 22 mei t/m 2 juni : Kusadasi
Roanna: 12 Juni t/m 19 Juni -Alanya-Tosmur (GU)
Beps: 12 juni t/m 22 juni: Alanya- Tosmur(GU)
Viva: 31 augustus t/m 14 september Oba (via Gazipasa)
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
En de verjaardagen nog …
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/o4 Jill
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
Raak,gecondoleerd.
Wendy,gaaf kamertje.
Trl; wil je mij in het lijstje veranderen naar dom rep? X
@Mexx: Geregeld
@Raak: Jeetje wat een schrik! Veel kracht voor allen die dit verlies moeten dragen…
Ehhhh ja…
@Wendy: Leuk kamertje zeg, en wat het ‘geslacht’ betreft… va dag 26(of zo
denk ik een meid… maar goed, dan zal het wel een knul worden lol2!
En toen…toen wist ik het echt niet meer… sauna geweest, genoten en nu nog ff chillen met Rubbie voor hij naar zn werk moet
Goedemorgen all. :dag:
@Bloem: Oh, maar ik denk zeer zeker ook positief hoor
en zie echt wel wat er tegen die tijd op mijn pad komt. Maar de plannen zijn er ook zeer zeker nog wel en als ik dan hierbij ook nog een keer extra op vakantie mag/kan, is dat mooi meegenomen.
@Beps: Weer helemaal week van de sauna en nu ff chille nog. Gelijk hebbie. Geniet saampjes.
@Wendy: Nou, wat het ook wordt… jullie en wij zullen er heel blij mee zijn. :cheer:
@Raak: Ik heb er de hele tijd aan moeten denken. :mad: Hoe kan het, hoe bestaat het…zo jong. Daarom…inderdaad, pluk de dag en ik zeg heel eerlijk… dat ik dagelijks blij ben dat we er nog zijn en ben daar heel dankbaar voor, maar je ziet het maar weer. Maargoed… wij moeten en gaan zoals gewoonlijk weer verder. Pffff… zo heftig allemaal!
:kus: Voor jou en J.
@Jac: Oh, wat fijn dat het met je doggie ook allemaal goed gaat.
Verder kom ik ff niet, dus allen die weer aan het werk zijn… werkse.
Beps: danku!
goedemorgen meiden.
Raak gecondoleerd meis, wat een vreselijk bericht, 42 jaar is geen leeftijd om dood te gaan.
Sterkte ermee.
Beps nog aan het nasudderen.
Wendy leuk hoor die babykamer, heb het nog nooit gezien een grijze babykamer met paars wel strak hoor.
Roanna je moet toch wat te wensen hebben nietwaar. Een flat een appartement of een vakantie want anders wordt het allemaal zo saai.
Tlr buiten adem van het spinnen, ja het is zwaar maar wel leuk lijkt me, spierpijn nu??
Bloemmie gisteren was idd knuffeldag maar zoon was ziek dus die was thuis dus de kleine meid ook, dus ik een onderwachte vrije dag. Ik heb hem goed besteed hoor.
Morgen lekker vrij, nou ja lekker paps is jarig dus ik ga daar heen zijn zuster uit apeldoorn komt op visite, dus zorg ik dat de koffie klaar staat met gebak, om 12 uur krijgen ze eten (besteld bij het huis) en dan kan ik mooi foetsie. Heb namelijk nog een verjaardag van schoonzus.
Viva: jij een drukke dag!!! Gefeliciteerd met paps en hoop dat hij een beetje in zijn verjaardagshum is vandaag! :kus:
Viev Gefeliciteerd met Paps… en sterkte vandaag: Weer een rendag
hmm lees ik nu verkeerd of is Viev dr vader morgen pas jarig ?
Thans meiden maar raak heeft gelijk morgen is paps jarig.
Tja, dat las ik ook zo. Jij hebt morgen vrij, dus naar Paps verjaardag, dus morgen ook jarig :cheer: en de familie uit Apeldoorn komt ook. lol2 Nee, wij zijn dat niet hoor dames.
Zo, heb ff een wasje weggewerkt en nu eerst weer even…mmm… koffie!!
Ohhh ik lees met de verweking van de sauna haha…
Ok morgen alvast een tekst klaar ![]()
Hi ladies. Hoe is t allemaal?! Hier koud maar lekker aan t werk. Eventjes ontwerpje inleveren: leuk!
@viev ben je ook mooi klaar mee. Zoon thuis en jij mag nie knuffelen
geen doen. ![]()
Ik ga weer es verder